16.3.20

 

21.3.20  -   עידכון

 

 

בצל הקורונה   - חדשות התיקשור והמטוטלת

 

מאת גילה בויום

 

 

 

 

 

 

 

 

בימים טרופים אלה של קורונה מצד אחד ומאבקי בחירות מצד שני, כאשר העם מפולג, המשק מתמוטט וגלי שנאה שוטפים אותנו, והאי ודאות הנוראית מכרסמת בלב כל אחד מאיתנו, החלטתי לחדש מדור ישן מוערך אותו אני מכנה "חדשות התיקשור והמטוטלת" שנת 2020.

 

הייתי עם המדור הזה מדי ים ביומו בשנת 2006 במלחמת לבנון השניה. ישבתי עם בני בתל-אביב וכל יום העליתי דיווחים לרשת לגבי איך תתקדם הלחימה.

אחר כך זה היה בצוק איתן בשנת 2014, כשפעמים רבות הקדמתי את המהלכים הצפויים במספר ימים.

 

 

 

כללי המשחק

 

אז כללי המשחק הם ככה.

אני נוטלת תמונות של אישים שונים, שואלת שאלות ומקבלת תשובות בעזרת מטוטלת ותחושות. זה נעשה ללא שום דעה מוקדמת, וזה נועד אפילו להפתיע אותי!!!

גם לא קראתי שום חומר רקע ברשת.

 

המטרה היא כאן בעיקר לשתף עמדות ומצבים וכוונות.

אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת מה יהיה, גם איני רוצה לעסוק "בנבואות שחורות", ואחר לשמוח על זה שהנה צדקתי. כלומר, לא הייתי שואלת שאלה כמו האם יהיה בקרוב נפטרים מהקורונה.

כל משפט שייכתב כאן זה שאלה למטוטלת שתענה בכן או לא בליווי תחושות.

 

 

התגובות שלכם

אשמח שתשתפו תגובות בעד או נגד על פי דעתכם.

אשמח אם תביאו תימוכין או התנגדויות מכתבות מהרשת ומדעותיכם.

אבל בשום אופן לא ארשה דמורליזציה, שימוש בשמות גנאי, סופרלטיבים נוסח:

ימנית, שמאלנית, ביביסטית, בעבר הערכתי אותך, את מביעה דעתך האישית ומשוחדת, מה קרה לגילה הזו, שטויות במיץ, מטומטמת, משוחדת ועוד ועוד. כל תגובה מסוג זה תימחק לאלתר. להתייחס "לגופו של עניין ולא לגופו של אדם".

 

 

אסור

איזה שטויות גילה את מדברת...

 

מותר

לדעתי את לא צודקת מפני ש...

 

 

ושוב אגיד-

זה מידע שהתקבל בתיקשור

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מאמרים קודמים

 

.http://www.oryada.com/bibi-gantz-2020.htm

 

הצפוי לליברמן

http://www.oryada.com/liberman.htm

 

לאור סכנת הקורונה

 http://www.oryada.com/korona.htm

 

 

להלן סרטון של ישראל היום

 

https://www.facebook.com/gila.buyum/posts/10218903340187364

 

 

תיקי נתניה

http://www.oryada.com/no-bib4.htm

 

 

 

 

עיינו במדור זה מצוק איתן.

 

http://www.oryada.com/eitan.htm

 

 

 

 

 

נושא ראשון - מי מעוניין או לא מעוניין בממשלת אחדות או חירום ולמה. האם תקום ומי בכלל מאמין שביבי אשם.

 

 

 

השאלות העיקריות

 

האם אתה סבור שממשלת אחדות נחוצה

האם אתה בכלל מאמין שזה אפשרי

האם לדעתך יש נכונות מצד ביבי

האם יש מצד גנץ

האם תמשיך לדחוף ולהתערב בנושא

האם בכלל ביבי אשם  מי מאמין בכך.

 

 

 

 

ראובן ריבלין

 

אדם רוחני עם שאר רוח, לוקח את מה שקורה באופו אישי. מרגיש עם הפילוג היום ונורא. לא ציפה להגיע לגיל שהוא היום ולראות מה קורה בעם. עוקב בעירנות רבה אחרי מה שקורה מזועזע ממה שקורה ברשת. מרגיש המון תיסכול מבפנים ונמנע מלהגיב.

חושב שממשלת אחדות נחוצה כדי לאחד את העם, לא התעמק בזה עד כמה היא בכלל תהיה יעילה או לא. עיקר המניעים שלו זה השבת אחדות ואהבה בעם.

התרשם שביבי כן רוצה למרות המועקה שבדבר. מרגיש שביבי בתמימות דעים עימו בנושא.

התרשם שגנץ רוצה אבל חש שגנץ מבולבל לא בא החלטי. הוא כל הזמן שידר לו שהוא צריך עוד לחשוב על זה ולהתייעץ עם אחרים.

ימשיך לדחוף בנושא מתוך כאב כאשר יראה איך המחנות ממשיכים להשתלח אחד בשני.

 

 

 

גנץ

 

לא ברור לא מה הוא רוצה סומך על דעות אחרים. הוא אישית לא מרגיש שזה בכלל אפשרי. חושב שכן יש נכונות מצד ביבי אבל קצת מפחד מזה, לא יודע איך זה בכלל יתנהל. תפקיד של מנהיג ממש גדול עליו. לא מבין בכלל איך יתמודד עם זה.

המטוטלת נותנת תשובות מבולבלות, כאילו לא הוא קובע כאן את כללי המשחק.

סומך על הוראות משאר החברים, יותר סומך על בוגי יעלון מאשר על לפיד. באופן אישי, אפילו מחבב את ביבי וזה אפילו הדדי.

לא חושב שביבי אשם עד כדי כך שצריך היה להגיש נגדו כתב אישום. השמיץ אותו כחלק מקמפיין ולא מדעה אישית. הוא חושב אבל שכשאדם בלחץ הוא לא יכול לנהל מדינה (הוא ירח בסרטן).

 

 

 

ביבי

 

ביבי חושב שממשלת אחדות כן נחוצה כי נמאס לו כבר מכל גלי השנאה בעם ובכך מסכים עם הנשיא.

רוצה שזה ייתן לו שקט בראש ולא רואה בזה אפקטיביות. הוא אוהב להכיר כל איש שממונה לשר או משרה אחרת. הוא לא מכיר את אנשי כחול לבן עדיין. הוא לא רואה את החבורה מהעבר שזה לפיד, יעלון, אשכנזי נוטלת חלק בממשלתו. יודע שזה ידרוש ממנו ויתורים. יהיה מוכן. אפילו למשל לתת את תיק המשפטים, רק שכבר יהיה שקט. כאשר תהיה אחדות, אם, אז כן יהיה ליעלון ולאשכנזי תפקיד אצלו אבל לא משהו מאוד ישיר וקרוב אליו כמו אוצר או ביטחון או פנים או בריאות.

 

 

ליברמן

 

אומן בלהגיד דעות שמשתמעות לפנים רבות, ובסוף הוא יוצא כאילו הבסדר!!!

כאשר המהלכים לא הולכים לפי מה שציפה, ממש מחשב מיד מסלול מחדש, כדי שבכלל ישכחו לו מה אמר אפילו לפני יום ושהוא יצא שוב הבסדר.

מאוד מתעתע!! לוקח דברים באופן מאוד אישי ובעל חשבונות אישיים, כלומר, הדעות שלו זה רק אם זה משרת אותו ולא כל כך לטובת הכלל.

מאוד מאמין בעצמו ובטוח שמגיע לו להיות ראש ממשלה, ומאמין שמנהיג צריך הכי הרבה לסמוך על עצמו ולא כל כך מאמין בלהתייעץ באחרים. כאילו אדם חזק ששולט על חלשים, מעין "דון ליברמן כזה", כאשר המודל שלו זה פוטין!!!

 

רואה את ביבי כאדם חזק בלתי מנוצח.  מבחינתו כל אנשי כחול לבן ניתנים למניפולציה, חוץ מיאיר לפיד אותו הוא רואה כאדם חזק, אבל יש להם אינטרס משותף וזה הפלת ביבי!!!

 

שאלה חשובה- האם הוא בכלל מאמין בתיקי האישום נגד נתניהו?

בכלל לא. הוא מבין שזה בדיחה!!

 

לכן מניעיו בנושא זה ברורים.  כרגע חושב שכן צריך לדחוף לממשלת אחדות כי כרגע זה כן משרת אותו. יותר מבחינת יחסי ציבור לעצמו. מה שמיוחד אצלו שהוא פועל מתוך תחושות. כלומר, טרם גיבש דעה אם טוב לו או לא, אז אומר בינתיים נדחוף את זה...  הוא ימני בהשקפותיו ובכל זאת יש לו גבולות של לא לשתף פעולה עם הערבים. הוא יותר מוכן לקבל את החרדים מאשר את הערבים. הוא היה רוצה את הליכוד בלי ביבי שאז יוכל להשתלט.

 

 

יאיר לפיד

 

אינו סבור שממשלת אחדות נחוצה.

לא יודע אם זה אפשרי או לא מחכה לראות מה יהיה. ימשיך כן לדחוף את זה כדי שלא יגידו שהוא נמנע מזה.

הוא בעד להמשיך גם לדחוף את המהלכים החליפיים לממשלה צרה, וגם האפשרות להדיח את נתניהו.

 

מאוד לא עושה לו טוב שביבי צריך להיות הראשון. הוא מרגיש שהוא נכשל בבחירות האלה. כי לא ציפה לתוצאות שיש כיום. הוא מאוד חזק בשנאה לביבי אחרת היה מצטרף לליכוד מחדש. כל הרצון שלו זה רק שביבי ילך. השנאה ממש מעוורת אותו. לכן דוחף ודחף בעבר לממשלת אחדות כשגנץ ראשון, כי יודע שזה לא יהיה וכך זה ייכשל. יאשים כמובן את ביבי בכישלון.

סבור לחלוטין שביבי אינו אשם!! אבל משתמש בזה לטובתו. קשה לו להאמין שביבי יימצא אשם. בטוח שמגיע לו להיות ראש ממשלה. ידע שיוצר קשר עם אנשים חלשים ממנו. (עיינתי ברשת מסקרנות ומסתבר שצדקתי-

 

https://www.maariv.co.il/elections2020/news/Article-753083 )

שאלה- אתה באמת מאמין שביבי עושה הכל רק כדי כפי שאמרת?

 

 "הדבר היחיד שמעניין אותו זה שלושת כתבי האישום שלו. הוא לא רוצה ממשלת אחדות, מפני שהוא יודע שלא יוכל להעביר את החוק הצרפתי, לא את חוקי החסינות, לא את החוקים שהורסים את בית המשפט העליון. בגלל זה הוא נצמד לבלוק. בגלל זה הוא דוחף לבחירות רביעיות. כדי לנסות שוב להשיג קואליציה שתציל אותו מהכלא".

 

לא נראה לי. זה אולי מהווה 20 אחוז מהשיקול שלו וזה לגיטימי.

 

אני שואלת ומקבלת שלפיד הוא ימני בנטיותיו אבל ימני חילוני, לכן לא רואה דרך לשיתוף פעולה עם המאוחדת. הופתע מאוד מתוצאות הבחירות האחרונות זה היווה לו מכה. ציפה לניצחון כחול לבן, ואז היה עושה כנראה רוטציה עם גנץ ושולט אחריו. בהחלט אחד מהאחראיים לקמפיין השנאה נגד ביבי, אבל לא ישירות, (לדעתי הסית את יעלון בעיקר מאורי הקלעים שהסית את גנץ). כעת מבין שאין מוצא,  יתמוך באחדות לאומית. כאשר הגלולה המרה תהיה שיצטרך לבלוע זה שביבי ראשון ברוטציה וינסה להקטין את זה כמה שאפשר.  לא רואה בגנץ מנהיג בכלל. כל הזמן עומד מאחוריו.  (הוא בתקופה קשה כנראה יפרוש מהפוליטיקה. בכל אופן מבחינתו הוא לא רואה עתיד לכחול לבן ביחד!)

 

אז מה רצונו?

שביבי לא יהיה, ואז יחבור לימין, כי הוא לא ישב עם הערבים.  מצד שיני רצה מאוד לקדם את החוק שנאשם עם תיקים פליליים אינו יכול לכהן. כלומר, מצד אחד ידברו על אחדות, ומצד שני לזה ידחפו!!!

 

לדעתי!!!

אין טעם לנהל מגעים לאחדות ולנסות גם לקדם את החוק הזה!!!

 

 

 

אשכנזי

 

סבור שכן צריך אחדות. אדם אידיאליסט. חולמני במידה מסוימת. אוהב את המדינה הזו. מרגיש שעשה הרבה בשבילה. כן בעד אחדות. כן בעד אחווה בין אנשים. לא מוכן לשיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת. קשה לו עם זה. לא ניכנס לזה עם ביבי אשם או לא. יוצא מנקודת הנחה שאף אחד הוא לא טלית שכולה תכלת. יודע שגם הוא עשה דברים גבוליים לכאורה, והיה מעדיף שבכלל לא יהיה כתב האישום הזה. זה קטנוני מבחינתו.

אסטרטג טוב מבחינה צבאית, אך לא לניהול מדינה. יש בו פסיביות מסוימת.

לא בטוח שהיה רוצה משרת שר, אולי לנהל וועדה.

אופי צייתן. כן יהיה מוכן לשתף פעולה עם ביבי.

 

 

 

יעלון

 

לא מאמין בממשלת אחדות. הכי מאמין שביבי אשם מכל השלושה. כנראה מוסת.

לא מאמין בכלל שמי שיש לו כתבי אישום צריך לכהן.

רואה עצמו כאדם ישר ללא דופי.

הוא עצמו היה מתפטר אם היו מטילים בו ספק.

גם אם הוא צודק היה מתפטר כי זה האני מאמין שלו.

אדם חזק והחלטי. סומך מאוד על מערכת המשפט ובהחלט משוכנע שנתניהו אשם.

לא מוכן לשבת בממשלת אחדות תחת נתניהו, אבל עם לא תהיה ברירה ישב אבל רחוק מביבי.

בן אדם עם  מחשבה מבריקה. לא פוסל תמיכת הרשימה המשותפת. עם סייגים רבים.

 

 

היימן עודה

 

איך זה לנהל את הרשימה המשותפת?

קשה כמו קריאת יום סוף.

 

אוהב את המדינה מבחינתו אבל בכל זאת חש ממורמר על הרבה דברים.

מאוד פרו פלשתינאי. מחזיק מעצמו כאדם מאוד מודרני ונאור. מאוד היה רוצה שלום עם הפלשתינאים והפניית משאבים לקדם אותם, כי מאמין בפריחה כלכלית משותפת.

די חושב על זכות השיבה לפחות חלקית ובהחלט חזרה לגבולות 67. כיום בגישתו הוא לא קומוניסט ומאמין בקפיטליזם מודרני.

כמובן שהוא לא בעד ממשלת אחדות.

 

מבחינתו  ביבי לחלוטין לא אשם אבל נוח לו לחשוב ככה.

 

-------סימולציה של שיחה-----------

 

·        האם תהיה אקטיבי לשכנע את כחול לבן שכדאי ללכת עם הרשימה המשותפת?

·        כן, אעשה הכל למען זה לשכנע שאנו מתונים.

·        יש לך את בל"ד, רע"ם, תה"ל וחד"ש. הכי קיצוניים זה בל"ד. איך תשכנע אותם?

·        אני נמר בעור של כיבשה, אני מסכים עם בל"ד, אבל אני לא אראה את זה.

·        נניח שתאורטית אתם "כאילו תישבו", בממשלת גאנץ. כלומר, אתם תצביעו על חוקים מבחוץ בהנחה שתתגברו על ליברמן   (חחחה רק שלא יהפוך שוב ללשון המאזניים במובן זה), איך זה בדיוק יתנהל. איך תקדמו כל מיני חוקים שלכם? הרי בקלות תפילו הממשלה ואז גם היפלתם עצמכם. איך זה יתנהל?

·        נגיש דרישות בראש וראשונה לערביי ישראל. נקדם המון את מעמד האישה. נטיף לקדמה ולתרבות משותפת. הרי הוצאנו את כל גוש הימין מהמשוואה!  אני נגד טירור בהחלט זה לא פותר כלום. אבל אין לי שום בעיה עם "טירור מילולי". כלומר לבחוש מאחורי הקלעים בעד BDS, במיוחד מה שקשור על חרמות שקשורים ליהודה ושומרון. בינתיים בל נשכח שטראמפ יעוף בשלב מסוים, ואז יחזור ויעלה נשיא בארה"ב שהוא לא לטובת ישראל. אני בן אדם עם המון קשרים ואני אפעל ליחסי מסחר ושיתוף פעולה עם כל מדינות ערב המתונות יותר בגלוי, ומה שראית ברשת עלי שאני בעד הכרת ישובים בדואים בנגב זה חלק מהתוכנית שלי שיהיה יותר שטחים בשליטת העם הערבי.

·        אז מה עם הפליטים הפלשתינאים?

·        לא הייתי רוצה לראות אותם בישראל ממש, למשל ביפו או בחיפה. אבל בהחלט יש מספיק מקום ליישב אותם. בנגב. בשטחי יהודה ושומרון וחלק בחצי האי ערב וכו'. וכן. יש לי חזון של מזרח תיכון חדש, של ישראל כמדינה דו לאומית עם המנון חדש ועוד ועוד.

·        אז בעצם אתה לא שונה מבל"ד.

·        נכון, אבל אני יודע איך לעשות זאת במתינות להבדיל מהם!!!

·        אבל מה יצא לך מזה?

·        שינוי גישה, הגברת מנדטים, שכנוע גם יהודים לתמוך בנו כדי שנגדל עוד, גם נצטרף לסיעה יהודית, עד שנגיע למצב שאף אחד לא יכול להרכיב ממשלה בלעדינו. תראי אני קוסמופוליטי, אני רואה את כל המזרח התיכון כמקשה אחת, ואת היהודים כחלק מזה. אני לא נגד יהודים ההפך, אבל אני נגד מתנחלים כי הם טריטוריאליים!!!  זה החזון שלי, אני עוד צעיר, אבל זה מה שיהיה יום אחד. אני אממש את זה. יש לי זמן וסבלנות.

 

 

-------סוף סימולציה----------

 

 

דעתי האישית

מסוכן לנו. אדם מאוד מתוחכם ונאור.

 

 

 

 

 

 

אז מה בסוף יהיה?

 

תהיה ממשלת אחדות, לא ממשלת חירום, כי אין טעם. יותר חשוב ממשלת אחדות.

 

אם כבר אז לעבוד על זה באופן יסודי.

 

כולם ייטלו בה חלק לא רק ממשלה עם ליכוד וכחול לבן כמו שליברמן הציע  (כי אז ממשיך לפורר את הגוש מבפנים, כדי שאם יפרקו הם יצטרפו לכחול לבן).

 

האיבה של ליברמן היא קשה מאוד, ולכן אסור לכלול אותו עוד באף ממשלה ולא לתת לו לעשות הון פוליטי ממה שקורה כעת!!!

 

יש להתעקש כבר על ממשלת אחדות.

 

על ביבי לשלוט לפחות שנתיים עדיף יהיה 3.

 

יהיה משא ומתן קשה מאוד.

 

פריצת דרך במשא ומתן תהיה ב- 25 ועד  27.4

יש מצב להשבעה לפני פסח ב- 5.4 ועד 6.4

זה מבחינה אסטרולוגית

 

 

ביבי צריך לנצל את הרוח הטובה עם גנץ ולגרום לו שיהיה יותר עצמאי בדעותיו.

 

התיקשורת תפריע. חייבים לנטרל  אותה.

 

היא תנסה לסחוט הדלפות מצוותי המשא ומתן בעיקר של גנץ.

 

הקורונה כן תעסיק, ולדעתי כדאי שהתיקשורת תהיה בחוץ.

 

חוץ מהקורונה הרשימה המשותפת היא יותר מסוכנת!

 

 

הכל בידי שמיים!!!

 

 

ככל שתהיה אחדות, כך תהיה יותר אהבה וכך יותר נתגבר על בעיית הקורונה.

 

הנה ברכת הרבי מלובביץ.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10219062314761629&set=a.1429711335636&type=3

 

 

 

 

 

 

 

תמונת מצב נכון ל-21.3.20

 

 

מספר החולים חצה את ה-700. יש נפטר אחד.

אדלשטיין סגר את שערי הכנסת ומסרב להתפטר.

בג"ץ חייב את הצדדים להקים ועדות ולא יפסקו אמצעי המעקב הדיגיטלים של השב"כ אחרי נדבקי קורונה.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001322630

 

בינתיים ממשיכים המגעים לממשלת אחדות כאשר יש דעות שזה מתקדם וגם שזה נתקע.

 

משערים שאם גנץ ילך עם ביבי זה עלול להביא לפירוק כחול לבן, כי לפיד ויעלון מתנגדים.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5698627,00.html

 

 

 

אז בתיקשור הקודם יצאו דברים דומים. יצא שביבי וגאנץ מחבבים אחד את השני. ליברמן ולפיד וגם מנדבליט לא מאמינים בעד גרוש שביבי בכלל אשם, אבל מנצלים זאת לטובתם.

דובר גם על הסכנה שבמפלגה המאוחדת.

והנה כעת בעת כתיבת שורות אלה 21.3.20 בשעה 18.40   אומר מיקי לוי, מכחול לבן שיש להם אפשרות לממשלת מיעוט עם תמיכת המשותפת, וזה שרוצים להקים ממשלה צרה.

 

אז מטרת תיקשור זה זה לברר את השאלות הבאות.

 

 

אז מטרת תיקשור זה הנו לברר את השאלות הבאות:

 

תחזית לשבוע הקרוב ועד סוף מרץ 20

האם יש סיכוי לממשלת אחדות.

מי בעד ומי נגד.

האם יהיה פילוג בכחול לבן.

 

 

תחזית לימים הקרובים

 

 

שישי שבת

ירח בדלי בבית 4 במפת המדינה, הבית שמייצג אותנו עצמנו, ונוס בשור הזווית קשה. התכתשויות ברשת - פוסטים ומריבות קשות בין ימין לשמאל.  והנה מתארגנת הפגנה וירטואלית רבת משתתפים אצל השמאל.

לא תהיה עליה במס' הנדבקים בשישי - שבת   דווח על 178 נדבקים.


ראשון - שני

ירח בדגים - מצב של בלבול - הטעייה - כל אחד אומר משהו אחר. במיוחד במישור הפוליטי. ביום שני ב-23.3 אמורה להתקיים ישיבת הכנסת, זה מתקיים במצב של ירח בדגים שלא יצליחו לקבל בה החלטות סופיות.

 

 

 

לגבי הועדות

הוגשה הצעה נדיבה לכחול לבן לועדות הכנסת. להלן המסמך, נבדק האם זה יוקם.

 

 

 

 

 

 

 

 

האם יקבלו את מתווה הליכוד לוועדות?

התשובה לא

 

 

האם יוקמו וועדות?

התשובה לא ביום שני שהוא מבולבל.   אבל יש מצב שיוקמו חלק מהועדות. יוקמו כנראה ועדות הכספים וועדת הקורונה, ולא יוקמו ועד חוץ והביטחון והועדה המסדרת.

 

האם הם יסכימו לא לעשות חקיקה פוליטית?

ליברמן - לפיד - יעלון - רוצים להמשיך לעשות חקיקה פוליטית והם לא ירדו מזה, גנץ ואשכנזי מוכנים לא לעשות

 

האם יחליפו את יור הכנסת אדלשטיין?

יוחלף. הערה- לפי חוק רק ממשלה ברת קיימה יכולה להחליף. נושא זה לא ברור מתי יוחלף.

 


האם ביבי ימשיך להפעיל את תקנות השב"כ?

לא. יצליח לחדש עד שבוע הבא או מעבר במתכונת יותר קטנה.

 

--------------------------

 

 

 

יום רביעי וחמישי -  הירח יהיה בטלה בבית 6 בית הבריאות של המדינה

הרבה עניינים בריאותיים.  מספר החולים ליום לא יעלה. אבל סכנה בעלייה של החולים משמעותית.

התחזקות ההיערכות הרפואית.  עליה במס' הבדיקות היומיות שיגיעו ל- 3000 עד 5000 בדיקות ליום.

הרבה ציוד רפואי מגיע לארץ.  אין יותר סגר מעבר ממה שהיום. אבל תהיה אכיפה מוגברת של מפרי סדר והתקהלויות.

 

האם המשא ומתן בין כחול לבן לליכוד ממשיך?

כן עם הרבה לחץ מצד הליכוד לתשובות

 

יום חמישי - ירח עובר לשור בבית 7 שותפים והסכמים - ויכוחים קשים בין שמאל לימין

משא ומתן ממשיך בין כחול לבן לליכוד, אבל הוא נקטע, בירח ושור יהיה ויכוחים ומחלוקות בתוך כחול לבן כי יהיה צורך לקבל הכרעה,  בשל הלחץ של הליכוד לתשובות.

 

כרגע 21.3   גאנץ מודיע שהמגעים מפוצצים!!!

 

רק בשבוע שאחרי ב-28.3 29.3  כאשר הירח עובר לתאומים יש מצב של הידברות.

 

 

 

 

מי מעוניין בממשלת אחדות?

 

 

 

 

האם ביבי מאמין שצריך ממשלת אחדות?

לא ממש מאמין אבל מוכן לקדם את זה למען שקט ואחדות. מאוד מסור לנושא הקורונה. לא מנצל את זה לטובתו. בליל הבחירות היה שיכור ניצחון, אבל מהר מאוד התנפצה הבועה והימין נותר עם 58 מנדטים בלבד.

היה בטוח שללא משבר הקורונה "יקרעו אותו לגזרים". לכן מרוצה שהוא מטפל במשבר ולא עסוק  במריבות. מרוצה שהמשפט נדחה כי לא היה לו זמן לזה. גם לא יהיה לו זמן במאי. תהיה דחייה נוספת במשפט שלו.

הערה- זה גם יצא בתיקשור הקודם

 

 

 

האם גנץ מעוניין בממשלת אחדות?

מאוד מעוניין זה חלק מהחזון שלו שהוא רוצה לקדם אותו. מוכן שנתניהו יהיה ראשון - יהיה גם מוכן לתת לו שנתיים.

האם גנץ מרגיש חזק לדחוף לממשלת אחדות?

אין לו כרגע את הכוח לדחוף לממשלת אחדות. אך לאור משבר הקורונה חושב שצריך. לחלוטין לא בדעה שביבי מנצל את המצב ממשבר הקורונה לברוח ממשפט.  ירגיש יותר איתן בדעתו בסוף החודש שהירח יהיה בתאומים  בסוף החודש.

 

האם גנץ יסכים להקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת

התשובה חד משמעית  - לא!!!

 

 

האם לפיד מעוניין בממשלת אחדות?

 

לא ולא!!

מאוד חזק יטרפד כל ניסיון לממשלת אחדות למרות שאין לו אלטרנטיבה אחרת - בכל אופן לא ישב עם הערבים למרות שעמדתו לשבת איתם יכולה להתרכך!


חוכך בדעתו על דרך לשבת עם ערבים.

מבחינתו ביבי מנצל את משבר הקורונה לטובתו וחושב שכל אחד היה יכול לנהל את המשבר.
בטוח שמנפחים את הסיפור.
התנגדותו של לפיד נחלשה לגבי שיתוף פעולה עם הרשימה - הוא מוכן לחשוב על דרך לחשוב על זה.
הוא יחבל ויטרפד את הניסיונות לממשלת אחדות ולא יהיה ניתן לשכנע אותו.

 

לפיד מבחינה אסטרולוגית נולד בתאריך  5/11/1963 - בן 56 שנה אישית 1 שזה גם מופיע באתגר שלו מבחינה נומרולוגית. האתגר שלו יתבטא בהחלט במרידה שלו, ועד כמה יצליח להוביל דברים וכמה יוכיח את עצמאותו ייחודיותו ודעותיו.

מבחינה אסטרולוגית מצפה ללפיד תקופה קשה עם כניסת מרס בחודש אפריל למזל דלי, המזל בצורה של גלים הכי למטה. כאשר באמצע סוף אפריל מרס עולה לו על השבתאי בדלי וזה סימן של התנגדות למסגרות ואולי פירוק מסגרות. כלומר רואים במפה שלו מרד ואנטי ממסדיות.  מביאה בינתיים את מפת לפיד ובעתיד אתייחס לזה בהרחבה.

 

 

 

האם יעלון מעוניין באחדות?

הוא נגד ממשלת אחדות. אבל התנגדותו לא כל כך חזקה כמו של לפיד!!!
לא ירצה ליטול חלק בממשלת אחדות.
גם סבור גם הוא שביבי מנצל את משבר הקורונה לטובתו וחושב שכל ההתייחסות למשבר מוגזמת.

הערה- יעלון התראיין אצל דנה וייס, ב-21.3 בראיון מאוד קשה, ומבחינתו יש להמשיך במאמצים להדחת נתניהו, כי יש לכך רוב של 61 חברי כנסת. אביא הראיון בהמשך.

 

 

האם אשכנזי מעוניין באחדות?

כן. אשכנזי הוא איש מעשים ולא דיבורים והיה רוצה לפעול לטובת העם.  הוא כבר רוצה לעבוד. לשתף פעולה. הוא בעד אחדות אפילו יותר מגנץ וממש מרגיש שאחדות תעשה טוב לעם.

 

 

האם ליברמן מעוניין באחדות?

 

לא  ולא!!!

 

ליברמן לא מעוניין באחדות אבל כלפי חוץ יגיד שהוא מעוניין.
ליברמן בעמדה של
להתחנף. מבולבל ולא יודע באיזה עמדה לנקוט.

 

איזה קטע. התיקשור נעשה ב-20.3 הכתיבה במוצ"ש  והנה מה שליברמן אמר כבר. לפי שראיתי.

https://www.mako.co.il/news-politics/2020_q1/Article-504d26851ddf071026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

 


בתיקשור הקודם ראינו שהוא לא מאמין שנתניהו אשם אבל ימשיך לדחוף את חוקי רק לא ביבי,  מבחינתו נתניהו
אסון לאומי.
לא מוכן לשבת עם הערבים בקשר רציף עם לפיד השנאה לביבי מאחדת את שניהם.

התחיל קצר בינו לבין גנץ.

 ממשיך לדחוף את כל השלושה האחרים להדחת ביבי.
הרצון להדיח את ביבי הפך לכפייתי!!

מתחיל להרגיש סדקים בתוך מפלגתו. לא כולם מסכימים איתו. לקח קשה את הירידה במנדטים ומפחד שאם יהיו בחירות נוספות הוא לא יעבור את אחוז החסימה.

מבחינתו, ביבי מנצל באופן מוחלט את משבר הקורונה לטובתו.

 

בחודש אפריל כאשר מרקורי יהיה בטלה מה- 12 לאפריל נשמע ממנו המון זעם וביקורת. יצא נגד כל ממשלה שתקום שביבי נוטל בה חלק. אין לו פיתרון יצירתי כרגע. יספוג ביקורות קשות מהקהל.

 

 

 

 

איזה ממשלה הולכת להתגבש?

אחדות, של הליכוד עם פורשים

לא תהיה, בחירות רבעיות?

 

 

 

האם תתגבש ממשלה שגנץ וביבי נוטלים בה חלק?
יוצא שכן ולא ברור באיזה מתכונת זה יהיה. ביבי ידחף את זה חזק.

 

האם ביבי יקים ממשלה עם עריקים?
לא רלוונטי כרגע כי עדיין לא ברור אם כל כחול לבן תצטרף או שכחול לבן תתפרק.

 

האם יהיו בחירות רביעיות?

לא

 

האם ביבי יכהן לפחות שנתיים?

אין תשובה כרגע. לפיד יהפוך את זה למוקש רציני בדרך לאחדות.

 

הערה - מבחינה אסטרולוגית ביבי חייב לשבת לפחות עד גיל 72.5 - 73 ולא קודם.

 

כמה מנדטים יקבלו במידה והיה בחירות היום?

ליכוד -  בין 38 - 39,  גנץ - 27,   ליברמן - בין 3 ל - 4 מנדטים וכנראה לא יעבור את אחוז החסימה.

 

 

האם כחול לבן נשארים או מתפרקים - האם יש פילוג כרגע בכחול לבן?

 

כחול לבן נוסדה ב- 21/2/2019 היא עברה ועוברת טלטלה מאוד קשה כבר עכשיו לאורך חודש מרץ.
עברה טלטלה קשה עם הרטרו של מרקורי שהחל בפברואר. עם המרקורי בדגים.

 

החל מה- 26 מרץ  טלטלה נוספת בכחול לבן ואי בהירויות - פילוגים ויכוחים שימשיכו במיוחד החל  מ- 4/4 שונוס תיכנס למזל תאומים שזה בניגוד למזל דגים. ומרקורי נכנס לטלה, ב-12.4  וזה ב-90 מעלות לכוכבים בגדי.

 

 

 

 

 

 

האם כחול לבן מתפרקים?

כן ולא - פעם זה יראה שכן ופעם זה יראה שלא.

במידה וכן לפיד עוזב.

 

 

כרגע בשעה 21  ביבי מתראיין בערוץ 12 והוא אומר את אותם דברים שיש אדם אחד שמתנגד לזה וזה לפיד!

 

ואוו איזה נאום מהלב. חבל על הזמן!!!

 

מתראיין אצל דנה וייס שגם נכנסת לדבריו!!

 

אגב במבחן הוא 23.3.   אם הם יבקשו להחליף יו"ר הכנסת סימן שאין פניהם לאחדות!!!

 

 

https://www.mako.co.il/news-politics/2020_q1/Article-aca17c5e07ef071026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

 

לצערנו מוצ"ש ירח באריה מתלהטות הרוחות וגנץ ממשיך עם הראיון של הפגיעה בדמוקרטיה.

 

https://www.facebook.com/gila.buyum/posts/10219112052965053:49

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אז מה יהיה???

 

זה יגיע למצב שגנץ ואשכנזי יגידו שהם מצטרפים ויעלון ולפיד שיעשו מה שהם רוצים.

כלומר בעצם זה כמו התפרקות של כחול לבן, כאשר לפיד נשאר בחוץ!!!

 

הכל תלוי כעת בכך שגנץ "יתפוס ביצים"!!!

 

 

האם אורלי לוי מצטרפת?

לא ברור כרגע, בעתיד היא כן תצטרף.

 

המלצות:

 

על ביבי ליצור קשר יותר אישי עם גנץ להחליש את האחיזה שלו במיוחד בלפיד טזה מה שעשה הערב בראיון עם דנה וייס!
 

החל מחודש מאי ליברמן מתחנף ואסור בשום אופן לצרף אותו לממשלה.

 

לפיד ימשיך לבחוש בקלחת גם אם לא יצטרף לממשלה.  במידה ויחבל בממשלת האחדות כמובן לפיד יאשים את ביבי שבגללו  לא הצליחו להקים ממשלה!!!!

 

 

 

 

צפי לממשלה:

 

 

בדקתי התאחדות של הכוכבים במפות ביבי, גנץ ובשילוב שלהם עם מפות המדינה, ואני מחפשת כוכבים באמצע מזל טלה ובאמצע מזל תאומים.

יהיה מרקורי בטלה על ראש דרקון של ביבי ב- 15 מעלות,  כוכבים באמצע מזל תאומים זווית חיובית לבית שלטון המדינה, במפה המשותפת של גנץ וביבי עם המדינה כוכבים בתאומים עם זווית חיובית לאריה,  ולמזל תאומים

 

 בין ה- 20 ל- 25 לאפריל.

 

אלה גם תאריכים של  התגברות על הקורונה.

יוצא לקראת יום העצמאות של 72 למדינה.

 

בתיקשור הקודם ראיתי בין ה-6.4  וה-5.4

 

זה בגלל הירח באריה, אבל יש לי ספק אם המגעים הסתיימו עד אז.

 

אמרו שכחול לבן צריכה להראות  רצון טוב שהיא בדרך לאחדות ביום שני ב-23.3 אם ירצו להחליף את יו"ר הכנסת או לא.

כי לא ניתן שיו"ר הכנסת יהיה מנוגד אחר כך לממשלה.

 

זה יום גורלי. הירח בסוף מזל דגים ומרס ויופיטר נפגשים בגדי. מאוד לוחמני.

 

צריך לזה 61 אצבעות כולל של המשותפת!!!

 

ליברמן - חוגג

גנץ -  יוצא מבולבל ולומד לקח להמשך.

כחול לבן- שמחה מצד אחד אבל התחלת פילוג.

לפיד  - ניטרלי. יחסית מרוצה.

ביבי - מתרגז מאוד.

מפת גנץ והמדינה - ניגוד גדול. יבין שזה לא לטובת המדינה.

מפת ביבי והמדינה  - כאב גדול. יום גורלי למדינה. יבין שאין עם מי לדבר. יצטרך להתמודד עם גל של שנאה נוראי מצידם

כנראה יחליפו יו"ר, ועוד לאדם אשר מדבר בהחלט על ישיבה עם המשותפת.

 

 

המלצה - סבלנות, זה שבוע קשה כנראה יהיה קשה בו לקדם את נושא האחדות!!

שלא יסגור הדלתות.

 

הוא עם כנות רבה ביותר

 

https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/3124002787619

 

 

אבל הנה בטוויטר מיד.

 

 

 

מה אני מרגישה?

נורא ואיום קשה לי עם זה.

שמים למעלה עשו את הצדק!

איך הגענו לזה?

לשנאה כזו!

 

שאלה אחרונה למטוטלת.

 

לפיד האם איכפת לך מהטוקבקים בפייס - לא מזיז לו.

יעלון - לא איכפת.

ליברמן - דווקא איכפת

ביבי - מאוד איכפת.

גאנץ - יותר ויותר איכפת.

 

 

 

 

אבל עמית סגל הרגיע אותי.

 

הנה גם כאן הראיון המלא.

 

 

https://www.mako.co.il/news-columns/2020_q1/Article-ff337c80b9ef071026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

 

בתקווה שנחזור לימים טובים.

 

 

 

 

 

 

 

שמי גילה בויום, ואני בעברי בוגרת מדעי המחשב ועבדתי במשרד הביטחון במחשבים. אני עוסקת במיסטיקה כמעט 30 שנה, ומאחר ואני באה מהתחום הרציונלי, פיתחתי מודלים נומרולוגיים ואסטרולוגיים למתן תחזיות עתידיות, אותם אני מכנה (בעיקר מבחינה אסטרולוגית) שעוני הגורל. כלומר ביכולתי להראות אפילו באופן גראפי ויזואלי מגמות עתידיות.

 

 כיום  אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת

עוסקת בעיקר במתן קורסים מקצועיים למיסטיקה

ונותנת יעוץ אישי פנים מול פנים וטלפוני   -    www.call-gila.com

 

להלן כרטיס הביקור שלי

http://www.oryada.com/kartis.htm