עולם האותיות כעולם המאטריקס

 

מאת: גילה בויום

 

 

 

כאשר ראיתי את הסרט הגאוני ביותר של הדור- מאטריקס חלק א', אשר בהחלט מבוסס על עקרונות קבליים, לא יכולתי שלא להתייחס לקשר שבין הדמויות והאירועים בסרט, לאותיות הא' בית העברי, אותם אני משווה לקלפי הטארוט.

והנה ביום העמצאות האחרון ה-57 למדינת ישראל של שנת 2005 שודרה כל טרילוגיית מטריקס בכבלים!

ואכן אין יותר טוב מטרילוגיה זו, על כל הסימבוליקה אשר בא מלרמז, על חופש אישי, מהשפעות רובוטיות של חיים בתוך אשליה, וכן הסימבוליקה העשירה על העיר ציון, עיר החופש.

טרילוגייה העוסקת במאבק האדם לקראת חרותו האישית. ואז החלטתי לעשות השוואה מאוד מיוחדת בין עולם המטריקס לעולם האותיות העבריות וקלפי הטארוט.

 

להלן תיאור מעשה הסרט ופיענוחו – מופיע בלינק של מיסטיקה ומדע בדיוני בקולנוע

 

 

 

www.oryada.com/on-seret.htm

 

 

 

הסרט מטריקס- הבשורה המשיחית בתוך העולם הממוחשב!

 

מאחר ונושא המשיח, הגאולה, לא יורד מסדר היום, מזה אלפי שנים, ברצוני להתייחס לנושא מזווית קצת שונה. מכיוון המדע הבדיוני, ודווקא על פי הסרט מטריקס, אשר אין

יותר טוב ממנו על מנת להוכיח את התיאוריה הבאה:

המשיח הוא בפוטנציה כל אחד מאיתנו!!!!

אם נתייחס לרגע לישו כדמות משיחית, הרי שנראה שהוא מעולם לא דיבר על עצמו כמשיח,  אלא הוא דיבר על בוא בן האדם. כלומר הוא חיכה לדמות בן האדם, אשר הייתה צריכה להגיע על כיסא רם, והיא דמות האדם הראשון אשר נפל מגדולתו וגורש מגן העדן. כלומר, ישו מדבר על בריאה חדשה ואדם חדש, וגם פאול, מייסד הנצרות הרשמית מדבר על כך בכתביו.

 

כלומר, ישו מבחינתו לא ראה עצמו מעולם כמשיח, אלא כמו כולם באותה תקופה הוא ציפה לו. בשלב מסוים בחייו חל אצלו שינוי קיצוני, כאשר עלה על הר חרמון עם שניים מתלמידיו.

לא בדיוק ידוע לנו מה עבר עליו, משום שהוא ציווה על תלמידיו, שהם בעצם אשר כתבו את מגילות הברית החדשה, להמתין לו למרגלות ההר. הם רק ראו אור גדול אשר ירד על פסגת ההר, (עב"ם?), וממנו יצאו אברהם אבינו ומשה רבנו ושוחחו  עימו. כאשר ישו שב וירד מן ההר, קרנו פניו, והוא היה אפוף כולו, באור לבן זוהר. בקיצור, הוא עבר תהליך דומה למה שחווה משה רבנו.

אחר כך, מאותו יום והלאה הוא השתנה. הוא נכנס בכוח לגוב האריות, כלומר לירושלים, והקים שם מהומות אשר בעקבותיהם הוא נצלב.

אחר כך מתרחשת תעלומה נוספת, כאשר הוא נעלם מהקבר ומופיע כדמות של אור. זהו בעצם הבסיס לכל האמונה הנוצרית בתחיית המתים. ישו היה בעצם הראשון אשר שב וקיבל "גוף של אור", כפי שהיה לאדם הראשון בתחילה, ולא "גוף של עור", שזהו בעצם גוף הבשר הנוכחי שלנו.

 

כלומר, מובא כאן הרעיון של היחיד, אשר מצליח להגיע לדרגת רמה רוחנית, אשר הופכת אותו לאדם אלוהי או משיחי, אשר גורמת גם לשינוי פיסיקלי גם בגוף שלו!!!

מצד שני, המשיחיות זה מצב שכל אחד יכול להגיע אליו, והוא בעצם כמו רמה רוחנית, אשר פתוחה לכולנו!!

רעיון זה מבוטא בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, בסרט מאטריקס!

 

 

תיאור מעשה הסרט

הסרט נפתח בחזון אפוקליפטי על העתיד, בו השתלט גזע המכונות על בני האדם. גזע זה לכד את בני האדם, כבר מרגע לידתם, והכניס אותם למעין מיכלים דמויי רחם, כשהוא משתמש בחום הגוף והחשמל אשר בעצבי המוח שבני האדם מפיקים כמצברים.

לבני האדם עצמם הוא נתן את המציאות המדומה, שהיא מציאות שנוצרת על ידי מחשב, והיא המטריקס!

כלומר בני האדם שבמיכלים, חולמים חלום מציאותי בו הם מתפקדים בחברה כפי שהייתה במאה העשרים בעיר קנזס. הם כביכול צומחים, לומדים, מתחתנים, עובדים, מתים וכו', מבלי לדעת שבעצם הם חיים במציאות מדומה, ולמעשה הם חיים בתוך חלום מתוכנת מחשב!!!


מעל האטמוספרה רווית העשן, אדי הגופרית והחושך, מרחפת חללית המורדים, אשר הצליחו לחלץ את גופם ואת תודעתם מעולם המטריקס. כלומר הם חיים בעצם בתוך גופם שלהם, כשהם חווים את המציאות האמיתית.

מחללית זו, הם שולחים מסרים לגיבור הסרט, המכונה ניאו, על מנת לחלץ אותו מתוך המציאות המדומה בה הוא חי. הם משכנעים אותו, לחבור עימם, ולשם כך הוא עובר תהליך כואב מאוד, של חילוץ גופו הפיזי מן המיכל וחיבורו להכרתו ותודעתו!!! הם גם מזהירים אותו, שהעולם האמיתי, הוא מנוכר וקשה מן החלום המתוק של המציאות המדומה של המטריקס!!


מכאן מתחיל הקטע המרתק של הסרט:

אנשי החללית, נושאים עימם חזון, על אדם אשר יחדור אל תוך המטריקס וינפץ את האשליה אשר בבסיסה. כלומר, הוא יהיה הנבחר, המשיח, ותפקידו יהיה לעורר את כל הרדומים שם מתוך שנת החלום שלהם!

כמובן שיש סכנה להתעורר אל המציאות האמיתית, מאחר ורואים את החיים במלוא מערומיהם, וגיבור הסרט צריך לבחור את מה הוא מעדיף, את החלום המתוק של האשליה, או את המציאות האמיתית המפוכחת והמנוכרת!

רעיון, החיים בתוך אשליה, כבר הובא מזמן בתורות המזרח, במושג "המאיה" עולם האשליה. מיסטיקנים מזרחיים טענו כבר מזמן שאנו בעצם חיים בתוך מעין חלום, ממנו מתעוררים רק לאחר המוות!

 

המטריקס כאמור, הייתה מערכת אשר כל החוקים בה היו ידועים וקבועים  מראש. היא הייתה תוכנת מחשב ענקית, אשר דייריה לא ידעו שהם חיים  בעולם מדומה!!!

ידעו זאת רק הסוכנים, שומרי השער, שהם בעצם שליחי הקרמה, השומרים  שהמטריקס תמשיך לתפקד!!

לא היה להם גוף, אבל בכל זאת קיומם היה מאוד ממשי, והם ירו, הרגו, אסרו וכו', בין היתר על ידי שימוש באמצעים בלתי הגיוניים, כמו לגרום לכך שהפה שלך יכול להידבק וכו'.

כלומר, מצד אחד, הם היו כל יכולים, אבל השתמשו בכוח זה לרוע, כדי לשעבד את בני האדם.

ניאו, גיבור הסרט, הולך כל הזמן במחשבה שאולי הוא המשיח המיועד, אבל  הוא אינו מאמין בכך! הוא גם הרי אינו מאמין בכלל בגורל!

ואז הוא נלקח אל הנביאה- האורקל- גבי.

 

גבי נותנת ל-3 אנשים נבואות שונות:

 

 

3 נבואות שונות ל-3 אנשים- מה יתגשם?

 

 ·      לניאו גיבור הסרט היא אומרת שהוא בעצם אינו המיועד, ושיהיה עליו להחליט מי יחיה ומי ימות, חייו תמורת חיי מפקד החללית, דבר שניאו לא מוכן לקבל ובכל מחיר הוא מוכן לשבור את הנבואה הזו!

 ·      למורפיוס היא כנראה אמרה שניאו באמת הנבחר, ושיהיה עליו להקריב  עצמו עבור ניאו המיועד.

 ·      לטריניטי, היא אומרת שהאדם שאותו היא תאהב עמוק מבפנים הוא יהיה בעצם המשיח!

 

לפני שהיא מאכזבת את ניאו, בכך שהוא לא "האחד", היא מפעילה עליו  טריק:

 

היא אומרת לו, אל תדאג בקשר לאגרטל, כאשר לא היה שם אגרטל, ואז הוא מסתובב ולפתע יש אגרטל, והאגרטל נשבר!!!

ואז היא אומרת לו: "וכי אם הייתי מזהירה אותך, אז לא היית שובר אותו"?

ואז היא מפנה אותו לכתובת על הקיר: "דע את עצמך".

 

בכך היא סותרת למעשה את עצמה, כי למה לה "ליצור" אגרטל כדי שניאו ישבור אותו?

 

זה כדי לתת לו רמז שנבואה עלולה להגשים את עצמה, כלומר, לא היה  אגרטל, ועצם האמירה שלה יצרה אגרטל שניתן לשבור אותו.

 

על אותו  עיקרון:

אין אתה המיועד, ולכן גם אם כן, אז אתה לא תהיה, כי זה מה  שהכנסת לך לראש, ואז אתה כאילו שובר את הנבואה שאתה יכול להיות  המיועד.

היא גם מפנה אותו לכתוב על הקיר: "דע את עצמך", להראות לו שהאמת תלויה בעצם במה שבן האדם מוכן לדעת, לממש או להאמין בו!!!

ולבסוף, היא אומרת לו, שהאמת זה רגש שבא מבפנים כמו אהבה, וזה שוב  רמז לבאות!

 

נשאלת השאלה, למה הנביאה גאבי זקוקה למסכת סילופים זו, ולמה היא  נוטעת ב-3 אנשים 3 אמונות שונות:

 

זאת משום, שגם היא אינה יודעת מי המשיח המיועד!!!

 

 כלומר, המשיח זה מצב וזה לא אדם מסוים, שעל מנת לזכות בו צריך להאמין בכך ללא מיצרין, ולכן היא נוטעת גרעין אמונה ב-3 אנשים כמערכת גיבוי!!!

 

 

מה קורה בהמשך?

 

ניאו, גיבור הסרט, מחליט לשבור את הנבואה, ובכל מחיר לתת את חייו  תמורת מורפיוס, ובכל זאת הוא מצליח להציל את שניהם, ואז זה כבר מתחיל לערער את בטחונו העצמי בנבואה שלה.

 

הסוכנים תופסים את ניאו ויורים בו, ואז מתגברים עליו, והוא מת, בתוך המישור של המטריקס, מה שגורם לכך, שגם גופו מפסיק לתפקד, במקום שהוא  נמצא בחללית.

 

 

וכאן, נכנסת לתמונה טריניטי, אשר גם בה הושתלה נבואה:

 

שהאדם שהיא  תאהב יהיה חייב להיות המיועד!

טריניטי לוחשת את המילים האלה, לתוך אוזניו של ניאו, וצועקת לו, שהוא אינו יכול להיות מת, ואז הוא  "מתעורר", כלומר, חוזר שוב אל המטריקס, מנצח את כל הסוכנים הרעים,  ובכך מגשים בעצם את המצב של משיחיות .

 

בזה הוא עובר את המבחן האחרון שלו, שהוא לגבור על המוות, ולזכות  בחיי האלמוות. בכך הוא דומה בעצם, לישו אשר חייב היה לקום מן המתים,  ובכך לגלות את שיא כוחו ואת שיא יכולתו! כלומר, המטריקס הרי הייתה עולם מדומה, שאי אפשר למות בה, כי הגוף הרי נמצא במקום אחר, זה רק הנפש שמשפיעה על הגוף, ולכן להגיע למצב של אי היפגעות במטריקס זה הרי לשבור את האיום הגדול ביותר, האיום על עצם הקיום שלך עצמו.

 

בהשלכה למעשה ישו ובכלל לתורות מיסטיות:

הנשמה שלך באה מעולם של אור, לתוך העולם הפיזי שהוא העולם המדומה. היא יכולה לזכות כאן בהארה ולהכיר בשיא גדלותה, אבל היא גם יכולה, להזדהות יתר על המידה עם הסופיות של החיים הפיזיים, ואז היא כמו "נשמה מתה", אשר לא תשתחרר ממחזור הגלגולים של מוות ולידה מחדש, תחת חוקי הקרמה הקשיחים, המיוצגים בסרט על ידי הסוכנים.

 

כלומר, כאן ניאו משתמש בכוח האמונה של טריניטי, שהיא אהבה ללא מיצרין, כחוש פנימי בדיוק כפי שאמרה הנביאה גאבי, על תחושת האמת  הפנימית.

 

ולקינוח, בסופו של דבר, חייב היה מורפיוס למסור את חייו עבור ניאו, והוא עשה זאת בשמחה, אבל רק לאחר שזכה לראות במו עיניו שהוא האחד!!!! .

 

בכך נוצר כאן פרדוכס:

כיצד ייתכן שהנביאה גאבי, צדקה ב-2 מן הנבואות, וטעתה בנבואתה לגבי ניאו, הרי בכל זאת הוא הפך להיות האחד בסופו של דבר?

 

ובכן, במטריקס, בה הכל קבוע וידוע מראש, גם הנבואות של גאבי, הן  בלתי ניתנות לשינוי, אבל על מנת לשבור את המוחלטות של המאטריקס, היה עליה לנבא לפחות נבואה אחת, שלא תתגשם!!!

 

ונחשו מה .....????  הייתה זו הנבואה לגבי ניאו!!!

 

כלומר, על לפחות אחת מן הנבואות היה לא להתגשם, והיא ניבאה זאת מתוך תקווה שהנבואה של ניאו לא תתגשם, ובכך הוא יגיע לדרגה של להיות האחד, ואז עצם כישלונה, זה כבר הניצחון הראשון על המטריקס!

 

בסופו של הסרט, מקבל ניאו כוח רב ביותר, הוא כל יכול בממלכת המטריקס, והוא משמיד את כל הסוכנים ובכך הופך הוא לשליט המטריקס בעצמו.

 

כלומר, אין המטריקס נהרסת, אלא רק הגישה של החיים בה משתנה, ואז הסרט מסתיים בצלצול טלפון לכל תושבי העיר:

"איני יודע את העתיד, לא באתי להגיד לכם כיצד זה ייגמר, אלא רק כיצד זה יתחיל"!

 

ובהמשך הוא אומר שהוא יניח את שפופרת הטלפון, ואז הוא יראה לאנשים עולם חדש ללא הסוכנים, ללא מנגנוני שליטה, וללא גבולות ומגבלות, שבו הכל יהיה אפשרי!

 

כלומר, גיבור הסרט, אשר כביכול כלל לא אמור היה להיות המיועד, מגיע למסקנה  שהוא חי בעצם במציאות שאינה קיימת, ולכן הוא גם יכול לעצב אותה בעצמו!

רק אז הוא הופך לכל יכול, כולל בעל היכולת לעצור אפילו כדורים במעופם וכו'. כלומר הוא הופך למעין "תוכנית על" בעלת רצון חופשי, אשר יכולה לעשות בתוך המטריקטס, שהיא בעצם עולם ממוחשב ככל העולה על רוחה!!!!

בכך הוא מביא לשינוי המטריקס, שהייתה מבוססת על אשליה, חושך, בורות, עיוורון ובעיקר אי מודעות!!!

 

לישו אירע סיפור דומה:


הוא חיפש אחר המיועד, אך לשווא, ולבסוף הוא הגיע למצב זה, אבל רק לאחר מותו הפיזי, למרות כל הניסים אשר עשה בימי חייו!

בסרט מטריקטס,  לעומת זאת, מדובר על מצב שונה לחלוטין, בו אדם מתוך המטריקטס עצמה, מגיע לתודעה הגבוהה, והוא חודר בחזרה לתוך המטריקס, על מנת לגאול אותה מבפנים!

כלומר שימו לב למשפט המפתח:

המשיח אינו אדם או דמות,  הוא מצב!!!

לכן, במידה ואדם או יותר מגיעים למצב זה, הרי שאין הם המשיח, אלא הם הדוגמא לאחרים. זה דומה למטילי ברזל, אשר הפכו להיות מגנט, אבל בכך הם מקרינים על כל סביבתם, ומתנהגים כמגנט לכל דבר, כאשר כל רסיס ברזל שבסביבתם, הופך אף הוא להיות מגנט!

בנוסף, הוא חייב לגאול את המטריקס מבפנים, ולא לבוא ממצב שהוא נמצא מבחוץ, או מעל למטריקס!

 
לכן המשיח חייב להיות גם אדם אך גם תקופה, וברגע שנשנה מודעותנו בכיוון זה, הרי שמצב זה, ואולי גם אדם כזה, אחד או יותר יגיעו!!!

 

סיבה ומסובב "וגאולה מתוך הביבים"

נשאלת השאלה:

"אם לכולנו יש פוטנציאל להגיע למצב של משיח, אז למה זה לא עובד?

מדוע אנו תקועים בנסיבות החיים שלנו, הרי אין לנו בחירה חופשית אבסולוטית כמו שמצב משיח מחייב!

כי כולנו כאן משלמים מחיר בתוך קרמה!!

כולנו כאן בתוך מעגלים קרמתיים, בתוך ים של אילוצים ובתוך מעגלים סגורים ללא מוצא!

כולנו מספרים סיפורים:

"אילו היה לי יותר כסף הייתי עושה כך וכך, אילו היה לי קשר אז הייתי מגיבה לחיים אחרת"... אך ה"אילו" הזה אף פעם לא מגיע!!!

כלומר, אנחנו "בפלונטר", אנחנו בלופ קרמתי, ואז אין אנו יכולים לממש את מה שמצב משיח ומצב גאולה אישית  מחייבים: חופש בחירה ללא מיצרין!!!

 

אבל בכך איננו מבינים דבר אחד, הלופ הזה שאנו נמצאים בתוכו הוא בדיוק הלופ, הבור אשר אם נצא ממנו, נגיע לחופש ללא מיצרים לעשות כל דבר אשר נרצה, כמו בסרט מטריקס.

 

כלומר:

הלופים שלנו הם במקומות הכי קשים, הכי בלתי אפשריים, ואז כאשר אתה מתגבר על הבלתי אפשרי, הרי שאתה מגיע הכי רחוק שרק אפשר, ואז אתה מסוגל להשיג הכל, כלומר אז באמת, אין דבר העומד בפני הרצון!!

לפעמים דברים אורכים זמן, כי לכל דבר יש את הקצב שלו. לפעמים קשה לצאת מקשיים מהר, ואפילו ניתן לראות באסטרולוגיה וגם בנומרולוגיה את הגיל בו נצא מקשיים.

 

אומרים עלי שאני מאוד ריאליסטית ולא מרחפת. אבל שימו לב לדבר מאוד מעניין: המשיח הוא מעין מצב עתידי של גאולה, נכון?

המשיח הוא מצב שבו אנו נשלוט בקרמה, ובעשותנו כך הרי שנשלוט בנסיבות חיינו, ואז נוכל לעצב את עתידנו כפי שנרצה, נכון?

 

ובכן, המילה ע-ת-י-ד, ממה היא מורכבת?

 

מהמילים עת + יד. כלומר מהמילה עת שזה זמן, ולדעת להושיט לזה יד!

 

נוכל גם להפוך את המילה עתיד ל: ידע-ת או יותר נכון ל: ידע-עת!

 

כלומר, החכמה היא לדעת את הזמן הנכון שלך כפי  שאמר קוהלת:

"לכל זמן ועת(!!!) לכל חפץ!

כלומר, עלייך לאזן בין התשוקות והשתוקקות שלך לבין גורם הזמן שיש לכל מערכת.


בתרבות אטלנטיס היותר מתקדמת מאיתנו, היו מעין "מהנדסי" זמן אשר ידעו שעומדת להיות תקופת חושך באנושות, והם "הינדסו" שנשמות מוארות ייולדו כיום בדיוק לקראת תקופת "פעמי המשיח"!

 

הרעיון הנפלא הזה בא לידי ביטוי בסרט "האלמנט החמישי":

 

בסרט הזה יודעת תרבות חוצנית מתקדמת, בתקופת תחילת המאה, שאין שום סיכוי שבני האדם יבינו ויעשו את עבודתם הרוחנית, ולכן היא צופנת בתוך חדר נסתר בפירמידות, בניבכי החולות, את המפתח לשליטה באנרגיות הבריאה עצמן!

אבל הפעלתו של המפתח מותנית דווקא בתודעה ובמודעות של אותו אישה, שהיא הדמות הראשית בסרט, שהיא בעצם האלמנט החמישי החסר, זה כאילו היסוד הנוסף לארבעת היסודות שאנו מכירים!

לצורך כך הזמן מתוכנת בדיוק לעתיד הרחוק של עוד 300 שנה!

 

ברצוני לסיים בנקודה נוספת:

המשיח יכול להיות גם אדם יחיד אשר יגיע למודעות של מצב משיחי, אבל זה יחייב גם את התקופה להיות חלק מכך. כי המשיח לעולם לא יכול להיות מחוץ למחנה, אלא בראשו!

זה כמו שבמובן השלילי, היטלר לא יכול היה לעשות את אשר עשה לולא התקופה הייתה בשלה לכך. היום מכירים בכך שהוא רצה להקים תרבות משיחית שטנית!


בקיצור, הרעיון הזה של אם אחד מגיע אז כולם מגיעים, מיוצג בטבע על ידי המלחמה של תאי הזרע להפרות את הביצית.

כלומר, רק תא אחד זוכה אבל רק בזכות כולם!!!

כלומר, אם האחד זוכה אז כולם זוכים, אבל אם כולם זוכים אז האחד גם זוכה. לכן זה לא רלוונטי אם משיח זה אדם או תקופה!!!

בכל זאת, יש המון כוח ביחיד אשר זוכה, כפי שזה מיוצג בסרט מטריקס, ולכן הם כל כך מחפשים אחריו!

אבל, חשוב לדעת לסיכום, שזה נכון שהאחד יכול להשפיע על הרבים, אך בתנאי שהוא עושה זאת מתוך מצב של צניעות והנמכת אגו, משום שרק אז הוא מייצג את הכוח האמיתי!

 

נפלא, נהדר ולדעתי אחד מן הסרטים הגדולים של העשור!

 

על עולם המטריקס ותורת האותיות

 

א' זה קלף השוטה, זה כבר להתרומם ולהיות מעל ומעבר למטריקס. זה בא לידי ביטוי בסיום הסרט הראשון כאשר ניאו אומר: אני יודע היכן הכל מתחיל אבל איני ידוע היכן הכל מסתיים, והוא פתוח לכל אפשרות. החירות האמיתית האינסופית.

 

ב' זה קלף הקוסם, זה אחד שיודע כיצד לחבר בין העליונים לבין התחתונים, כלומר, כיצד לעשות את המדיטציות מתוך הבלתי נודע, ומתוך כך לממש את חייו בדרך הכי טובה האפשרית. ב' זה דואליות, וזה גם הבנה של דואליות זו. ולכן זה כבר ניאו לאחר שהתעורר בתוך החללית והוא מבין שיש 2 עולמות. העולם שלמטה והעולם של מעלה בו הוא נמצא. הוא כבר מבין את הפיצול בין שני העולמות בו הוא חי כעת לאחר ההתעוררות.

 

ג' זה קלף הכוהנת הגדולה, זה כמו הנביאה גבי אשר נמצאת בתוך המטריקס והיא אינה יודעת, מה תהיה התוצאה של הנבואות שלה. הכל יכול לממש את עצמו, או הטוב או הרע.

זה ההבדל בין קלף השוטה לקלף הכוהנת הגדולה, כאשר השוטה הוא כבר מעבר לכל והוא אופיטמי הוא כבר נגאל, ואילו הכוהנת נמצאת בתוך עולם הניגודים ומה היא תממש?

מצד שני היא חייבת להיוותר בתוך אי הוודאות. לשם כך עליה לנבא 3 נבואות סותרות, אשר לא כולן יכולות לממש את עצמן, מתוך אי וודאות מוחלטת של מה הולך להיות. אחרת היא חלק מהמטריקס בו הכל קבוע מראש. מצב זה של אי ודאות מתאים לכוהנת הגדולה.

 

ד' זה קלף הקיסרית וזה כבר קלף השפע אשר בא מלמעלה, והוא יכול לבוא בשני אופנים. במילה אדם הוא בא אחרי האות א' כי זה השפע שאפשר להתחבר אליו בחיים מתוך פתיחות. לאהבה, לשגשוג לתחושת הצלחה, ולכן אלה ברי המזל שהצלחה רודפת הצלחה אצלם והם מצליחים בכל דבר.

מצד שני האות ד' בהחלט יכולה להיות שבוייה בתוך עולם האשליה ולהנות משפע שהוא עולם החושים, כמו במטריקס שמכרו להם את האשליה של החיים. לכן האות ד' בסרט זה זה השפע של החיים האשלייתיים בתוך עולם המטריקס.

 

האות ה' זה קלף הקיסר וזה כבר מזל טלה, זה התחלה חדשה, זה כוח ללא שום לאות, זה אין דבר העומד בפני הרצון, וזה כוח אשר לא קשור לנסיבות!! כמו האש כימרה, היא תמיד תנבע מן האדמה.

זה יכול גם להיות אש האשליה בעולם המטריקס, לכן זה אשליה  =   יש לא ה'.

כלומר, באשליה אנו חווים אנרגיה שקרית כאילו שהיא אמיתית וזה לא נכון לעשות!

ואז אין בזה חיים אמיתיים, אין בזה אור, אלא מכוח האשליה. אבל מתוך האשליה יכולה גם לנבוע האמת כי אשליה = שאל יה.

 

האות ו' זה קלף הכוהן הגודל, הוא מספר 6 הוא יודע את המציאות האמיתית וכיצד להתנהג כלפיה. כלומר הוא מאוזן והוא יודע את דרך האיזון בין הרצוי למצוי, והוא מזל שור והוא הכין לעצמו תוכנית פעולה, כיצד יצא מן המטריקס. זה פשוט מורפיוס מפקד החללית המנסה להגשים את משימתו בדרך הטובה ביותר.

 

ואז אנו באים כעת אל 7 האותיות הנוספות:

 

הם מדברות על איך אדם מגיב כלפי הגורל, כלומר, מה הם הכלים להתמודד עם אשלית המטריקס ולנפץ אותה.       ניתן לסמן זאת כמגן דוד.

                                                       

 

 

 

 

 

צד ימין נשלט יותר על ידי האדם ומאפשר לו לקחת בחירה חופשית, כלומר לעמוד באתגר ולהתמודד.

המשולש העולה הוא של אותו אדם אשר יראה את המטריקס לנגד עיניו וינסה להתקומם נגדה.

 

כלומר, זה אותו אדם אשר רוצה ליצור אגרטל אמיתי ושלא יהיה שבור זה האדם אשר מבקש לדעת את עצמו בצורה האמיתית, ולדעת את כוחו ויכולתו.

 

כלומר, ז ח ט זה המשולש אשר תלוי בנו, מה אני יכול לעשות, יש בו יותר בחירה וחיוביות.

 

י כ ל שזה המשולש היורד זה מה עלינו לעשות אחרי שכבר נתקלנו בקשיים, זה כבר בעצם הדיפת התקפות ולכן זה אותיות של צדק, של חשבון נפש, של חוסר אונים והם יותר קשות.

 

האות מ' היא סיכום של כל האותיות הקודמות.

כל 7 האותיות הללו מראות לנו שהכדור הוא בידיים שלנו

 

 

 

ז' זה קלף האוהבים, וזה נשען על מספר 7, וזה קלף עם פרדוכס אדיר. אדם וחווה לפני עץ הדעת ומלאך אשר מברך אותם מלמעלה. המלאך לא יכול להחליט בשבילם. יש חופש בחירה.

קלף האוהבים זה מזל תאומים, של זה אשר אוסף נתונים בשטח. הוא באיזה שהוא מקום לא מרוצה, כמו שניאו לא היה מרוצה מחייו בתוך המטריקס!

אבל הוא לא ידע עדיין להבחין בין טוב לרע.

 

כלומר, מזל תאומים הוא המצב הפרלימינרי לקלף האוהבים, זה עוד מצב שאתה יכול להשתעשע בין האשליה לבין המציאות.

בסרט מטריקס רופיוס וחבריו בנו את חללית החירות אשר מרחפת מעל המטריקס, והם מביאים את ניאו בפני החלטה מאוד חשובה:

 

האם אתה רוצה להמשיך בחייך הרגילים, אז קח כדור בצבע אדום  ותבלע אותו, ואז תקום במיטתך למחרת ותחשוב שכל זה היה חלום!

אחרת אתה תתעורר לתוך המציאות האמיתית ומה שתראה שם לא יהיה כל כך נחמד, כי לא תוכל לברוח עוד לזרועות האשליה!

כלומר, יש כאן פרדוכס, וזה בדיוק אדם וחווה שלא ידעו שהם עירומים, כמו ניאו שלא ידע שהוא חי בעולם האשליה!

 

כי לפני שהם אוכלים מעץ הדעת הם ערומים וגמרנו. אחרי שהם אוכלים רק אז הם יודעים את מה שלא ידעו קודם, שבמילא לא היה רלוונטי!

כלומר, זה בדיוק הברירה אשר מוצבת בפני ניאו: כי אחרי שיבחר "לאכול מן התפוח" אז הוא יתעורר, אבל אז, הוא יהיה חייב להבחין מהו הטוב ומהו הרע!

אבל לא יוכל עוד לחזור לאחור!!!

 

כלומר, הרע זה הבורות בעצם, וכאשר אוכלים מן התפוח מתגליית המציאות הפגומה במלוא מערומיה!

זה כמו שאין אפשרות אחרת, או שאין אגרטל, או שאתה תראה שכל אגרטל אינו אלא אגרטל שבור, וזה מאוד עצוב!

זה כמו לגרום לאדם להכיר בתבניות אצלו, כאשר הוא בכלל לא היה מודע לקיומם! הוא רק הרגיש שלא טוב לו!  כמו אישה שהרגישה שהיא אינה מרוצה בשום מערכת יחסים ולא הבינה למה!!!

 

 

האות ח' זה קלף המרכבה – הטוב והרע מחוברים יחד, השחור והלבן מחוברים יחדיו, מבלי יכולת הפרדה.

ח' מחוברת מלמעלה ומפורדת מלמטה. אין לה בסיס למטה, וזה הרגשה של חוסר אונים.

יש בקלף זה שתי מציאויות. רואה דברים מלמעלה מתוך חכמה, אך לא בדיוק יכולים לשנות אותם, ולכן הוא חייב לנווט את דרכו בחכמה ביניהם.

רואה את המציאות אבל בעינים של חוויה, מתוך כך שבעיני רוחו הוא מזדה וחווה את המציאות הנוכחית, ולכן די קשה לו!

 

האות ח' זה כמו החללית, זה כמו מורפיוס ושאר המורדים אשר מרחפים מעל המטריקס, קצת חסרי אונים לגבי מה יוכלו לעשות עימה. יש להם כבר את הגוף האמיתי שלהם, כלומר, אין הם עוד בתוך האשליה, אלא הם כבר המציאות האמיתית. אבל מה זה נותן להם!

הם כבר למעלה, אבל אין להם כלים כדי לנווט עם העצמי האמיתי שלהם בתוך המטריקס, כי הם אינם יכולים להיות קיימים בצורה האמיתית בתוך המטריקס למטה!

זה בדיוק כמו המלח אשר נמס בתוך המים כקטיונים ואניונים, אשר היה רוצה להישאר מוצק, הוא אינו יכול! הוא יהיה חייב להמיס את עצמו גם כן שם! כלומר, חלק ממנו נמס וחלק ממנו נשאר מוצק.

 

לכן, כאשר מורפיוס וחבריו, רוצים לחדור חזרה למטריקס, הם חייבים להשאיר את הגוף שלהם בתוך החללית וגם להיכנס לתוך מצב של מציאות מדומה! מעין מסע אסטרלי- מסע נפש. וזה בדיוק האות ח' שמופיעה במילים כמו חלום, רוח, מחשבה וכו'....

 

זה כמו שהנשמה שלנו, שהיא חלק המנצחיות, אבל כאן היא נכנסת לתוך עולם האשליה והחלום!

זה כמו שמישהו ישן והוא חולם, ורוצה להתעורר בתוך החלום, אבל הוא לא יכול, כי אם יתעורר הוא כבר יהיה מעבר לחלום, ובקלף המרכבה הוא יודע את זה שהוא יפסיק בעצם להיות בתוך אותה מציאות!

 

קורה לי שאני חולמת שאני עפה, וזה קורה לי המון! כבר למדתי לדעת מתוך ההגיון לא מתוך התחושה שלא אוכל להתמיד בזה, ואני מוצאת את עצמי אומרת לעצמי תוך כדי חלום, אבל את כנראה חולמת וחבל שתעוררי כי אז לא תוכלי לעוף עוד, כי בעולם המציאות אי אפשר לעוף! אז אני בדרך כלל מתעוררת עם תחושת האכזבה!

זה גם מה שמפקד החללית ניסה לומר לניאו, לפני שנתן לו את הבחירה, להמשיך לישון או להתעורר!

כי אחרי שאתה מתעורר, אתה כבר לא יכול לבחור בין לישון לבין להתעורר כי כבר התעוררת!

לכן האות ח' והאות ז' עובדות יחדיו!

כאשר קלף האוהבים זה בדיוק הבחירה אם להתעורר מתוך החלום אשר האות ח' נתונה בו!

 

ואז באה האות ט' קלף הכח שהיא היכולת לקחת רצון אלוהי ולהפוך אותו לרצון ארצי. היא כמו כלי קיבול פתוח כלפי מעלה אשר יכול לממש כל ל רצון אפשרי. ט' זה כמו תקופה בה תוכל לפעול ולעשות כל מה שרק תרצה, אחרת ההזדמנות תברח לך.

הגורל נותן אפשרות למלא בתוכן חדש את האות ט', ואין דבר העומד בפני הרצון, בתנאי שבכלל יש את כח הרצון הזה!

כלומר, בתנאי שאתה מכיר באפשרות הזו של כח רצון אדיר שיכול לעמוד לרשותך!

רובנו כבר לא מכירים בכך, שיש לנו כוח רצון ואנו קורבן של נסיבות החיים שלנו!

 

"מה פתאום שאשנה, בגילי"?

"מי ייקח אותי בכלל?"

מי בכלל ירצה אותי".

כלומר, אותו אדם אשר מרגיש שכוח הרצון הוא כבר בידיו, הוא זה אשר יוכל לנווט אותו לכל כיוון אפשרי!

 

זה בדיוק הכוח שיעמוד לידי המיועד במטריקס.

המטריקס היא הרי תוכנה, היא כמו תיכנות מקודם של החיים שלנו, וכאן, זה בדיוק הכוח אשר יעמוד לרשות האדם שיבין שהמטריקס זה רק תכנות!

זה רק אשליה! ואת זה הסוכנים הבינו! אבל ניאו, אחרי שמימש את עצמו, יכול היה עם כוח הרצון שלו, לעצור את הכדורים שלהם, כי הבין שאין הם בעצם קיימים, ושום דבר לא יכול לפגוע בו!

 

המילה טוב  למשל זה שילוב מוצלח של הכוח של האות ט' עם המתינות של האות ו' יחד עם החכמה והשכל של האות ב' ולכן מקבלים תוצאה טובה!

 

 

ואז אנו באים לאותיות המשולש היורד:  י  כ   ל

 

אלו הן הם אותיות קרמתיות. הם מוצבות בפני עובדה קיימת וצריכים להתמודד עימה.

 

האות י' היא קלף הנזיר.

לפרוש להתנזר, להקפיא דברים. לעשות חשבון נפש. להתחבר לאמת הפנימית בכל מערומיה. אם לא מסכימים זאת, אז הגורל מכריח! למשל, בחורה שתגיד שהיא לא מסוגלת להישאר לבד בשום אופן, הגורל יכריח אותה!

י' פועלת בשם כתקופה של התכנסות פנימה וחשבון נפש.

היא מספר 1, אבל א' עשה דברים מתוך פתיחות ומתוך כך שראה, שכל האפשרויות לפניו!

י' תעשה דברים מתוך כך שהיא תראה שכל האופציות נסגרו לפניה, האופציות במובן המקובל של המילה!

 

י' היא ההתפכחות הטוטאלית, היא הידיעה הפנימית של האמת!

י' היא ידיעה פנימית של האמת, בלי קשר לנסיבות החיצוניות!

היא ידיעה פנימית של מה זה אהבה אמיתית, ומה זה מערכות יחסים, מבלי קשר אם יש לך או אין לך!

לכן היא הורדה של ציפיות, אבל היא הורדה של ציפיות מבלי להתאכזב!

 

היא אות שיכולה לתפקד גם מעל למטריקס וגם בתוך עולם המטריקס, אין לה שום בעיה, היא תדע מי היא ומהי האמת שלה.

 

היא יכולה להיות הצער של האות ח' כאשר היא נמצאת למעלה, שאין היא יכולה לתפקד למטה, וזה כמו שניאו ישב בתוך החללית והבין שהכל זה בעצם האשליה שם המטריקס!

אבל אז, כאשר הוא ישלח לתוך עולם המטריקס, הוא לא יהפוך להיות רדום, כי הוא כבר עבר חשבון נפש, לכן הוא גם לא יוכל להשלות את עצמו מחדש!

למה?

כי הוא כבר יצא החוצה, הוא הנזיר, הוא פרש, ולכן הוא כבר לא יכול לחזור להיכן שהוא היה!

להיות מתכנת עלום שם בתוך עולם המטריקס! הוא כבר עבר את הניתוק!

 

זה כמו אחת שאחרי שהתגרשה כבר לא תוכל לחזור לחיות שוב עם בעלה, כי היא כבר השתנתה, היא כבר הייתה מחוץ למערכת!

במילה חיים, יש ניסיון להכניס את הניצוץ של האות ח' העליונה לפעול בתוך עולם המטריקס, בתוך עולם האשליה!

 

זה כמו שמישהו יצליח להירדם, ולהיות בתוך החלום כאשר הוא ער, וזה בדיוק מה שמנסים לעשות בחלומות מודעים! לחדור לשם, מבלי לאבד את התודעה!

 

 

הפרדוכס אשר במילה מים!

 

מ'  זה מים והם ממיסים כל דבר ומאבדים את המודעות, אפילו של עצמם בתור מים, כי כל חלקיק יש לו גם את החלק שלמודעות!

לכן האות י' תיקח אל המים את הזיכרון של מה זה להיות מים!

 

ככה זה גם עם הנשמה!

האגו אמור להיות כלי ריקני, אשר ייקח את הנשמה לחוות את עצמה בתוך עולם, בו המודעות לא יכולה להתקיים בנפרד, מבלי להפוך חלק מהעולם הפיזי.

כלומר, המודעות, לא יכולה לתפוס את עצמה כמודעות טהורה, מבלי לראות את עצמה בתוך שלא בתוך גוף!

זה כמו התופעה של אובדן זיכרון!

זה כמו בסרטים האלה של גלגולים, כאשר גיבור הסרט יודע, שברגע שהוא מתגלגל כאן סופית בתוך העולם הפיזי, הוא כבר לא יזכור את מי הוא היה קודם!

גם המילה חיים זה אותו דבר, ולכן האות י' היא כלי ריקני וייחודי כזה, אשר לא מאבד את הייחודיות שלו, גם כאשר הוא מבטל את עצמו כמזל בתולה, אשר מגיע לשיא הביטול העצמי וגם שיא הייחודיות!

זאת מפני שהוא משולל ציפיות!

 

לכן, האות י' זה כמו להכניס את אנשי החללית אל עולם המטריקס, דרך טכניקה של המציאות המדומה,

ואז הם יראו כמו כל בני האדם, אבל ההבדל יהיה בכך שהם יהיו מודעים וחיים, הם ידעו את זה, אך בני האדם הרגילים, לא ידעו זאת!

 

 

האות כ' זה גלגל המזלות

הוא קלף בלתי נשלט. הוא נתון בידי האדם לטוב או לרע. זה בא ללמד אותנו שזה מהלך הטבע וכך הוא מתנהג!

במילא אי אפשר לשנות כלום, אז לפחות נראה כיצד דברים מתנהגים!

 

כ' זה כמו כל האנשים החיים במטריקס, והם נתונים לשבט או לחסד של סוכני המטריקס!

 

זה כמו אדם אשר נתון לנסיבות החיים, וזה מה שקובע לו את חייו!

אין לו שליטה! יהיה חולה, זה כמו בהגרלה!

 

אם מפטרים אותו, אז הוא לא לומד מזה כלום, ולא מפתח אלטרנטיבות אלא רואה בכך בחירה מקרית של הגורל!

עליו להבין, שיש חוקיות, ודברים לא קורים סתם, ואז ככה גם יוכל לשלוט ולכוון את גורלו במו ידיו, אבל לכך עוד רחוקה אצלו הדרך!

מה לעשות!

זה כמו שאני אשאל מישהי מה שאיפותיה לגבי עבודה והיא תגיד לי, שעבודה עושים כי צריך וזה לא עניין לשאיפות!

הסיסמה של גלגל המזלות, זה בעצם הצריך הזה!

הוא לא יודע כיצד לכוון את הגורל שיעבוד לטובתו!

לשם כך הוא זקוק לאסטרולוג שילמד אותו את מהלכי הכוכבים!

 

 

האות ל', היא קלף הצדק,

היא אות מאוד קשה!

היא אומרת לנו שיש כאן קרמה!

היא כאילו מוציאה את הצדק החוצה!

היא אומרת לאדם שחוזר על הטעויות שלו כל הזמן, שדי מפסיק, ואז הוא ילמד על דרך השלילה!

באות ל', אנו לומדים מזה שאין לנו!

אבל המצב הזה של אין לי, אסור שהוא יהיה עונש!!!

יש בקלף חרב ומאזניים!

צריך להגיע לאיזון, בין היש לבין האין!

זה לעצור את גלגל המזלות שיפסיק להתנועע מצד אל צד!

כיצד עושים זאת?

להתייחס בשוויון נפש אל היום ואל הלילה, לדעת ששניהם חלק ממערכת אחת!

בקלף האוהבים אתה בוחר רק בדרך אחת, אין לך ברירה אחרת! זה בדיוק כמו שהעבר חייב בסופו של דבר להיוולד, אין דרך חזרה, יש רק את הדרך אל הטוב, אל המואר!

 

בקלף הצדק אתה חייב לחוות את שני הניגודים, כאפשרות שווה בחייך!

 

למשל, אחרי שכלו כל הקיצין, אתה מגיע למצב, שכבר לא משנה אם אתה תישאר נשוי, או תהיה גרוש מבחינתך זה היינו הך, ואתה חייב להגיע למצב שבו אתה מייחס ל-2 האפשרויות ערך שווה!

 

כלומר, בסרט מאטריקס, אומרת גאבי לניאו שהוא לא המיועד!

איך אפשר לאכזב אותו ככה?

זה כמו לומר לכלה לפני חתונתה שהנה חתונתה לא תתקיים!

 הרי כבר הכינה את עצמה לכך!

 

מה יהיה? היא הרי לא תוכל למצב שהיה קודם!

היא במצב של סתירה, היא כבר לא רווקה והיא לא כלה! היא פשוט בגדר של "אי כלה"!

 

כלומר, הנביאה גאבי מכניסה את ניאו למצב שהוא מאוד בר סתירה, למצב של "לא להיות משיח".

 

מצב שהוא לא הגיוני!

 

כי הרי במאטריקס כבר ניתן היה לממש דברים על ידי עצם המחשבה עצמה!

כלומר, רמז לכך יש בסרט, כאשא ניאו פוגש את הילדים מכופפי הכפיות, ואז הם אומרים לו שלא הכפית מתכופפת אלא המודעות מתכופפת.

 

כלומר, אתה אינך חייב לשנות את המציאות עצמה, אלא את הגישה שלך למציאות, ככה מתקנים קרמה.

וזה בדיוק הסוד של האות ל'!

 

סוד מאוד גדול, כי ניאו יכול היה להגיע להיות המשיח גם מתוך תודעה שהוא לא מיועד להיות המשיח!

 

תבינו אותי נכון.

זה לא יאוש!!!

זה כמו לעשות איזון בתוך הנפש ולהגיד: אז או קיי, אני כן המשיח או לא המשיח, היינו הך מבחינתי, ואז זה לפעול מתוך מצב של תקווה לעתיד, אך לא ממצב של יתר ציפייה, אלא מתוך מצב נייטרלי. ולכן אות זאת באופן פראדוכסאלי היא גם מזל מאזניים, שהשיעור שלו זה ללמוד לקבל את היום או את הלילה בשוויון נפש.

 

את זה שהוא יהיה משיח או לא בשוויון נפש, כפי שניאו עושה!

 

 

האות מ' היא קלף התלוי,

 קלף הויתור הטוטאלי. היא ויתור על הכל מראש, מבלי שירגיש שהפסיד.

היא צידה לדרך מצויינת!

 

היא בעצם ויתור שנעשה עוד לפני שיצאנו לדרך!

כלומר, מוותר על הכל מראש, ולא מרגיש שהוא מפסיד.

למה זה דומה?

 

גאבי אמרה לניאו שהוא אינו המשיח.

הוא יכול היה לקבל זאת ב-2 צורות.

להצטער על כך ולנסות לדמות מה זה בכלל משיח אמור להיות!

במצב כזה הוא עוד קשור למשיח ויכול להפוך מלא ל-אל.

כאשר אל זה גם אלוהים וגם ללכת אל!

 

אבל כאשר הולכים עם קלף התלוי, מראש עוד מוותרים בכלל על האפשרות.

כלומר, אין לנו כאן את המצב של כן להיות או לא להיות!

 

זה לא דומה לויתור של אדם אשר שבוי בתוך המטריקס!

 

להגיד שהחיים זה חרה, ולהמשיך לקטר, לא נותן לנו כלום, כי כאן לא ויתרת על כלום, רק עשית ניגודים, אשר החרב של קלף הצדק תכסח אותם, ותביא אותך לאיזון!

כי במצב של קיטורים, אתה כל זמן רואה את מה שאין לך!

אלא אתה מוותר על הכל מראש מבלי להרגיש שהפסדת וזה קשה!

למה?

כי כאשר אתה מוותר, אז אתה מנסה לחזור חזרה למצב של אין כלום, זה כמו שאותה כלה נכזבת תצטרך לחזור בחזרה לאפשרות של לא להיות כלה בכלל, לחזור לנקודת המוצא, של היא רווקה ועדיין לא נכנסה למצב זה!

 

זה כמובן בלתי אפשרי, אבל עם כל הפרדוכס אשר בדבר, זה מה שצריך לעשות לפעמים!

 

האות מ' היא השלמה טוטאלית והיא יכולה להתחבר לכל מצב אפשרי!

היא יכולה לפעול מהכי גבוה וגם מהכי נמוך!

בגלל שהיא מראש מוותרת על התוצאה, הרי שהיא יכולה להוות את הגשר בין כל אחת מ-6 האותיות הקודמות, ולעזור להם לנצח את המטריקס. ואכן יש מילים בעברית שירמזו על כך לגבי כל אות מ-6 האותיות האחרונות!

 

אלוהים ברא את האדם בתקווה שהוא יעשה את הטוב, אבל הוא לא יכול להיות בטוח בכך, הוא יכול להאמין, וזה בדיוק האות מ'!

אחרת, הוא יכפה את רצונו על המציאות.

הנביאה גבי, אמרה 3 נבואות ל-3 אנשים בתקווה שאחת מהם לפחות לא תתקיים!

בתקווה שניאו לא יקיים את נבואתה, וכן יהיה המשיח בסוף, אבל בכך אין לה שליטה על הנסיבות אם הוא יהיה או לא, ולכן היא מוותרת מראש על התוצאה!

 

לוותר מראש על התוצאה, זה לא אומר לא לעשות בכלל!

אלא לעשות את הדברים תוך כדי כך שאתה לא מצפה לשום תוצאה אפשרית.

 

נשאלת השאלה מה ההבדל בין זה לבין קלף השוטה?

 

האות א' פועלת כבר מתוך מצב של אי פחד, אי  תלות ופתיחות מאוד גדולה. האות א' זה שכבר הגעת לאין-סוף האפשרויות שעומדות לפניך כי אתה כבר במצב של בחירה חופשית!

זה כבר ניאו בסוף הסרט!!!

 

באות מ' טרם הגעת לכך, אתה עוד במצב שלא בטוח אם תגיע בכלל למצב של האות א' או לא, אבל אתה מוותר מראש אפילו על האפשרות להגיע לדרגה של קלף השוטה!

 

מ' היא מאוד חשובה לגבי הציפיות שלנו לגבי אחרים, כי כאן אנו לחלוטין תלויים בהם, ולא ההיפך!

 

v             האות א' זה האמונה שלך בעצמך כאשר אתה כבר בחוץ!

v             האות ג' זה האמונה שלך בגורל שמעבר, כאשר אתה שרוי עוד בתוך הערפול והניגודים וקשה לדעת כיצד בכלל תצא מהם.

v             האות מ' זה אמונה אשר תלויה לא בך, וזה מיוצג על ידי הנביאה גאבי, אשר לא רצתה לתלות באף אחד ציפיות שווא, וגם לא להשלות אף אחד!

 

מ' + ז' – לזרום עם מה שיש ולחוות את ההווה וזה זמן!

מ' + ח' – מוח, רחם, חלום.

מ' + ט' – מטה אהרון, שגרם לכך שבני ישראל יאמינו במשה. הם היו זקוקים לאותות ולמופתים וחיזוקים, לכן זה אמונה על ידי הצגת כוח

מ' + י' – מים- למלא את האות י' תוכן ייחודי כאשר היא חודרת אל המציאות הפיזית. עיקרון ההומאופתיה.

מ' + כ' – כמיהה – ציפיה לבאות בכל מצב שיהיה. צפה לתקופה טובה יותר. התקווה.

מ' + ל' – מילה, ברית מילה. במצב של האות ל' הוא שאתה נשאר או שאתה מתגרש. מ' רואה את המצב, סולחת, אוהבת, ויוצאת לחלוטין מתוך הדואליות הזו.

 

 

עד כאן על המטריקס והאותיות. המשך האותיות אלו אותיות תוצאה. זה כבר פיצול. זה או פועל לחיוב או פועל לשלילה. זה כבר האנשים אשר חיים בתוך האמת ובגוף הפיזי שזה בעיר ציון התת-קרקעית. לעומת אנשי הרשע והחושך אשר חיים ומשרתים את המטריקס. וזה כבר שייך לשני הסרטים הנוספים.

 

חומר קריאה נוסף:

 

תורת האותיות לפי אטלנטיס – חלק א'

תורת האותיות לפי אטלנטיס – חלק ב'

 

מיסטיקה ומדע בדיוני בקולנוע

 

 

הכותבת גילה בויום- הינה-

 

מדיום, מתקשרת, אסטרולוגית והיא ידועה בקורסים המקצועיים שלה לכל הרוצים להתמחות בטארוט, נומרולוגיה, מטוטלת, אסטרולוגיה בשיטות ייחודיות ביותר.   ניתן גם לפנות לייעוץ אישי המשלב אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, מטוטלת ותיקשור.

במיוחד היא נוהגת להעביר קורסי טארוט ואף כתבה 3 חבורות לימוד טארוט.

 

http://www.oryada.com/model-tarot.htm

 

פנו טלפונית לפרטים והרשמה

 

 

 

 

 

גילה בויום -   

http://www.oryeda.com/

 

 

 פלא-פון- 5625759-050

אתר אינטרנט: http://www.oryeda.com/

      -English web http://www.oryeda.com/eng.htm

השם בפייס ובטיוב

Gila buym