סודות האות צ'

 

מאת גילה בויום

18.2.12

 

 

הרקע למאמר זה

 

 

 

דף זה הינו ריכוז למסרים המתפרסמים מדי יום ביומו בדף הפייס בוק ההולך וצובר תאוצה:

 

תורת האותיות, באדם בעולם ובבריאה

 

 

https://www.facebook.com/gila.otiot

 

 

כמו כן להלן המבוא והריכוז הראשוני

 

http://www.oryada.com/daf-otiot.htm

 

 

הבנתי שלנהל דף אותיות זה ממש להיות באור בתקופה קשה זו של ‏2012.

 

וכך כתבתי ב-17.2

 

תנו לי להבין

 

 

ממש ריידר ווייט  במודע הכניס את כל הסמלים האלה לתוך האותיות?

 

ברור גילה, הרי את רואה כאן בבירור את האות צ', ותהי בטוחה שהוא הכניס כאן לחלק גדול מן הקלפים ממש את צורת האותיות העבריות, והוא הצפין כאן ממש את כל הסודות.

הוא ידע את כל זה, ואנו עוזרים לך גילה היקרה, לגלות את כל הסודות האלה, כי לנשמה שלך ולשלו יש את אותו מקור.

מן ידע עתידי אשר את לא יודעת אותו כולו, אבל לאט לאט נעזור לך לפצח אותו וזה יהיה חלק מהתהליך של פיצוח סודות היקום לעתיד לבוא.

 

אבל מאוד קשה לי עם זה, כי חיי היומיום שוחקים ודורשים את שלהם, ואני ממש מרגישה שמאוד קשה לי.

הידע הזה הוא מאוד מאוד נעלה, ומאוד מאוד עליון, ואיך אני שורדת את חיי היומיום במיוחד לנוכח המציאות של 2012 שהיא כל כך קשה?

 

זה בדיוק הנקודה גילה, כל אחד מאתנו יצטרך להבין, שרק הדבקות באור הרוחני, יכול לעזור לו בימים קשים אלה.

ולכן אל תפלי ברוחך, ועודדי אחרים גם לא ליפול ברוחם, כי זה חלק ממה שכולנו עוברים, ולכן הנחינו אותך לפתוח דף פייס בוק זה מאוד מיוחד, למציאת האור.

 

דעי לך הרי יש את הצדיק וזה בדיוק  יקד-צ', הוא צריך להמשיך לנצח נצחים להמשיך לתת לאות צ' לבעור בתוכו, ויודעת את למה?

 

כי נצח = נח-צ' או חן-צ', שם האות צ' מוצאת את מנוחתה!!!!

 

ברוכים תהיו כולכם!!!

הערה חשובה

 

כאשר הכיתוב יופיע בחום אדמדם אלו תוספות חדשות.

 

 

 

9.2.12

 

מחר אכתוב יותר. בכל אופן הבה ונתחיל לחשוב על האות צ. היא כמו ניצוץ טהור כמו ציר או צינור שנע בין כל העולמות. לכן היא ציר, אמצע, עצמי, צביון ועוד ומצד שני היא שורש הפיצול. כמו צליל, צבע, אצבע, עץ וכו'. היא מזל דלי וקלף הכוכב בטארוט.

 

   10.2.12

 

אבקש בכל זאת ידע, עוד על האות צ'.


או קיי, הנה כמה מילים לגבי האות צ', אבל באיזה הדגשה?

 

אמרתם לי שזה הציר המרכזי, צינור אשר נע בין כל העולמות, למה הכוונה?



הכוונה היא שקשה לנו לדמיין מהות שהיא מעבר לזמן ומרחב, שהיא כאילו עולם הסיבות. אפלטון הרי דיבר על עולם האידיאות אשר נמצא מעבר להגשמה שלו בפועל, וזה בדיוק המישור ממנו האות צ' נובעת. חוץ מזה, דמייני לך שישנם מציאויות מקבילות, והן כולן קשורות לציר מרכזי שזה האות צ', כלומר האות צ' היא כאילו מעבר לכל מציאות, ואנו השלכה של זה.

 

כלומר, זה כאילו שהאות צ' היא ניצוץ התודעה הטהור של הנשמה, שיכול להיות קשור לפיזי, לנפש לרוחני וכו'.


שאלה: האם יש לזה שימוש בפועל?

 

בהחלט, כי זה ניצוץ הבחירה החופשית בנו באדם, ואנו יכולים במדיטציה עמוקה, לחוש שאנו כמו תודעה טהורה אשר יכולה להיכנס בכל דבר.

 

 

12.2.12

 

אז אני מבקשת לדעת יותר לעומק, את הסודות של הקלפים בקשר לאותיות, והייתי רוצה ידע חדש לחלוטין שטרם חשבתי עליו, למשל על האות צ'.

 

מה את רוצה לדעת?

 

האם ריידר וייט תכנון את קלפי הטארוט עם סודות?

 

אכן כן הוא עשה את זה. הוא ידע את המפתח להתפתחות האותיות והצ'קרות ומרכזי האנרגיה בגוף, והנה את גילה תקבלי כעת מסר זה בתיקשור.

 

בבקשה בואו ותוכיחו לי, ואני רוצה לדעת בלי חוכמות, תנו לי בבקשה מסר על קלף הכוכב.

 

אבל ברור לך שמסר זה יכיל כבר אלמנטים שאת יודעת.

 

אין לי שום בעיה עם כך.

 

אז הנה בבקשה, הנה ותביאי את קלף הכוכב כאן.

 

 

 

אז הנה גילה היקרה בבקשה.

 

קלף זה משויך לאות צ', למזל דלי, ויש כאן את דמות הבתולה, השופכת מים לים ההכרה האינסופי, כאשר ביד שמאל היא שופכת על האדמה זרם מים שמתפצל ל-5 מה שמסמל את האדם ועולם חמשת החושים.  מעליה יש 8 כוכבים כאשר לכל כוכב יש 8 קדקודים, כאשר 8 הוא סמל האינסוף, ואכן קלף זה מסמל את האמת הטהורה את הניצוץ הטהור של הנשמה. עד כאן זה בערך מה שאנו יודעים על הקלף, אבל יש כאן משמעות הרבה יותר עמוקה.

הכוכב הצהוב מצביע על עורפה, הכוכב אשר מעל ראשה והכוכב אש מעל זרועה כדי להדגיש לנו את שלושת האמיתות:

אמת במחשבותיה, אמת בעקשנותה, ואמת במעשי ידיה

 

קלף זה מסמל את המיתוס של נשמת האדם, המופיעה בדמות של בתולה, אותה נפגוש שוב בקלף העולם כנשמת העולם. כאן זה נשמת האדם בצורתה הטהורה ביותר.

נשמה זו לא יכולה לחיות ללא גופים. היא כמו נקודה מרכזית טהורה, אשר חייבת להתלבש בגופים, ולכן היד הימנית שופכת זרם לתוך אגם עם עיגולים.

מצד שני צ' היא גם שורש הפיצול בטבע, כמו במילה צבע שזה מתפצל ל-7 צבעים שונים. לכן יש את הפיצול של יד שמאל ל-5 זרמים.

 

אבל האדם נברא כזכר, כנפש חיה, כי כתוב ויהיה האדם לנפש חיה?

 

נכון גילה, אבל בתוך אותה נפש הוא הפיח נשמת חיים, ולכן הנשמה היא בצורת בתולה, ואילו הנפש היא ממן זכר, כאשר אחר כך הוא מחלק זאת גם לזכר ונלקבה.

שימי לב:

אדם=9 וזה האדם של פרק א' בבראשית, וגם נשמה = 9  וגם דמות = 9

מצד שני הבריאה בצלם = 7, לא הייתה מושלמת כי כתוב נעשה אדם בצלמנו כדמותנו, ואז נעשה רק בצלם.

ואת יודעת למה?

כי אלוהים אין לו הגשמה כדמות, ואנו הדמות שלו, ועל זה כבר כתבת אז לא נחזור על זה.

 

 

 

הבנתי, כן זה מאוד יפה, אבל מהי המשמעות המיסטית מעבר לכך?

 

או קיי גילה, אז שימי לב לקוד אשר כאן.

 

יש לך כאן 8, וזה רמז לכך שצריך להגיע לצ'קרה ה-8 שמעל הראש, שזה מצב תודעה גבוהה, תודעת הנשמה, מה שאת דיברת על האות מ'.

 

ואכן הדמות היא עירומה, כאשר ע.ר.ם = ער-מ'. לכן היא כמו אדם הראשון בגן עדן לפני החטא.

 

מספר הקלף הוא 17- ואכן יש כאן 1 + 7 = 8 כוכבים, וזה שוב רמז לצ'קרה ה-8.

יש כאן רמז מאוד ברור לעורף, כאשר ע.ר.פ= עפר וגם ער-פ', מקום מושב הנפש!

 

 

זה בעצם איזור צ'קרת הגרון, כאשר יש שם כוכב אשר מצביע על ציפור על עץ, ושימי לב:

 

ציפור+עץ = ציצ + עורף  שזה שוב רמז לאזור העורף וציצית הראש שזה רמז לצ'קרת הכתר.

 

אז מה כל זה נותן לי?

 

זה נותן לך גילה רמז לתהליך הבורא של המחשבות.

 

כי האות צ' שזה הניצוץ המחשבתי אינה יכולה אלא להתגשם בתוך צורה. לכן יש את היד השופכת לשמאל ב-5 פלגים, כי זה רמז ל-5 ובמיוחד לאות ה'.

 

האות ה' וצ' יוצרים יחדיו שילוב מנצח, ולא סתם הן מופיעות במילה צורה, או יצירה.

הרי כתוב, "ויצר את האדם עפר מן האדמה".

כלומר, יש לנו כאן אדם-ה', האדם אשר מיישם בתוכו את האות ה' שזה הכוח הבורא, באמצעות האות צ' שזה נשמתו.

 

כלומר ציפור + עץ + ה = צורה + צעיף.

 

יש קשר מסוים בין הכוכבים שזה בריאת מציאויות שונות.

 

ומכאן תפקידי הצ' השונים:

1.     המציאות הכי עליונה באדם אבל גם בבריאה, שזה 3 כוכבים שאינם מצביעים על דבר.

2.     כוכב אחד מצביע על היד השמאלית השופכת ב-5 פלגים וזה הכוח של הפיצול, כלומר הצ' מתפצלת כאן במציאות הפיזית, כמו למשל המילה צבע או אצבע.

3.     כוכב אחד מצביע על הציפור וכוכב אחר על העץ והיד יחדיו שזה עולם הצורות אשר יוצר צעיף למציאות העליונה.

4.     כוכב אחד מצביע על הרים רחוקים שזה סמל למציאות הנבראת שלא על ידי האדם, כי זה מנותק לחלוטין ממנו.

5.     כוכב אחד נמצא מעל הציפור והעץ שזה רמז לבריאה בתוך מחשבת האדם.

6.     הכוכב הצהוב מצביע על עורף האישה. עורף זה כוח הנפש, ואדם נברא בצלם שזה צל-ם. כלומר האות צ' היא חלק מיכולת האדם ומחשבתו, וזה הכוכב הצהוב, כאשר צהוב = בו ה-צ'.

 

 

 

האות צ', קלף הכוכב ועץ החיים הקבלי

 

 

עלייך להבין גילה שיש כאן מבנה של אילן הספירות, בלי ספירת כתר ומלכות.

 

כלומר, יש כאן כוכב צהוב באמצע שיש לו 8 קדקודים והוא ספירת תפארת, הוא כאן אמצע העץ, והוא מצביע על כל אחת מהספירות האחרות.

 

כעת הדמות של האישה היא במקום ספירת יסוד, ואילו חסר לנו כאן את שתי הספירות הקיצוניות, את כתר ואת מלכות.  מעניין שמלכות זה כאילו אגם המים אליו היא שופכת, ואילו הספירה העליונה כתר, הכוכב שלה הלך למרחקים מעבר להרים.

כאשר כאן אנו מצפים לכתר מסוג אחר. לכתר שהוא קשר כאן למערכת.

בקיצור עץ החיים הזה עושה האנשה לקלף הכוכב, כאשר ספירת כתר החסרה באה ללמדנו, שכל אחד מאתנו, צריך למצוא את ספירת כתר האישית לו. בינתיים ספירת הכתר היא רחוקה והיא שמה מעל ההרים.

המשך יבוא....

 

עלייך להבין גילה שקלף זה פשוט שם את האדם כבורא בשרשרת הבריאה, כממשיך את בריאת אלוהים עלי אדמות בזכות הניצוץ האלוהי אשר בו.

על מנת שזה יקרה יקירתי הוא צריך להתחבר ל-2 הספירות הבוראות שזה שני הקטבים שזה כתר ומלכות לפי העץ, ולשם כך יש לו את כל הפוטנציאל. את החיבור לניצוץ הנשמה החבוי בו, ואת החיבור גם לנפש כפי שאת הבאת כאן בהמשך. לכן אין כאן את ספירת כתר, כי הוא זה אשר יוצר את ספירת הכתר שלו לעצמו, וגם הוא מיישם את זה במלכות.

 

אז למה יש כאן דגש כה רב על ספירת חסד ונצח שממש התחברו ביניהם על ידי כוכב ואחר כך ציפור ואחר כך עוד כוכב שמצביע על יד ואז על עץ?

 

אז בואי גילה ונביא חומר מהאינטרנט על 2 הספירות הללו:

 

ספירת חסד – המיוצגת על אברהם אבינו - יד ימין

צבעה לבן כסוף והיא מסמלת את החסד האלוהי, הנרחבת מבין הספירות ומקומה מתחת לספירת חכמה בקו ימין. החסד מייצגת אנרגיה חיובית טהורה שבנו של כללות הרצון לתת,זרימה טהורה של הרעפת שפע אהבה טוב ונדיבות לב הקיים בנו, היא נדיבה ללא תנאי ופגם, נותנת ללא גבולות, ומייצגת גם את התכונות הנאצלות של הבורא: גדול, רחום, חנון חסין, ארך אפיים, רב חסד,קדוש,חסיד סולח, הקיימות גם בנו, אולם בכדי שלא נכנס לואקום - כדאי שיהיו לנו גבולות בנתינה, מאזנת אותנו הספירה אשר מולה היא:

 

ספירת נצח המיוצגת על ידי משה רבנו –רגל ימין

היא קורנת ברכות של ורוד עמוק ועתיק, מסמלת את הנצחיות שבנו ואת הרצון לנצח ,מסמלת את ה(+) בזוגיות ונותנת את הביטחון והכוח ביחסים ומכיוון שהיא גם נמצאת בציר ימין מקרינה גם היא את הרצון לתת ואת הצד הימני של המוח שם מתרחש התהליך היצירתי.. האמנות המוסיקה, המשורר החלום והצד המפרה שבנו. גם לה ישנה ספרה המאזנת אותה הנקראת



ספירת הוד – המיוצגת על ידי אהרון הכהן

מקרינה אלינו את גווני הורוד פסטלים בהירים, הוד מלשון הודיה, הודאה וידוי, רכה ומאזנת את הנצח , כאן מתחיל תהליך ההוצאה לפועל הגשמי של מה שהיה עד עכשיו פוטנציאל אם בנצח יש את החלק האומנותי שבנו כאן נמצא החלק הלוגי והמתמטי.הוד מסמל גם את ההוד וההדר שיש בנו..

 

 

 

להלן ספרו של וויט על הסברי התמונות, שלדעתי זה חלקי ולא מגלה את האמת:

 

http://www.sacred-texts.com/tarot/pkt/index.htm

 

 

 

אז מה את מבינה מתוך זה?

 

אני מבינה שחסד זה שפע והיא מחוברת ליד ימין, והיא שופעת עד בלי גבול, ואילו נצח, היא להנתיח דברים לנצחיות, ואילו הוד שזה יוצא מעל קודקוד הראש שלה, זה להוציא לפועל דברים.

 

נכון גילה, הבנת היטב, יש כאן משחק מאוד מעניין של הספירות בקלף מדהים זה, שבו הכניס ריידר וויט את מירב הסודות שלו.

 

אם גם תסתכלי כדרך אגב על עץ החיים והאותיות, גם תראי דבר מעניין.

 

להלן התרשים של אורי רז, חוקר הטארוט המוערך ביותר:

 

כלומר, עלייך להבין גילה שיש לך כאן חכמה מאוד גדולה. אם תסתכלי היטב בציור הרי שיש עץ רחוק, עם ציפור באזור הצד הימני של הדמות, למרות שהכל נראה קרוב לצד השמאלי.

הציפור  מייצגת את שפע האפשרויות של ספירת חסד. הכוכב שמעליה הוא ספירת חסד הממאוד נדיבה. העץ הוא כמו עץ החיים שבגן עדן, שזה בעצם עץ הספירות הקבלי. קלף זה הוא הקלף היחיד בסדרה המרכזית שיש בו את העץ!

לכן יש כאן גם ציור של עץ, אבל יש פה דגש מאוד חזק על צד ימין שזה מידת החסד והנצח.

יש כאן ההגשמה של האדם של המציאות של חייו בעצמו!

שימי לב שהמסלול בין חסד לנצח הינו קלף כלכל המזלות האות כ', כלומר, המסלול של התחברות האדם לגורלו!

ושימי לב לדבר הכי חשוב כאן!!!

המסלול בין ספירת נצח  לספירת יסוד, כלומר, בין הכוכב שמעל ידה כאילו, הכוכב אשר מציע על העץ, לבין הדמות עצמה

שהיא ספירת יסוד הוא האות צ', שזה קלף הכוכב בכבודו ובעצמו!!!

 

וואו, איזה יופי, זה ממש משגע!

 

כן גילה יקירתי, ריידר וויט ידע קבלה, ידע את סוד העץ, והוא שם את הסודות האלה בתוך קלף הטארוט, אותו הוא הקדיש לעץ החיים ועץ החיים דרך מודעות האדם, כמתחבר לניצוץ האלוהי, כמתחבר לגורלו וכמתחבר למודעות אשר בו באופן מודע ביותר.

 

 

16.2.12

 

 

אז היום נתעמק קצת בספירות האלה.
ובכן, זה הולך גם לפי איברי הגוף, כאשר כתר זה ציצית הראש, וחכמה ובינה, זה הראש, צד ימין ושמאל.
כן אלה הם ספירות מאוד גבוהות, כאשר שני הכוכבים העליונים הם לחלוטין לגמרי בחלל.
אחר כך יש את חסד וגבורה, וזה בעצם כמו הידיים.
ספירת חסד זה כאילו הכוכב אשר נמצא מעל הציפור, וזה מראה על תחילת עולם הפיצול.
אחר כך יש את נצח והוד. וזה כמו הידיים. מעניין שזה נופל כאן ככוכב על העץ והיד, וככוכב מעל קדקוד הראש.

 

 

 

17.2.12

 

היום נדבר על קלף הכוכב וצורת האות צ'.

 

 

שימי לב גילה שבחלק מהקלפים הוכנסו הצורות של האותיות, והרי ריידר ויייט מאנשי מסדר שחר הזהב, ידע עברית ואת צורות האותיות. לכן על קלפים מסוימים תוכלי לשרטט את האותיות, וצ' זה אחת מהן.

 

 

עלייך להבין את פשר הציור הזה לאור מה שדיברנו על כה וגם על סמך מידע חדש.

יש כאן את הכיפוף של הבתולה שהיא בעצם סמל לנשמה הזכה, אל עבר היד הימנית השופכת אל ים ההכרה האינסופי. זה  בעצם ירידת הנשמה אל העולם הזה בתוך גוף פיזי.

זה גם יכולת האדם ומחשבתו כפי דיברנו על כך שיש כאן כוכב אשר מצביע אל עורף האישה.

כלומר, האות צ'  זה אותו ניצוץ טהור אשר בנו שעימו אנו מתגלגלים  כאן בעולם הזה.

תביני גילה את הסוד הגדול כאן.

יש הרי את נשמת האדם הטהורה, וכתוב בתורה "ויצר את האדם עפר מן האדמה, ויפח באפיו נשמת חיים ויהיה האדם לנפש חיה".

שימי לב עפר זה הרי עורף וזה ער-פ וזה תהליך בריאת הנפש שהיא מהעורף, וזה בדיוק הזרוע של האות צ' אשר מתכופפת אל עבר המציאות הנוכחית. זה בדיוק הנשמה שבאה לכאן עירומה, ולכן ערם= ער-מ'.

מצד שני, יש את הזרוע השניה, שזה כל המציאות הנבראת בעזרת צורות, אשר לא שייכת לאדם, וזה הציפור והעץ, מה מקודם דיברנו שזה האות צ' אשר גם יוצרת את כל הצורות וכל הפיצול.

ושימי לב לדבר מאוד מעניין.

קחי מהמילה ציפור את השורש ותקבלי = צ.פ.ר

קחי את המילה עץ, וכאן תקבלי = ע.צ

צ' כאן משותפת בשתי המילים ומה נשאר?

נשארה המילה ע.פ.ר

 

וזה בדיוק אותו עפר שממנו נבראה הנפש החיה של האדם הראשון.

כלומר, יש כאן תהליך אלכימאי מאוד עמוק.

כאשר אדם הראשון היה במצב של נפש חיה הוא יכול היה לברוא צורות של מחשבה, ולהאציל מרוחו על ברואים אחרים. זה בדיוק הזרוע של הצ' הפונה לימין.

זה בדיוק היד השופכת ב-5 זרמים, וזה בדיוק הציפור והעץ.

כלומר יש כאן סוד מאוד חשוב של עבודה מאגית!!!

 

אותו אדם אשר יש בו ניצוץ אלוהי, יכול גם לברוא מתוך עצמו, מציאויות שהן מחוצה לו!!!

כלומר, הוא יכול לברוא נניח מחשבות אשר מנותקות ממנו, אשר יכולות לקבל קיום עצמאי משלהן.

בדיוק כמו שאלוהים יכול היה לברוא יצור שיהיה נפרד ממנו, ויהיה לו אוטונומיה משל עצמו.

לכן מתפצלת כאן מן הצ' הזרוע הימנית הפונה כלפי העץ והציפור.

 

כדי שהוא יוכל לעשות זאת, הוא צריך את כוח הנפש, הכוח אשר בא מן העורף, כלומר, להיות במצב של נפש חיה.

כלומר האות צ' מחברת בין נשמה לנפש.

לכן נאמר עפר מן האדמה.

 

כאשר מ' זה נשמה ונ' זה נפש וביחד מקבלים מ+ן = מן.

כלומר, זה בעצם להיות במצב של ערנות.

 

זה בדיוק הסוד של  עץ הדעת טוב ורע שזה בעצם עץ הדעת טוב ו-ער.

 

 

בזה תם ונשלם סיפורה של האות צ'

 

 

 

 

גילה בויום

 

www.oryada.com/kartis.htm