24.6.12

ה' בתמוז התשע"ב,

 

התוועדות ה' תמוז התשע"ב מספר 3

לכבוד יום ההולדת העברי של גילה

מאת הרב אליהו גבאי ובעקבות מסר שהועבר דרך גילה בויום

 

התכנסנו לברך ולחגוג את יום הולדתה ה-60 של גילה.

זוהי ההתוועדות ה-3, כאשר השניה הייתה בראש חודש תמוז בתל-אבי ב-20.6.12.

הראשונה הייתה באופן אישי בין גילה והרב גבאי, ועל כך תוכלו לקרוא בלינק:

 

www.oryada.com/the-rabi.htm

 

 

 

 

דברי הקדמה מגילה בויום

 

כיצד הרבי היה מברך 5000 איש ליום?

 

הבנתי שהוא היה חי בממד זמן אחר.

2 שניות עבורו זה היה כמו שעה אצלנו. הוא היה זוכר כל אחד שהוא ראה.

הוא היה חי בהיפר-טיים כזה.

 

יש נטייה למסרים משום מה ליצור המשכיות, וזה ממשיך מהפעם הראשונה לשנייה.

 

נאמר לנו בפעם הראשונה שאנו צריכים לפנות במסרים לאנשים רוחניים חילוניים.

זה משום שיש ניתוק בין העולם החרדי לחילוני.

 

כנראה שזה תקופה של קירוב לבבות, ולכן מה שאני רוצה להגיד שאני חשתי שהוא יושב ובוכה למעלה לגבי מה שקורה במציאות הזו, ושכאילו הוא נחרד מכך שאין מספיק אחדות ואהבה.

 

במסר הקודם מה-20.6 דובר על כך שהחיים היום כל כך קשים ודורסניים, אבל עלינו לשמור על אהבה ושבת אחים גם יחד.

 

הוא גם מבקש לא לדאוג ולא לחשוש עוד.

זה כאילו שיש כוחות נגד,  והמציאות עושה את הכל כדי לגרום לנו להיות שקועים כל אחד בצרות שלו.

 

לכן אנו צריכים לצאת מ-ד' אמותינו ולשמוח, כי משיח זה – שמח-י', והוא יושב שם למעלה, אבל אנו כאילו חלק ממנו.

 

הרב גבאי מסביר שהוא עושה ניגון לכבודו ואז נותן לימוד ואז המסר מתחיל.

 

 

 

 

 

 

מסר כללי של הרבי מלך המשיח לעם ישראל:

זמנים קשים הם גם זמנים של שמחה כי הזמן של קושי הוא גם זמן של אור הנשמה,  כי הקושי אינו קיים כאן בעולם הרוחני אלא הוא רק חלק מהעולם הגשמי, אותו אתם עומדים לעזוב,  מתוך שמחה ובהשלמה.

סודות  רבים נאמרים כאן על-ידי הרב אליהו הצדיק, העושה מלאכתו נאמנה זה שנים כה רבות .

יותר מ-ח"י שנים וקרוב הוא לכ"ו שנים להשראת השמחה וה' בתוך עם ישראל.

אך לא הוא בלבד. שנאמר ש"ועמך כולם צדיקים המה ירשו ארץ", כלומר בכל אחד מאתנו  הניצוץ.

 

ואבהיר הדברים:

בהסתלקותי נוצר השבר נוצר המשבר.

היה הנתק.  כפי שידוע הייתה הסתלקותי בהתוועדות בקבר הצדיק חמי.

על הרצפה מצאוני כפי שנכתב בספרי ההיסטוריה אף שהייתי עדיין בגופי, נשמתי עלתה כבר למעלה, מכין עצמי לעליה שלמעלה.

ובאותה תקופה נבע  אור רב מלמעלה כאשר בני שלמטה חשו עזובים.

כיום בני אתם כולכם כעם אחד.

 

 

כולכם צדיקים במילה  צדיק יש יקד-צ' או יקץ-ד'

 

יקץ  מלשון להקיץ לתודעת הנשמה, והדברים הובהרו כבר בכתובים.

 

 

האות נ' לעומת האות ה'

 

כעת ברצוני לחבר כל אחד ואחד מכם לשמחה, כי כולכם עם של כוהנים וגוי קדוש.

 

שימו לב-

המילה כהן מתפרקת ל-כ-ה-ן    המילה כהן= כה-נ' וגם כן-ה'

המילה נשמה מתפרקת ל- נ-שמ-ה.

גם כאן יש את האות נ' ואת האות ה'

 

ה' זה 5

נ' זה 5

וביחד זה 10 כמו:

עשר מאמרות ודיברות כאשר כבר נאמר בעבר.

 

 

 

 

כאשר האות נון של המילה קין מסמלת את ירידת הנשמה בעצם לתוך העולם הזה.

 

כלומר האות נ' שהיא מזל עקרב, חודש חשוון היא הקרמה שלנו, התיקון שלנו.

האות ה' היא חודש ניסן יציאת מצריים, מזל טלה והיא סמל ליציאה מהקרמה, היא סמל היא ליציאת מצרים, גאולת הנשמה. לכן אנו גם כאן ושם שם!

 

מעניין ששתי האותיות הנ"ל מופיעות במילה – נשמה.

 אבל במילה נשמה, יש גם את המילה שם, ומעניין שהמילה שם מופיעה גם במילה משיח,

כאשר משיח =שם-חי   או חי-שם.

 

כאדם הראשון שנתן שמות וכל מי שהוא קרא בשמו הפך להיות נפש חיה

לכן עלינו להחיות הנפש בתוכנו ולחברה לנשמה שבנו.

 

הערה:

הרבי כאן מסביר לגילה, שכשם שאדם הראשון מחיה נפש על ידי שם, כך גם אנרגיית המשיח עושה זאת, כי משיח זה שם-חי, וזה בדיוק עבודת הנשמה שצירה להוציא עצמה לגאולה. מהאות נ' לאות ה' המסמלת את יציאת מצריים.

בכך בעצם נוצר קשר בין נשמת המשיח לנשמת האדם הראשון וזה הרי ידוע שכאשר רק נברא העולם וגן העדן, כבר הייתה קיימת נשמת המשיח שלכולנו חלק בה.

 

 

ברצוני לברך כל אחד מהנוכחים ותדעו שעינו פקוחה מלמעלה לכל אחד הקורא בשמי, כי שמי תוספת לנשמה שלו!!

 

אין הדברים נאמרים כאן מתוך כפיה אלא מתוך שמחה לכן משמעות רבה תהיה להתוועדויות אלא דווקא בין הקהל הנקרא 'חילוני' מושג אשר אין אני אוהבו!

 

מבחינתי חילוני זה  בעצם "חי-לנו-ה'!!!

 

 לכן דווקא מכם תצא הבשורה ועוד יגיעו הימים שחסידיי יבואו ללמוד מכם, ויודעים אתם מדוע?

 

 כי הנכם כשמן טהור למאור,  כמו הילדים הזכים והטהורים, ולכן כל אחד מכם חשוב בפני, וממה שכל אחד מכם עובר בחיים, יוכלו גם לדעת ללמוד האחרים.

 

 

 

 

 

מסרים אישיים לאנשים

 

בדוגמאות שלהן תוכלו לראות כיצד מעביר הרבי דרכי תובנות ומסרים אישיים לנוכחים. כל מי שנכח מאוד התרגש מהמסרים במיוחד מהנכונות שלהם.

אתם תשימו לב שלמרות שהמסרים הם אישיים, הרי שיש בהם הרבה מן החכמה והלימוד לכל אחד מאיתנו.

 

 

שולה בת פיליה:

 

ברכה שלוחה אלייך משמיים לאריכות ימים ולעניין בחכמה עשי לך מנהג, ללמידה כי אומר לכל אחד מכם על הצינור שהוא צריך ליצור בעצמו להגיע מהאות נ' לאות ה'.

 

צינור =  יצור-נ', ואנו יוצרים ובוראים את מציאות חיינו וכפי שנאמר בעבר (התוועדות מס' 1) אני הלהבה שבנר אתם השמן הטהור ואדבר על הפתיל ואדבר על האור שעולה כמו הסנה שאיננו אוכל.

 

לכן שולה היקרה:

צרי לך את המנהג ללמוד כל יום פרק של לימוד.

לימוד שדרך השכל וההבנה כמנהג חב"ד שהיא שילוב של חכמה בינה ודעת, לכן עשי לך כמנהג אחרי שנים של פתיחת נשמתך ללימוד והבנה לחיזוק הידע שבתוכך והכיני עצמך לשנים רבות של לימוד.

 

 

שמחה בת מזל:

 

חזקי השמחה בלבך.

זכרי שהשמחה היא "שמח-ה'".

דעו זאת גם אתם (הפעלה מדיטציה לעורר השמחה) שימו יד שמאל  על לבכם ואת יד ימנכם על הראש, ותחושו כמו צינור ישר מהראש אל הלב ואחר כך חברו את שתי הידיים וחושו בשמחה תמידית.

זה כמו ספירת תפארת שהיא הלב, שמחה תמידית ובל תהיה אף נימה של עצב בליבך.

זכרי את וגם אתם כי השמחה היא גם מעבר לנו וגם בלבנו!!!

 

 

נאווה בת ציפורה:

 

כפי שסיפרת לבך עצוב על אובדן בנך שצדיק גדול היה ושהלך במחצית חייו, שאמרת ששמו "ארז" שזה אור-ז', רז-א'.

 

כארז הלבנון היה!

אור ז'   זה חודש סיוון.

צדיק מואר היה הוא בתורה,  נשמתו עדן שסיפרת שנקטף בשנתו.

שימי לב, בשינה אנו נמצאים בעליה רוחנית.

המילה שינה והמילה נשמה ויזכור זאת אחר כך הרב אליהו הקדוש יסביר זאת.

 

בשינה עולה נשמתנו למרומים.

המילה שינה שונות הן באות אחת בלבד. באות י' ובאות מ', ולכן אין מעלה גדולה יותר מאשר להסתלק מהעולם הזה בשינה.

 

בחור כארז היה הוא בחייו למרות שהייתה בו מידה רבה של עצב, כאילו ידע הוא בתוך תוכו את העומד לקרות עמו.

שימי לב אולי לסימנים שהיו, לפרידות לדברים שעשה, כי אין צדיק מסתלק מן העולם מבלי שהוא מכין את עצמו לכך.

העמיד הוא צאצאים לתפארת ונמצא הוא עמכם וגם עמך.

תמכי באמם (באלמנה ובשלושת ילדיה) כי חזקה את ממנה.

עזרי לה חבקי אותה ויהיו מלותייך אליה לנחמה.

ותהיי ברכה על ראשך כי בנך בין צדיקים יושב הוא.

 

(הנוכחת אישרה את הדברים)

 

ביאנקה בת אתי:

 

צדיקה היא בסתר.

מעודדת ונותנת מעצותיה ואינה כופה עצמה על איש.

צדיקה היא, ועושה מעשים טובים רבים, יודעת היא בדיוק את המילים והמעשים הנכונים, ומזמן לה השם מצוות רבות.

משום מה נמצאת היא תמיד במקומות בה היא צריכה להיות ולהימצא ועושה היא בדיוק את המעשים הנכונים, כי "שלוחת מצווה" היא.

אבהיר גם לגילה (בויום) ולכם שאתם אינכם יודעים את הדברים.

כשאדם שליח מצווה הוא מוצא הוא בדיוק את האנשים, המקומות והזמן בו הוא צריך לשאת את דבריו ולתת את צדקתו.

במילה, או  במבטו (ובמחשבה דיבור ומעשה).

גדולים מעשיה של אישה זו, ולדבר לא מדברת וחושבת רק מחשבות טובות, ולכן בהחלט מברך אני אותה בברכה נהדרת שתהיה מידת הדיבור מן הסתם יותר שרויה עליה. (היא צנועה ולכן לא אומרת דברים).

 

(הנוכחת אישרה את הדברים)

 

 

פרידה בת מזל:

 

מברך אני אותך שלא יהיה בלבך ולו צל אחד קטן של ספק שתדעי תמיד בדרך הנכונה את הולכת, ושתדעי שיודעת  את דברים כי רואה את הנולד את, וחשה בתוכך את העומד להתרחש.

לכן מחזק אני אותך שיהיה לך את אור ה' בלבך להאיר לאחרים את הדרך.

 

כי ספק הוא שורש המילה- פסק, שזה נפסק.

כי הספק מפסיק את האור מלהגיע ללב ואז רק הספק נותר.

 

ולכן מברך אני אותך ומאחל לך שתגברי על ספיקותיהם של כל האחרים, כי אין בספק כלום, ואת אינך עוד בספק! תשמשי להם כדוגמא שלא יהיה בלבך שום ספק, כי הספק בלבך הוא בעצם הספק שלהם!!!

(הנוכחת אישרה את הדברים)

 

 

צבייה בת דבורה:

 

אישה צדקת את, שבהחלט מאמינה ששכר מצווה מצווה, ועושה את עבור אחרים, שואלת את עבורם וצדקת את מדורי דורות עוד מבית אבותייך.

 

(הרבי מבקש דרך גילה שגילה תרשום שאלה עבור עצמה, כי היא נוהגת לשאול על אחרים ממשפחתה.)

 

צדקת את מדורי דורות עוד מבית אבותייך, מהדרך בה חונכת וגודלת כי בת דבורה זיסל אשר הייתה בעצמה אישה רבת חסדים.

דומה את לה מאוד, ושמחה היא מהמקום במרומים היכן שהיא נמצאת, בשמחה שבחייך, כי חיים שמחים לך מה שהיא לא זכתה לו בימי חייה.

הייתה היא מסוג הצדיק המיוסר וישנם כאלה שמוסרים נשמתם בייסורים, ובכך מבקשים עבור אחרים ומברכים את אלה שנמצאים כאן בברכה שבמה שהם לא זכו לכך זה המסר עבורך מהמרומים, מהשמיים.

מודה היא לך שזוכרת את אותה ומדליקה לה את נר נשמה, ולא שוכחת לספר עליה לנכדיה ולניניה. לכן דעי גם לבקש על עצמך, כי כאשר אדם מבקש על עצמו, אור השם נמלא גם בו, ולא רק לעשות חסדים ולהעביר את הטוב ממנו והלאה.

לכן יהיה עלייך לכתוב בקשה לעצמך ונברכך בה.

 

   (הנוכחת אישרה את הדברים)

    

 

   

חנה בת שרה

 

ונשוחח עמך על המילה זמן.

במילה זמן יש את המילה מן שמתוק היה בפי בני ישראל,  ולא נודע כי בא אל קרבם.

במילה זמן יש גם השורש של המילה מזון, ולא סתם מברכים אנו את ברכת המזון שאדם חילוני כמו גילה נוהגת לעשות את ה"אוף" שזה כבר יסתיים.

 

זאת למה?

כי הזמן מזין אותנו, ומיטיב  עם אלה כשורצים להספיק הכל כפי שאשת חייל זו רגילה. הזמן לא מסתיים עבורך.

 

גילה מציינת שלעתים זה מתחלף ממילים לדימויים, וזה מראה לה לצאת לחופשה בלי פלאפונים.

הוא מראה לה כמו לעשות מדיטציה, כמו זמן להרהורים ולמחשבות. לא רק זמן למעשים.

 

דובר על מחשבה, דיבור ומעשה.

הדיבור והמעשה הם בזמן, אך המחשבה היא מעבר לזמן.

אך אם ניתן לה את הזמן להיות, אז היא תתקיים.

 

כי צריך לתת לזמן את כל הזמן שהוא צריך להיות.

כמו למשל היהודי בזמן השבת.

הנכם מכירים את מצב השבת מתוך מצב של מדיטציה או הרהור, אפילו שזה נעשה ביום חול.

אבל חשבי על מושג השבת.

שבת זה בעצם ניתוק מכל זרם היומיום של המעשה, ומוקדשת היא בעיקר למחשבה, ושימי לב שמחשבה היא היפוך אותיות של המילה:

 

מחשבה = שמח-בה.

 

לכן שמחי בערב זה שאת כאן עמנו, כי זה הזמן שמינך בכל טרדות היומיום שלך. מאחל אני לך שתחושי בימים הקרובים שתהי רעננה בתוכך כשם שרענן אני עצמי הייתי למרות 92 שנותיי, למרות האנשים שראית ואלפי המכתבים שנכתבו מדי חודש בחודשו, הבקשות, הלימוד ועוד. היה לי גם את הזמן למחשבה.

כי את הזמן של הצדיקים מסדר הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו.

כי אישה צדיקה את.

 

(גילה מתפלאת על הפלפולים ועל חוש ההומור של הרבי)

 

רוני בת שרה

 

העולם נברא במידת הדין שזה חסד וגבורה, וכשלא יכול היה להתקיים הוכנסה בו מידת הרחמים שהיא הקו האמצעי, שבו ספירת הדעת, התפארת, היסוד ומלכות, כפי שנאמר, "וצדיק יסוד עולם".

רואה אני בך, חיים של המון איזון ומתינות, של חיבור למציאות, אך גם של חיבור לעולמות עליונים, אל קצה קצהו של מידת הרחמים שם נמצאת ספירת הכתר, שממנה ומעבר לה רוצים אנו להגיע, לנרנ"חי".

(גילה שואלת עם החיה והיחדיה נמצאים בספירת הכתר).

 

מאחל אני לך את החיבור לספירות העליונות שם נמצאת הישיבה של מעלה.

 

הישבה של מעלה, אינה עוד הישיבה של מעלה, אלא בימים אלה של הגאולה המתקשרת, הופכת היא להיות גם הישיבה של מטה.

 

כלומר, אתם האנשים היקרים לי מאוד, החילונים שזה "חי-לנו-ה", רבים מכם זכיתם בידע ממקורות רבים, שאחר כך תוכלו למצוא הכל בספרי הקדושים. בספרי קודמי ובספרי קודש האחרים, כי אין לכם שמץ של מושג על כמה קרובים דבריכם ובמיוחד את רוני היקרה, לדברי הקבלה הקדושה.

 

כי זה הכל לפי הפסוק:

ו"מלאה הארץ דעה כמים לים מכסים", ודעה זו תהיה דעת רבים, שעראו כולם שהדעות שלהם הם ממקור אחד.

זה גם משמעות המילה  המילה יחידה  זה בעצם יחד-יה.

 

כפי שגילה כבר אמרה בעבר שיחד ואחד שורש אחד הם, ולכן תגלי גם את, ויגלה גם הרב הקדוש אליהו וחסידיו שהכל אחד הוא.

ושליחה את בלהפיץ את האור בידי של האחד.

 

יוסי יוסף לוי בן רחל

 

גילה שואלת על אלה שדחקו בקץ וביקשו שהמשיח כבר יבוא ושהגאולה תגיע. מראים לגילה מושגים שהיא לא מכירה עד הסוף.

 

יוסי היקר. גלגול של דוחקי הקץ הוא ומאלה שזועקים משיח עכשיו.

אבל יהיה ועל כולנו לדעת כיצד לקשר בין הציפייה לבין התשוקה.

לכן קיבל יוסי בחיים אלה, חיים שאינם כה קלים, וקצר רוח הוא ומבקש הוא את הגאולה עכשיו!

כמו בני היקרים אשר זועקים משיח עכשיו!

אבל עליהם לדעת שלפעמים מידת התשוקה מונעת את הזמן שלכל דבר נועד.

אומרים בעתה אחישנה, אבל האחישנה גורם פעמים רבות שדברים גם לא קורים בעתם.

 

לכן, אל לנו להחיש את הדברים בחופזת לבנו, אלא בתבונה.

לכן גם נאמר תבונת הלב, כי בלב יש גם לעתים לא את התבונה אלא את התשוקה.

 

איחולי לך שיבוא אליך כל דבר בעתו שתקדמנו בברכה ולא תהיה עוד קצר רוח להשיג את הדברים שלא היו צריכים להיות במילא.

כי צדיק גדול אתה ואין זמן הרוחני. כל אחד מאתנו, ובמיוחד אתה יוסי,  בן פורת יוסף, נולדת מחדש בימים אלה, כי לעתים כאשר יש לנשמה תיקונים היא בעצם נולדת באדם באמצע שנות חייו, והוא כמו מתחיל מנקודת ההתחלה.

לכן מתחיל אתה את חייך זה עתה, כמו ילד תם.

לכן אל נא תהיה נמהר אלא למד את החיים ואת החוויות אשר החיים מכינים לך מתוך היוסי החדש, ויסביר אחר הרב את המילים בן פורת יוסף שאין גילה מבינה עד הסוף.

 

 

 

 

מתוך:  http://www.safa-ivrit.org/expressions/benporat.php

 

הביטוי בן פורת יוסף לקוח מתוך ברכתו של יעקב אבינו לבניו. לפני מותו, מברך יעקב את יוסף ואומר: בֵּן פֹּרָת יוֹסֵף, בֵּן פֹּרָת עֲלֵי-עָיִן; בָּנוֹת, צָעֲדָה עֲלֵי-שׁוּר (בראשית מט כב).

לשון הברכה היא לשון תנ"כית עתיקה והיא אינה פשוטה להבנה.

הנה ההסבר המשוער:

·                 פורת - מהשורש פר"י (פריון, פרו ורבו). 
לפי הפרשנות המקובלת, בן פורת פירושו בן לעץ פורה. כלומר כנראה ענף פורה.

·                 עין - מעיין. הדימוי מזכיר את הפסוק: כְּעֵץ, שָׁתוּל עַל-פַּלְגֵי-מָיִם אֲשֶׁר פִּרְיוֹ, יִתֵּן בְּעִתּוֹ (תהילים א ג)

·                 שור - חומה, קיר.

·                 בנות צעדה עלי שור - הכוונה כנראה לענפי העץ הצומחים ומשתרגים על החומה.

כלומר, ככל הנראה זו היא מין ברכת פריון עתיקה.

הביטוי "בן פורת יוסף" משמש היום בחוגים מסויימים כסגולה נגד עין רעה, והוא נאמר לעיתים במקום להזכיר את שמו של אדם שרוצים לשבח, כדי להגן עליו מפני "עין הרע".

 

במסורת ישראל, יוסף הצדיק נחשב מוגן מפני עינם הרעה (קנאתם) של הבריות. לכן נהוג להזכיר את הברכה שקיבל מאביו כמגן מפני העין הרעה.

מקור השימוש הזה בברכה העתיקה כביטוי נגד עין הרע הוא בתלמוד. כזכור, יוסף נחשב כצדיק משום שעמד בפיתויה של אשת פוטיפר. התלמוד מתייחס לצדיקותו של יוסף בכמה מקומות ומקשר בין המילים "בן פורת עלי עין" לבין "עין רעה" שיוסף מוגן ממנה. הקישור הזה הוא כמובן משמעות דרשנית של המילה עין, ולא המשמעות המקורית. 

 

 

 

לרב אליהו גבאי

 

לרב אליהו הקדוש, שיגיד הוא לנו מתי ימלאו כ"ו שנים לשליחותו של הרב. כי יש בכך סוד, כי אז יהיה שמעו נודע ברבים ותהי הברכה במעשה ידיו לא רק בדברי התורה, אלא גם בהמצאותיו הטכנולוגיות והאלקטורניות והמקוניטביות שיכולת לזעזע את כל עולם התיקשורת.

וחייב אני לספר לכם מספר מילים על צדיק זה, שיוב לפניכם כמו אחד מכם כמו עם הארץ.

מחבק ילדים קטנים, יושב בכנסים.

אינכם אפילו יודעים עד כמה הקריב הוא קריירה מזהירה בתחום הטכנולוגיות שיכול היה לשבת היום לא על ממון אלא על הר שלם של ממון.

אם יודע היה כיצד למסחר את כל הידע אשר בו.

הנה יושב הוא עימכם ועושה את מה שהוא עושה בנפש חפצה.

לכן בהגיע, כ"ו שנותיו בשליחותו הקדושה הזו, שליחות חב"ד, מאחל אני לו, יהיה גם מה דיברתי עליו: ופרצת ופרצת.

ימה וקדמה, צפונה ותימן, אבל ופרצת זה גם למרומי השמיים, ותרי משמע.

כי לאדם זה תהיה גם יד בתקשורת לווינית  שבמרומים, התקשורת בה השתמשתי אני עצמי כדי להעביר התועדויתיי. לכן גם יהיה לאדם הזה שתשמעו ממנו עוד מספר שנים יד במה שנקרא streaming שזה העברת מידע בפס רחב, וחולם הוא על היום בו אפשר יהיה לקשר ולחבר בין אנשים ממקומות שונים, וזה יהיה חזון אחרית הימים של העולם כולו.

 

עליכם לדעת שכל אחד מכם נס הוא, אבל עליכם לדעת שכל אחד מכם מועמד בניסיון ולכן אומר כמה מילים על בעלת הבית גילה המכובדת.

 

אכולת הספק היא. כאשר מאז המפגש עם דמותי רואה היא יותר וחשה היא בלבה יותר ויותר את אותה שמחה.

 

ברכה תהיה שורה על כולכם.