הרקע מיסטי רוחני של התנועה הנאצית וכיצד זה הוביל פיתרון הסופי

מסרים בתיקשור ותובנות מאוד עמוקות

 

 

מאת גילה בויום

 

לפני קריאת מאמר זה, יש לקרוא את הכתבה שלי בחיים:

 

http://www.oryada.com/nazi-maamar.htm

 

למי שרוצה להדפיס מאמר זה בגרסת וורד:

 

www.oryada.com/shoa-meser-prt.doc

 

 

 

גילוי דעת

 

ב-1.3.2012 התחלתי מסע רוחני אישי של חקר השורשים הרוחניים של התנועה הנאצית, כי לקחתי על עצמי משימה לא קלה.

לכתוב מאמר שפורסם בירחון חיים אחרים בגיליון אפריל 2012.

שקעתי לתוך עולם קסום של תרבויות עתיקות, אטלנטיס, חוצנים ועב"מים מצד אחד, ולתוך גזענות, אנטישמיות, שנאת איש את אחיו מצד שני, וזה השפיע עלי עמוקות, כי קשה היה לי להבין כיצד רוחניות מתחברת עם רצח עם.

 

רציתי להבין את זה בכל מחיר.

 

ב-10.3 הגשתי את הכתבה לעורכת ואז המשכתי לחקור את נושא של הפתרון הסופי, וקראתי ספרים עבי כרס בנושא. גם הכנתי עצמי לשני הרצאות בחיפה ובתל-אביב בשבוע ובערב יום השואה.

בעקבות זה גם כתבתי את התיקשור שלהלן, שבסופו הובטח לי שגם אקבל ידע רב באמצעות חוויות רוחניות בנושא. כשכתבתי זאת לא הבנתי אפילו עד כמה!!

 

בכל אופן ברגע אני מביאה מסרים בכתיבה אינטואיטיבית, ואני מנהלת כאן דיון עם התחברות "לאני עליון", כאשר אני שואלת שאלה, מבלי שבכלל אדע מראש את התשובה ואז אני כותבת את התשובה כאשר גם אני כמוכם מתוודעת לרעיונות אלה בפעם הראשונה.  לא כל הרעיונות הם חדשים! 30 אחוז זה ידע שאני כבר יודעת, אבל בכל זאת זה מיוחד בכך שזה עולה בהקשר לנושא זה.

 

שימו לב. אני בכחול והתשובות בשחור

 

 

12.3.2012

 

 

 

אני רוצה להבין איך התנועה הנאצית הפכה לכל כך רשעית?

 

בהחלט גילה, אבל לפני כן הבה ונדבר קצת על רעיונות כמו של אטלנטיס וגזע האלים הנכחד, וגם על הנושא של להיות עם בחירה.

הרעיון של מורשת אטלנטיס הקדומה נדד למספר תרבויות. זה החל ממצרים העתיקה והפירמידות שנבנו כהיכלות לנשמות מלכי מצרים הקדומים שלא היו אלא האלים של אלטנטיס.

אחר כך יש לנו את רעיון הגביע הקדוש, ומושיעו פרסיבל, כאשר סוד הגביע הוא שהמלך והארץ הנם אחד.

בל נשכח שהגביע הקדוש הוא זה אשר אסף את דמו של ישו לאחר הצליבה, כאשר המאמין אמור לאכול מבשרו ולשתות את דמו של הצלוב במיסה השבועית ואין ספק שזהו רעיון פגאני קדום אשר הושרש בפולחנה של הנצרות עוד מראשיתה.

לבסוף יש לנו את  הרעיון היהודי כעם הנבחר, ושל הערבות ההדדית של אחד לשני, מה שאומר הכרה קולקטיבית.

 

איך כל הרעיונות האלה קשורים לנאציזם?

 

כל הרעיונות הללו מופיעים אחר כך בנאציזם שלא היה אלא דת פגאנית ניו-אייג'ית מודרנית.

מבחינתם קיים גזע שהוא הגזע הארי והוא אכן גזע האלים הקדמוניים של אטלנטיס, והם עתידים לשוב ולהנהיג את הרייך השלישי וגם את העולם כולו אחרי שהעם הגרמני יחזור ויגלה את שורשיו האריים, ואחרי שהוא יהפוך להיות אחד עם האדמה המורחבת שלו, מה שמכונה הרעיון של "מרחב המחיה".

 

אבל מתוך כך להגיע למצב של הרג יהודים בצורה כל כך שיטתית? מרחב מחיה, נניח, מה אין מקום לכולם?

 

נכון גילה, היה כאן עיוות רשעי מוטעה, אבל בכל זאת לא נכחיש שעמים רבים בעבר האמינו בגזע אלים קדום, ועסקו בלהחזיר אותו לכאן. בוני הפירמידות האדירות כאמור ועוד.

בנוסף, היהודים התחילו אחר כך עם הרעיון שהם העם הנבחר שהוא בעצם ישות אחת שישכון לבטח בארץ המובטחת.

אבל אצל היהודים העם נבחר לא בזכות זה שהוא נעלה על אחרים, אלא בזכות זה שהוא מוכן היה לקחת על עצמו את האחריות, את הקרמה, את הקושי ואת ההתמודדות.

זה לחלוטין שונה מרעיון העם הנבחר אצל הנאצים, שדיברו על הבלונדיני, הגבוה, החסון, האתלטי, שהוא היחיד שיש לו כאן זכות קיום וכל השאר צריכים לשרתו או להעלם.

 

מה שהורג אותי בכל הסיפור הזה שרעיונות גזעניים רומנטיים לא חסר אצל הרבה עמים, הרבה יכולים לטעון שהם העם הנבחר. גם הנוצרים טענו כך שהם בעלי הברית החדשה, ועשו הכל כדי להמיר את היהודים מדתם, את זה  אנו יודעים. במה היו שונים הנאצים?

 

 

הנאציזם היה מן דת "ניו-אייג'ית" חילונית ולכן האנטישמיות שלהם הייתה שונה לחלוטין מהאנטישמיות הכנסייתית נוסח האינקוויזיציה וכו'.

 

אז כיצד אנטישמיות זו הביאה לתעשייה של הפתרון הסופי, של הריגת יהודים בכזו דרך? את זה אני לא מסוגלת להבין! הרי אף דרך אנטישמית לא רצתה להשמיד את היהודים עד הסוף!

 

יהיה עלייך לשקוד על זה מתוך מחקר היסטורי מקיף, כי כבר את עצמך ראית שיש כאן בעיה רצינית. אף אחד לא יודע מי נתן את הפקודה וכיצד השתלשלו העניינים, גם היטלר עצמו היה כל הזמן בעד, אבל לא אמר באופן מודגש עכשיו הבה ונהרוג יהודים במסות, ונכון באמת יש כאן בעיה.

 

בהחלט יש כאן בעיה, עליה למדנו במיוחד במשפטי נירנברג ובמשפט אייכמן, כל אחד מהם ניסה לגלגל את האחריות על מישהו אחר, על מישהו שלמעלה עליו, עד לראש הרוצחים הימלר שגם הוא טען שהוא עושה את רצון הפיהרר.

 

הפקודה להרוג יהודים בהמוניהם באה לאחר 1941 לאחר הפלישה לרוסיה, והיא המשיכה בעיצומה הרב מאוד אפילו בשנת 1944, כאשר כבר היה ברור שהיטלר הולך לקראת אבדון.

אפילו אלה שניסו להפיל אותו, אפילו כאשר כל צמרת שלטונו כבר הייתה נגד התנהגותו, בכך שהוא חתך קווי אספקה מחייליו והשתמש ברכבות לשלוח טרנספורטים בסרט נע למחנות הריכוז, וככה למשל חוסלה כל יהדות הונגרייה, ממש לפני תום מלוחמת העולם השנייה, אז למה בכלל?

הרי יש כאן פרדוכס בלתי רגיל. הנה אדם שהוא לקראת אבדון סופי, דווקא מגביר את הרצח ואת ההרג, למה?

 

בספרי ההיסטוריה מספרים לנו שהוא רצה להראות שהנה יש לו הישג אחד לפחות שזה גרמניה וכל שטחי הממלכה הנאצית נקיים מהיהודים לחלוטין, למה זה היה?

וכי מי בכלל יראה בזה איזה שהוא הישג צבאי או מדיני, משהו כאן לא מסתדר לי, מה הוא רצה להוכיח בזה?

 

הנה אני מביאה כאן סיכום מאוד נכון מהאינטרנט, על כך שאיך בדיוק השתלשלו הדברים לפתרון הסופי. מרציחות "ספונטניות" של יהודים להשמדה שיטתית.  הנה מאמר באינטרנט.

 

הקשר בין תחילת ההשמדה ובין המלחמה בברית - המועצות

 

עם הפלישה לבריה"מ ביוני 1941, החלו הפעולות המאורגנות הראשונות לחיסולם של היהודים.

יחידות SS מיוחדות, האיינזצגרופן (עוצבות המבצע), קיבלו הוראות מהיידריך לחסל כל התנגדות לכיבוש הגרמני וכל סימן לקומוניזם. ארבעת האיינזצגרופן נעו בעקבות הצבא הגרמני המתקדם, ריכזו את היהודים (בשלב ראשון את הגברים בלבד, ולאחר כחודשיים גם את הנשים והילדים), הוציאו אותם מהעיירות ומהכפרים - ליער או למקום סמוך אחר - שם נורו היהודים אל תוך בורות ירי שהוכנו מראש (לעיתים ע"י היהודים עצמם). האיינזצגרופן ניהלו רישום מדוייק של מספר היהודים שחוסלו באופן זה בכל מקום ומקום בו עברו. בשיטה זו חוסלו מאות אלפי יהודים בשטחי הכיבוש בבריה"מ בששת החודשים שלאחר תחילת הפלישה.

במהלך חודשים אלו מחליטים ראשי המפלגה הנאצית (היטלר, גרינג, הימלר... אף שאיננו יודעים בודאות), על השמדה מוחלטת של כל יהודי אירופה: "הפתרון הסופי".

שימו לב, ההחלטה על "הפתרון הסופי", השמדה טוטאלית של כל יהודי אירופה, מתקבלת לאחר הפלישה ולאחר פעולות החיסול של האיינזצגרופן בבריה"מ. מתי בדיוק מתקבלת החלטה זו - אין לדעת, וחוקרים שונים מחזיקים בדעות שונות בנושא. הדעה המקובלת במחקר היא שהחלטה כזו התקבלה באוקטובר (או נובמבר) של שנת 1941, כלומר כארבעה חודשים לאחר תחילת הפלישה.

 

ראו המשך כאן:

 

http://www.sikumuna.co.il/wiki/%D7%94%D7%A7%D7%A9%D7%A8_%D7%91%D7%99%D7%9F_%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%AA_%D7%94%D7%94%D7%A9%D7%9E%D7%93%D7%94_%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9F_%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%94_%D7%91%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA_-_%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%A6%D7%95%D7%AA

 

הנה זה מה שרשום פחות או יותר בספרי ההיסטוריה, כאשר גם ההיסטוריונים נוטים יותר לראות את הפקודה להשמדת יהודים כמתגלגלת לה ולא ניתנת במפורש. הנה כאן אסופת מאמרים בנושא:

 

הספרייה של מט"ח על הפתרון הסופי

http://lib.cet.ac.il/pages/articleitem.asp?item=41

 

הנה דברי היטלר:

http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=15730

אז אני מבקשת לדעת מה כאן אירע באמת?

 

גילה היקרה.

את הרי יודעת הרי שרעיונות רוחניים מיסטיים, גם מעוותים, קונים להם חזקה לנצח, והם נשארים נטועים עמוק במוח ובמודעות גם אם זה לא נראה כלפי חוץ.

ככה זה היה אצל כל בכירי המפלגה הנאצית, ואת שמת לב, עד כמה גזעניים הם היו, ושלא יספרו שלא.

 

הם האמינו בטוהר הדם, מושג אותו לקח הימלר עוד יותר רחוק.  כן כן, היה הבדל בין היטלר לבין הימלר באמונה שלהם, ולא ניכנס לכך.

בכל אופן הם כולם האמינו בטוהר הגזע ששורשיו באטלנטיס ותכונה מיוחדת זו מעוברת מדור לדור על ידי הדם, דם נקי שמעולם לא זוהם.

 

הם גם האמינו בכל הנושא של "מרחב המחייה", והימלר במיוחד פעל, לנקות אזורים שלמים מאוכלוסייה מקומית ובמיוחד שהיא לא טהורה וליישב שם משפחיות ס.ס טהורות גזע, כדי ליצור מרחב מחיה אמיתי לאומה הגרמנית המתחדשת.

הימלר גם עמד בראש הפרוייקט של "הלייבנסבורן"- שזה מעיין החיים, שזה להפרות נערות גרמניות צעירות רווקות בזרע של חיילי ואנשי הס.ס על מנת ליצור את הדור החדש של ילדי היטלר.

 

11 אלף ילדים נוצרו בדרך הזו, ו-200 אלף ילדים נגנבו מהוריהם משטחי הכיבוש בגלל שהיה להם מראה ארי, ורק אולי חמישית מהם הצליחו להתאחד שוב עם המשפחה הביולוגית!!!

 

היטלר בספרו "המהולל" מיין-קאמפף, מדבר על כך שגזע אדונים ושליטים אשר הגיע לכדור הארץ בעבר, תמיד היה יורד מגדולתו על ידי התערבבות עם האוכלוסייה המקומית, כמעשה הנפילים, כמעשה בני האלוהים שבאו אל בנות האדם.  לכן הוא גם חוקק את חוקי הגזע שאסרו לחלוטין נישואיי תערובת.

 

אז מה הקשר בין הרעיונות האלה לדם, לטוהר הדם, האם זה רק סימבול?

 

בכלל לא!

הם כנראה האמינו במפורש בביטוי התנ"כי שהדם הוא הנפש, ולכן האלים הקדמונים ישובו חזרה כאשר תקום אטלנטיס לתחייה, דרך אותם אזורים אריים, שנקיים לחלוטין מדם יהודי.

 

לשם כך אפילו הם חילקו את פולין לכמה חלקים, כדי ליישב בחלק הנבחר שלה את הגזע הארי.

אחר כך לטש היטלר את עיניו כלפי בריה"מ שמסתבר שהכילה המון יהודים ואז הוא הבין שהוא נכנס לבעיה מאוד חמורה, ולשם כך הוא הביע את רצונו לפתור שם את הבעיה בצורה יותר רצינית. לשם כך יספיקו לך דיווחים היסטוריים שתראי כיצד הם נלחצים מכמות היהודים שיש להשמיד אותם ובמהרה.

 

כדאי יהיה גם שתביני, שההיסטוריונים הולכים כאן לאיבוד!

 

הם מחפשים מי נתן את הפקודה, אבל היא בעצם תמיד הייתה באוויר!

 

הרי הימלר, היטלר ומסתבר שגם הסגן של הימלר היידריך, הרוצח המתועב וקר המזג, כולם הרי ינקו מאותו המקור של הכתות הפגאניות הניו אייג'יות  שנשאו על נס את תורת הגזע.

 

מסתבר שכולם עשו יד אחת!

 

ברור היה להם שהרייך לא יוכל להמשיך להתקיים כל עוד יש בו יהודים, והיטלר אפילו יום לפני מותו אמר שיום אחד עוד יודו לו כל בחירי המפלגה הנאצית שהוא הצליח לנקות את אירופה מהיהדות שלה.

לכן גילה היקרה, אין כאן מישהו שנתן את הפקודה, היא הייתה באוויר כאידיאולוגיה מרחפת, ולא ניתן להבין אותה אלא רק מבחינה מיסטית!!

 

תראי גילה היקרה. היטלר הקצין את הדברים  והיה אחוז שיגעון.

אחרי עלייתו לשלטון הוא קצת הסתיר את נהייתו אחר האוקולטיזם כאשר הימלר לקח את זה לכיוונים מאוד פולחניים, אבל הוא לא התנגד לו להימלר!

בסתר ליבו המשיך היטלר לקוות שיום אחד יוגשם החזון שלו, שישובו האלים הקדמוניים להקים את מלכות אלף השנים!  לשם כך אי אפשר שיהיו יהודים!

 

הנה תראי את זה:

ב-24 במאי 1944, בנאום לפני כמה גנרלים105 בזונטהופן (Sonthofen) אמר הימלר:

בעיה אחרת, שהייתה מכרעת לביטחון הפנים ברייך ובאירופה, הייתה בעיית היהודים. היא נפתרה כפי שנצטווינו, על-פי תפיסתנו הלאומית (מחיאות כפיים)106 ...

לא הרגשתי שאני רשאי - מדובר בנשים ובילדים היהודים - להניח לילדים לגדול כנוקמים, שיהרגו בבוא הזמן את אבותינו107 ונכדינו...

כך נפתרה הבעיה בלא פשרות..

 

בדבר אחד אני משוכנע: הייתי חושש לחזית שבנינו במזרח, בגנרל-גוברנמן, לולא פתרנו את בעיית היהודים שם, לא עמדו עדיין על תילם הגטו של לובלין או הגטו הענקי של ורשה, ובו חצי מיליון איש108

 

(הערה- הגנרל גוברמן היה החלק הכללי של פולין לשם הוגלו היהודים, ושם היו הגיטאות. זה חלק שכונה "פח הזבל של השלטון האר"י, כאשר פולין שוסעה לשלושה חלקים)

 

 

יומיים לאחר מכן, ב-26 במאי 1944, חזר הימלר על הדברים הללו, בעת שדיבר לפני קציני צבא בכירים:

 

דחקתי ללא רחמים את היהדות מעמדותיה...

כך סילקתי את הזרז הכימי האחרון מקרב ההמונים.

על-ידי הרחקת היהודי מנעתי כל אפשרות שיתהוו בגרמניה גרעין מהפכני או מוקד של חיידקים.

אפשר, כמובן, לומר לי:

"כן, אבל לא יכולת לפתור זאת בדרך פשוטה יותר, או אולי לא פשוטה יותר אלא אנושית יותר?"109

 

 

גם בשעה שכבר אי אפשר להתעלם מבוא האסון הסופי על "הרייך השלישי", הוסיפו גבלס והיטלר לחזור על נאומי השנאה האנטישמיים שלהם:

 

ב-21 בינואר 1945 כתב גבלס בשבועון Das Reich:

 "לו ניצחו היהודים במלחמה הייתה האנושות שוקעת לתוך חושך נצחי וחוזרת אל עידן קדמון של פרימיטיביות ואדישות".110

 

 וב-14 במארס 1945 כתב גבלס ביומנו:

 

 "צריך להרוג את היהודים כמו עכברושים ברגע שהכוח בידינו. תודה לאל שעשינו זאת ביסודיות בגרמניה.

אני מקווה שהעולם ילך בעקבותינו".

 

 

בשיחה האחרונה, שנרשמה על-ידי מרטין בורמן, מ-2 באפריל 1945, אמר היטלר:

"בעולם שמזדהם והולך מבחינה מוסרית בגלל הרעל היהודי, תגבר בסופו של דבר האומה המחוסנת מפני הרעל הזה. לפי ההשקפה הזאת יזכה הנציונל-סוציאליזם בהכרת-תודה נצחית על שהשמיד את היהודים בגרמניה ובאירופה המרכזית".

 

 

ויום אחד קודם שאיבד את עצמו לדעת, ב-29 באפריל 1945, שבוע לפני כניעתו הסופית של "הרייך השלישי", חתם היטלר את "הצוואה הפוליטית" שלו בדרישה הזאת:!!!!!!

 

"ויותר מכול, אני מחייב את מנהיגי האומה ואת תומכיהם לשמור בקפדנות על חוקי הגזע ולהתנגד בלא-רחם למרעילי העמים בעולם, ליהדות הבינלאומית".

 

תראי איך הם לא נחו מכך, גם כאשר החרב הייתה מונחת על צווארם!!

 

אז תסכם לי נא את הדברים!

 

או קיי גילה.

הנאצים דיברו על קדושת הדם העליון, על חזרת המצב של גן העדן, על מצב של הדם הוא הנפש, ועל קדושת הדם, רעיונות שמופיעים גם בתנ"ך.

שימי לב כיצד בספרדית דם זה בעצם "סנגרה", ואילו יש לך את עיר המסטרים בטיבט שהיא סנגרילה, או שמבהלה, לשם הלכו משלחות הנאצים לחפש את השורשים שלהם.

משום מה ולא סתם,  נכרכה המילה דם, במילה שמבהללה!

 

שימי לב, זה מתכוון לכך שמקומו של הגזע העליון בסנגרילה, שם הדם הוא הנפש.

כמצב של אדם הראשון בתנ"ך הוא מצב מאוד עליון של דם ונפש ובמיוחד נפש חיה.

 

היהודי בתפיסה זו, הוא מיאוס שיש להיפטר ממנו!

 

בכלל כל עם התנ"ך מיותר, כי כל התורה והעם היהודי בא לעולם בתקופות של חושך "וחוסר ירח", לכן צריך להשמיד "נפל בריאה זה".

רק אירופה נקיה שבה חיים אנשים ארים טהורים, שנושאים עימם את הדם הטהור שזה הנפש הטהורה של הגזע הארי, רק הם יביאו לחזרתה של מלכות אלף השנים שבה ישלטו האלים הקדמונים, כאשר היטלר הוא אשר היה נושא הבשורה של כך.

את זה העולם לא הצליח ולא יצליח להבין לעולם, כי הוא ירוד בשל ההשפעה היהודית הבולשביקית שהוא נושא עימו.

לכן גם הגביר היטלר עוד יותר את ההרג דווקא לפני נפול הרייך ה-3, כי הוא רצה להביא לקץ סופי את המשימה שלקח על עצמו, גם אם הוא לא הצליח לכבוש את השטחים עבור מלכות הרייך ה-3!

 

כלומר, הוא האמין שלפחות הוא הצליח לנקות את גרמניה מיהודים, ולכן הוא מסיים את חייו בלב שלם, מתוך אמונה  שהדורות הבאים אחריו ידעו כיצד להעריך את מה שהוא עשה ולהוקיר לו תודה.

 

ואתה רוצה לומר שלא היה להם שום נקיפות מצפון, שום חרטה? זה משגע אותי ולא נותן לי מנוח.

 

יכול להיות שהיה להם, אז מה?

אבל זה כלום לעומת המשימה שלקחו על עצמם, ולכן המטרה מקדשת את כל האמצעים ובלב קר זה מה שהם עשו. זה האמת וזה כל הסיפור!  הם חשבו שזה "החובה הלאומית שלהם", והיא גברה על כל ייסורי המצפון שלהם.

הבה ונעשה סימולציה גילה, את מוכנה?

 

כן בבקשה.

 

הנה ונעשה סימולציה שזה מן משל כזה.

בואי ותארי לך שיש לך חווה ענקית ויש לבעל החווה בעיה עם חתולי ביצות שנמצאים באזור וחודרים לחווה שלו. הוא משוכנע שהם יפריעו לו לקיומו, והוא הולך ומפרסם זאת ברבים עד כמה חתולי הביצות יכולים להזיק.

כל הבעיות שלו בחיים, כל מה שקורה לו בחיים הופך להיות בשל חתולי הביצות. הם כמו מאגיה עבורו!

הם האשמים הבלעדיים, ולכן צריך להיפטר מהם.

כמובן שלהגיד מותר, ואף אחד לא יאמין שהוא ינקוט באמצעים לחסלם, בכל אופן הציבור מודע "לבעיה".

בסביבתו נערכים מסעות צייד, ותוך כדי כך הפועלים שלו יורים בכמה חתולי ביצות, הם הרי מפריעים ואולי נקלעו לשם "במקרה".

את אלה אשר נמצאים באזור החווה שלו הוא מכניס להסגר, עד שנעשה שם יותר מדי צפוף, אבל הוא לא מעלה על הדעת להשמיד אותם, כי הוא יודע שזה יעורר התנגדות רבה מצד אגודות של צער בעלי חיים ותנו לחיות לחיות.

הוא גם מנסה לתרום אותם לגני חיות או ספארים, אבל אף אחד לא מעוניין בהם!

 

הפועלים שלו יודעים עד כמה הוא סובל מהבעיה, וככה בשקט ובחשאי הם מעלימים כמה חתולים, וזה לא שהוא אמר להם לעשות את זה, אבל הם יודעים כמה הוא שונא אותם, והם רק שמחים שהם הצליחו לרצות את בעל הבית...

 

כשהבעיה נעשית יותר ויותר סבוכה, העובדים שלו מעבירים את חתולי הביצות לאיזור נידח בביצות, "ליישוב מחדש", אבל שם הם משמידים אותם, ואף אחד בעצם לא יודע על כך, מבחינת הציבור הבעיה נעלמה.

 

כשהעובדים שלו מספרים לו על כך, הוא רק שמח שהנה חתולי הביצות נעלמים מהחווה שלו, הוא גם לא נכנס לפרטים.

אלה שעשו זאת משקיטים את מצפונם גם בעניין הגורים, שהם מפחדים שמא החתולים יתרבו שוב מחדש, וככה הציבור שדי מוטרד מעניינים אחרים, לא כל כך מוטרד מחתולי הביצות.

לאט לאט הוא גם מעביר את כל אלה אשר היו בחווה שלו, החוצה לאזור הביצות באזור ההסגר, והעובדים הנאמנים שלו, ברגע שכבר חצו את הקווים, ממשיכים שם בשקט לחסל אותם...

מה שהכי חשוב בכל הסיפור, שלא הוא נתן הוראה להשמיד אותם שם בביצות הנידחות, אבל הוא אך שמח שהבעיה נפתרה בדרך כלשהי...

אחר כך כשהוא מספר בגאווה שהנה החווה שלו נקיה מחתולי ביצות, הוא אפילו לא מפרט איך זה קרה, הוא רק שמח על התוצאה הסופית, ואף אחד גם לא שואל, ולא מתעניין ולא מדבר על הדרך...

 

כן, אבל יש כאן שני דברים לא מובנים. הראשון הוא שאיך היטלר יכול היה לייחס כל כך הרבה השפעה ליהודים, שהם גורמי צרות ומלחמות, ושאומות העולם אפילו יזהרו מהם? מה הדמוניות הזו שהוא ייחס ליהודים?

 

את הרי יודעת שהיטלר לא חשב בצורה רציונלית. הייתה לו חשיבה מאוד מאגית. מבחינתו היהודי איכשהו מצליח להתרבות כמו פרזיט. הוא גם אמר שלעולם לא תהיה ליהודים מדינה, אז בתור שכאלה הם משתלטים מאחורי הקלעים על ממשלות שונות וכך בעצם הם מנהלים את אותם המדינות בכוח השפעתם, והוא הציל מכך את האומה הגרמנית.

הוא לחלוטין אימץ כאן את נוסח הפרוטוקולים של זקני ציון.

 

אז מה היה ההגיון שלו?

 

ההגיון שלו ושל שאר אנשי המפלגה הנאצית היה של סוג מיוחד מאוד של לאומניות. מבחינתו, אין לקבוצה שמגדירה עצמה כקבוצה דתית, יכולת להתקיים ללא מדינה משל עצמה. זה מצב לא בריא מבחינתו שיש מיעוט בתוך מדינה קיימת, מאחר ומיעוט זה משתלט על "הגוף המארח שלו", במיוחד כשמדובר ביהודים שהם פרזיטיים מטיבם.

זו הייתה המורשת שהוא הנחיל לאנושות יום לפני מותו, ובפרץ נלהב של פטריוטיות גרמנית, הוא היה גא בכך שכעת העם הגרמני משוחרר מהפרזיט היהודי, ובאשר לשאר אומות העולם?

יגיע יום והם ידעו עד כמה הוא צדק.

 

תנסה להסביר לי מה עבר לו בראש! זה הרי נשמע מטורף לחלוטין!

 

אסביר לך את זה בהזדמנות אחרת, אבל כעיקרון, עבר לו בראש סוג מאוד מיוחד של טראנס, בהם הוא הצליח להתחבר "לאבות הקדמונים" של הגזע הארי, ולראות עצמו כמחובר לרוח של כל העם הגרמני, ועצם היותם של היהודים פשוט הפריע לו.

 

זה לא קיצוני כאן, מה הוא היה משיח?

 

הוא לא היה משיח, אבל היה לו כוח הפונטי על ההמונים שזה לא נתפש בשכל הרגיל!

זה כמו להבדיל אלף אלפי הבדלות הכוהן הגדול אשר היה מצליח לבקש עבור העם כולו בקודש הקודשים. כן כן, הייתה לו הכרה קולקטיבית!!!

ואנו מבטיחים לך התנסות ממשית בכך!

 

 

 

כתבתי את הדברים האלה, ולא הבנתי את פשר המילים התנסות ממשית, וגם לא ייחסתי לכך חשיבות. עד אשר הגיע חול המועד פסח, כאשר התחילו חוויות שטרם חוויתי מימי של מצבי תודעה גבוהים.

 

זה היה בתאריכים שבין 10.4.2012 ל-14.4.2012 כאשר בתהליך מדיטטיבי מאוד מיוחד, הרגשתי שההכרה שלי מתנתקת מהאני הרגיל שלי, וחוזרת אחורה בזמן וחווה את התקופה.

הצלחתי לחוות עצמי ממש כאחת מהעם, וגם הצלחתי ממש להיכנס לראש שלהם, של אלה שנתנו את ההחלטות, וחווה את מה שהם הרגישו, והחוויה הייתה קשה ומזעזעת!!!

 

על מנת שאוכל לבטא את הדברים במילים בדרך שתעביר בצורה הכי אמינה את המסר, אני מזמינה אתכם לדו שיח ביני לבין מה שנקרא לזה "שיקוף של האני העליון", באמצעות מסרים בכתיבה אינטואיטיבית.

האמת היא שקל מאוד ללכת לאיבוד בספרי ההיסטוריה בהם עיינתי משך כל חג הפסח, כאשר ישנם 100 אלף רק על התקופה ואלפים על השואה. רבים ומכובדים דנים בשאלה המאוד עקרונית והיא:

מי בעצם נתן את ההוראה המפורשת לפתרון הסופי, וכיצד כל זה התחיל, והפך למכונה כל כך מתועשת ומשומנת היטב, ועל כך סקירה היסטורית בנפרד.

 

אז הבה וניגש לתיקשור

 

ובכן גילה, כעת אחרי שחווית את הדברים, אבל גם העמקת לקרוא ולחקור, מה את סבוה שקרה מה את הצלחת לחוש?

 

הצלחתי לחוש את התרחבות המודעות, הצלחתי לחוש את רוממות הרוח שבהכרה הקולקטיבית של מה שאומרות מילות השיר "פתאום קם אדם ומרגיש שהוא עם". כלומר התחלתי להרגיש כמו מה זה לחוש כמו עם שלם כמו לחוש את רוח האומה, ויצאתי מכך עם שאלות מאוד קשות. במיוחד רוצה אני לדעת איך זה יכול להיות שכולם בעצם מדברים על אותה דבר? על הכרה קולקטיבית, על ערבות הדדית כמו אצלנו על להיות עם אחד, מה כאן הסיפור?

 

אכן גילה, יש את הכלל ויש את הפרט, וכאשר זה הופך לכלל לא רואים את הפרט, רואים מתוך הכללה. הכל הופך להיות אחד, מכאן גם מתחילה גזענות כמו הגזענות המאוד שורשית של הנאציזם, שהגיע לרמות של טירוף ממש, אבל לפני כן נענה על שאלתך הראשונה.

 

אכן כן גילה. בעוד אשר במזרח יש דגש על הפרט במערב יש את הדגש על הכלל. יש את אברהם אבינו אשר הובטח לו בברית להרבות את זרעו. יש את הנצרות אשר אחר כך לקחה את הרעיון של להשליט את הנצרות על פני כל, וגם האיסלאם יצא למלחמות ג'יהאד, וראה בכך חלק מבשורתו.

 

בהגעה להכרה קולקטיבית, פועל הציבור במודעות אחת, ולא עוד בנפרדות, כאשר זה מצב אופייני אולי למושבות של חייזרים וחוצנים אשר יכולים להפוך להיות אחד בהכרה קולקטיבית וגם במסר של העידן החדש.

ככה זה כאשר הסברנו לך שיש מערכות נוספות של צ'קרות מעל ה-7 הקיימות.

הצ'קרה שמינית למשל שדרכה עולים לאהבה אלוהית ולהכרה אוניברסלית, נוצרת בשני מצבים:

כשדה אנרגטי משותף בין זכר ונקבה או כשדה אנרגטי האופף קבוצה שלמה של אנשים כאשר הם במודעות אחת, ולכן זה מודעות ממש משכרת ומהפנטת.

 

בתמונות ובסרטים מהעידן ההוא רואים את ההמון מעריץ את היטלר כדמות של אל והם מושיטים לו את ידם בתנועת המוהל יד למעלה, והוא מרים את ידו לברך אותם, מה בדיוק קרה שם?

 

קרה שם חיבור אנרגטי מאוד רב עוצמה, כפי שאת ראית באחד מהסרטים. הבנת נכון. הוא לא היה משיח או אלוהים בעצמו אלא הוא תיקשר אנרגיה רבת עוצמה של מה שהוא והם האמינו שהוא התחבר אליו.

מחובר לאלים הקדמונים של הגזע הארי הקדמון העליון, כאשר מיתוס זה צמח בגרמניה, חסרת הזהות העצמית כבר בסוף המאה ה-19. ההרגשה שהנה הם חלק מגזע עליון קדום, כאשר הגנים לכך עברו בתורשה דרך הדם.

 

דרך הדם, אתה מפליא אותי, גם אנחנו הרי טוענים בתנ"ך שהנפש היא בעצם בדם.

 

נכון, נכון גילה וגם דיברנו על כך בשבוע שעבר, אבל הבה ונחדד את הדברים.

הנאצים לקחו את הרעיון הזה באופן מעשי עד הסוף. הם ממש האמינו בתורשה שעברה דרך הדם משך אלפי שנים, החל מאותו גזע ארי קדום שהיה קיים על כדור הארץ עוד באטלנטיס האבודה ואחר כך עבר לטיבט לחלק הצפוני של כדור הארץ כמו החלק הנורדי, ומשם אליהם אל הגרמנים.

הם ממש האמינו שכל מי שהוא ארי במוצאו, יש משהו מיוחד בדם שלו, שאליו תוכל להתחבר הנפש של האלים הקדמונים.

לכן היטלר בהחלט כתב במיין קאמפף שאסור לערבב בין גזעים שהיו כאן אלים קדמונים והם ירדו מגדולתם ברגע שהם התערבבו עם גזעים ארציים, במיוחד גזעים נחותים כמו היהודים.

 

קודם כל זה נורא מוזר, אבל גם אנחנו להבדיל עשינו מחקר גנטי על אלה ששמם כהן ואכן התגלה "גן כוהנים" מיוחד, ומצד שני אלה האמינו שיש מה מיוחד בדם של ארים, וזה לא משנה שאולי גזע זה בכלל לא קיים.

חוץ מזה, ברגע שהם חיפשו את הדם והנפש הם לא חידשו כלום. הרי גם בתנ"ך כתוב שבני האלים באו אל בנות האדם. בפרק ב' בבראשית מסופר על האדם הראשון בגן עדן אשר היה מחובר והייתה לו נפש חיה, ובקבלה אומרים שהוא היה רואה מסוף העולם ועד סופו.

 

בהחלט גילה. זה אותם רעיונות של התנ"ך. בהחלט במקורות רבים מדברים על אלים קדמונים, על חוצנים אשר היו כאן, על אותם עולמות קדומים שהקב"ה החריב אותם. על התרבות המודרנית הנוכחית של היהדות שהיא בת ששת אלפים שנה, כאשר לתרבות זו ניסו הנאצים להתכחש.

 

אז מה הם האמינו שיקרה? איך הם חשבו שניתן להחזיר תרבות זו לתפארת קדמותה?

 

רעיונות אלה גילה את חווית בתיקשור, במצבי התודעה הגבוהים אשר נתנו לך וגם ראית בסרטים וקראת על זה בספרות גם אם היה עלייך לקרוא בין השיטים על מנת להבין את הדברים לאשורם.

 

אז בבקשה תיתן לי תקציר של הדברים שאני אוכל להבין בדיוק עד לאיזה רמה הם לקחו את הדברים ועד איפה הם הגיעו עימם, בבקשה.

 

 

לפני כן גילה הייתי רוצה שתשתפי את הציבור בחוויות שלך, במצבי התודעה הגבוהים שחווית וחשת.

 

אני חוששת לעשות זאת,

 

למה גילה את חוששת?

 

כי אני חוויתי משהו לא מן העולם הזה. חוויות שבחיים לא חוויתי ולא האמנתי שניתן לחוות את זה.

 

אז למה את חוששת לספר את זה? חוויות אלה משותפות לרבים כיום שמרגישים שהם מהלכים כמו סהרורים בתקופתנו רבת התהפוכות. הרבה מתרחש כיום בשנת 2012, אבל זה מתרחש יותר בתוך העולם הפנימי, כי קורה משהו לגופים האנרגטיים שלכם.

לפעמים אפילו את מרגישה שקשה לך להירדם בלילה מרוב חום ואנרגיות ופעימות לב. זה שתשתפי אותנו בחוויותייך, זה רק יעזור ויעורר את המכנה המשותף אשר והלך ונוצר בין כל כך הרבה אנשים.

 

אני חוששת אך אגיד את זה ללא כחל וסרק. חוויתי את העצמי בתוך המוח של הצורר הנורא, לזמן מה הפכתי להיות הוא וחוויתי אותו ללא שום דעה מוקדמת, ממש הייתי הוא, וגם חוויתי את המוח של השותף שלו, של הצל של מי שהיה יד ימינו  ועושה דברו וזה הימלר, וזה זעזע אותי עד עמקי נשמתי.

קל לצאת ידי חובה ולהגיד שהם מטורפים וזקוקים לאשפוז, אבל בכך לא אמרנו דבר. היות והטירוף הזה אחז בעם שלם. דבר נוסף, הסבר פסיכולוגי גרידא, לא יעזור להבין את התופעה. חייב להיות כאן משהו נוסף, שגרם להיות להיות כל כך עקביים בדעתם, עד נשמתם האחרונה.

לכן, צריך להבין את זה מנקודת המבט שלהם, אפילו שזה כואב, אפילו שזה עלה בחיים של שישה מליון יהודים, שלא לדבר על 40 מליון איש שנהרגו במלחמת העולם השניה.

זה פשוט לא יאמן כיצד אידיאולוגיה יכולה ללבוש ביטוי כל כך אובססיבי, ואני חושבת שאחרי שחוויתי את הדברים על בשרי אין אני עוד אותו אדם.

 

אז בואי גילה ותספרי לנו מה בדיוק חווית וכיצד חווית את זה, כי לא לחינם חווית זאת, ודעי לך שקיבלת תובנות ותשובות רבות בדרך חווייתית בלתי אמצעית זו, כך שלא תלכי לאיבוד בין 100 אלף ספרי היסטוריה אשר מנסים גם הם להבין את התופעה, ואני מבטיח לך דבר אחד, שגם תוכלי למצוא סימוכין בכתובים ביום מן הימים. אז הבה וספרי למה את חשה מעצורים כה רבים.

 

יש לי מעצורים רבים, כי חוויתי שהיטלר היה בכל זאת אדם אידיאליסט ורב חזון המסור לשליחותו בכל נפשו ומאודו. היו בו בהחלט צדדיים שהיו יכולים להיות נתונים להערצה. שהוא היה איש צנוע ולחלוטין לא חומרני, שהוא הוא לא רצה שום עושר לעצמו, והייתה בו עדינות נפש יתירה כאשר היה מדובר בילדים ובבעלי חיים.

 

הנה תראה מה שכותב גבלס שר התעמולה שלו ביומנו, ב-29.12.1939

 

"הפיהרר הוא אדם דתי בעמקי לבו, אם כי אנטי נוצרי לחלוטין. הוא רואה בנצרות סימן לריקבון, ובצדק. הנצרות היא משקע של הגזע היהודי. לשניהים אין שום מגע עם היסוד הטבעי הויטלי, ומשום כך, בסופו של דבר הם יהרסו. הפיהרר הוא צמחוני מושבע, בעיקרון את הוא מעריך כל כך את ההומו ספינאס, אל לא לאדם לחוש שהוא כה נעלה על החיות. אין לו שום סיבה."

 

הבנת? לחוס על בעלי חיים כן, אבל על אנשים לא, אתה מבין את הפרדוכס?

 

למה זה כל כך מפריע לך גילה?

לכל אדם יש שני צדדים, אז מה. נכון שיותר קל לנו לייחס רוע מוחלט לאנשים, אבל זה לא כך. גם לצוררים הכי גדולים היו גם צדדים חיוביים, ולכן זה מעמיד בפנינו אתגר כאשר אנו באים לשפוט את מעשיהם.

 

אתה צודק, אבל תראה את ההמשך, וזה  הולך ונעשה עוד יותר גרוע.

הזדהיתי מאוד עם היותו צמחוני, ועם הטפתו לתזונה ולאורח חיים בריאים.  "הרג אותי לגמרי"  שהוא אמר שהגזע העליון לא יכול להיזון מבעלי חיים, ושצריך לאכול פרות, ירקות ודגנים ושלאחר המלחמה הוא יקדם נושא זה בצורה נמרצת ביותר.

הפליא אותי שהוא באמת היה מחובר לכוח עצום שהיה אפילו מלא אור, שהוא באמת התחבר בכל נימי נפשו לכוח של אלים קדמוניים, ושהוא בהחלט ראה עצמו כשליח שלהם עלי אדמות.

מזעזע אותי כיצד חבורת אנשים שלמה שעסקה באוקולטיזם, פשוט המליכו אותו כנושא הבשורה שלהם, שהם העריצו אותו, כפיהרר שלהם והתייחסו לדבריו כמו לצו אלוהי!

 

מפריע לי שגם אני, ועוד רבים אחרים אנשי העידן החדש סבורים שהדתות הרגילות פשטו את הרגל, ושאנו כולנו מאמינים במן דת אוניברסלית כזו של אחווה, החובקת עולם, ושזה לא רחוק מהאידאולוגיות שלהם.

מפריע לי שכביכול לא היה בהם שום רוע, אלא אידיאליזם מוחלט מלווה במסירות נפש אין קץ.

משום כך, אני כבר לא מסוגלת יותר להגדיר טוב ורע.

איך נוכל להתייחס לטוב או רע כאשר אדם חדור אמונה הולך עם מה שהוא מאמין בו עד הסוף?

 

הגזמת גילה, יש גבול הרי כאן מדובר ברצח, זה כבר לא אידיאולוגיה.

 

רצח?

אלה שעושים זאת, הם לגמרי חדורי אידיאולוגיה. מחר יקום מישהו ויגיד שהעולם צפוף מדי, ואין לו סיכוי לשרוד, וצריך לעשות דילול אוכלוסין, אז זה רצח, או שזה אידיאולוגיה והשקפת עולם. לך תדע אם זה לא מה שקורה כיום. אחרת העולם היותר מתקדם היה עושה הכל כדי להתגבר על הרעב באפריקה, כי חלק אחד של כדור הארץ יכול לחלוטין להזין את החלק השני. מניין לך שאין איזה שהיא קונספירציה נסתרת לשלוט בכמות האוכלוסין שבעולם?

 

וזה לא מפריע לך גילה, למשל, שכאשר היטלר וחברת מרעיו עלו לשלטון הם לא בחלו בשום אמצעי, ויצוא נגד העם שלהם עצמם, כאשר כמו גידול סרטני הם התחילו לעכל את העם שלהם מבפנים?

הם מיד אסרו את הקומוניסטים, ואחר כך את הסוציאליסטים, ואחר הם ביטלו את כל האופוזיציה. הם מיד השתלטו על אמצעי התקשורת ועל חופש הביטוי בעיתונות, כך שאפילו עיתונאים זרים חויבו לעבור צנזורה. הוקמה המשטרה החשאית, הגסטאפו,  שאסרה כל אחד שרק הלשינו עליו. הם בנו את מחנות הריכוז הראשונים כנגד העם שלהם עצמם כאשר את כל האינטליגנציה הם שמו שם. כל זה לא מפריע לך?

 

בטח שזה מפריע לי, זה הורג אותי!

זה הורג אותי משום שלרגע הם לא חשבו שהם עושים משהו רע, אפילו נגד בני עמם, אלא רק מנקים אותו ומזככים אותו, שהם חייבים לעשות זאת, גם אם זה כואב. גם אם זה לחתוך בבשר החי, כמו שחייבים לכרות יד או רגל כדי לאפשר חיים, זה מה שהורג אותי, ולא נותן לי מנוח!

את הכל הם עשו בשם אידיאלים!

אפילו לסרס כ-200 אלף איש כדי שלא יביאו יותר לעולם ילדים מפגרים, נכים או בני תערובת.

מצד שני הם הרי עשו את זה בסתר, כדי לא לפגוע ברגשות הציבור. הם למדו להסתיר הכל.

כלומר, משהו כאן לא מתחבר לי.

היטלר לא יכול היה לראות שמתעללים בבעלי חיים, הימלר שנא מסעות צייד, כלומר הם היו יפי ועדיני נפש ביותר ורגישים מאוד, ועם כל זה יחד הם עשו את הפשעים הכי גדולים, אפילו נגד בני עמם, כאשר רצחו חולי נפש, נכים וילדים מפגרים, ועוד ניסו להעלים את זה, כדי לא לפגוע ברגשות הציבור, אז למה הם עשו את זה?

 

לא הבנת את זה גילה?

זה הרי ברור כשמש!

הם כל כך היו שבויים באידיאלים שלהם שצריך לנקות את הדם הגרמני ולהכין אותו לקראת שובם של האלים המתחדשים, שהם חייבים להקריב את עצמם ולעשות גם מעשים מכאיבים.

עם כל הרגישות שלהם, הם האמינו שהם רק עוזרים לאומה הגרמנית גם אם זה כרוך בכאב ובאי נעימות, אבל הנה הם לוקחים על עצמם את המחויבות לעשות זאת, ובגלל שזה פעולות לא נעימות, ובגלל שהאדם הרגיל עוד טרם מסוגל להעריך ולהבין זאת, עדיף שזה יהיה בסתר.

זה כמו שרופא יודע שהוא חייב לכרות רגל. אז מה, הוא לא מצטער על כך?

הוא לא מזדהה עם הסבל של החולה?

אבל הוא יודע שהוא עושה את זה למען מטרה נעלה. ככה זה היה עימם.

 

אז מה בדיוק היה אותו אידיאל מטורף שהם חוו שלמענו מותר היה להקריב חיי אדם? גם של עמם וגם של אחרים. איך יכול להיות שעד נשמתו האחרונה אמר היטלר שעוד יודו לו שהוא שיחרר את החברה הגרמנית מהעלוקה היהודית מוצצת הדם, איך זה קרה?

 

את התשובות לכך, יש לך גילה, את חווית את זה על בשרך, ובואי תספרי מה חווית ומה הבנת ללא כל מעצורים ואני אשלים לך כאן את התמונה ואת אפילו תכתבי כאן דברים שאין את בכלל מעלה על דעתך!

אני מבטיח לך שאלה יהיו אמיתות היסטוריות אשר אפילו תוכלי לקרוא עליהם בעתיד ולאמת אותם. בואי ותכתבי מה בדיוק חווית.

 

חוויתי שאני כמו מרחפת.

שכל הגוף שלי כלל לא היה קיים ושכולי אנרגיה בראש, ופתאום חשתי שאני במוח שלו במוח של הצורר, וזו הייתה חוויה  משכרת חושים.

חשתי ב-high הכי גבוה שרק אפשר וזה היה מדהים. ראיתי כמו דמות על מכונית המושיט את ידו להמונים מתחתיו  והם מושטים את ידם אליו בדיוק כמו בתמונות!

פתאום היה מן רגע מוזר ומטורף כולו!

פתאום הפכנו להיות כולנו אחד!

הייתי גם הוא וגם כל האנשים מסביב, וזה היה ממש מחשמל.

גלים של אנרגיה התחילו לשטוף אותי במעגלים ופתאום הבנתי שגם כל אחד מהקהל, לרגע הפך להיות הוא!

אבל הוא עצמו לא היה הוא, אלא הוא והם וגם אני הפכנו ליחידה אחת מוצפת אור!

אותו האור של מה שהוא האמין שזה האור של האלים הקדמונים של הגזע הארי!

 

ממש כמו שרואים בתמונה הזו שהיא אחת מיני רבות:

 

 

חשתי את האושר אשר על פניו, את רגעי השיא בחייו, את התחושה שבשביל זה כדאי לחיות. ואתה יודע מה עוד חשתי?

 

לא מה?

 

חשתי מה נשים חשו כלפיו!

הן ממש התאהבו בו, ממש כמו שמתאהבים בגורו, או באליל. אפילו אחר כך קראתי מחקר באחד הספרים שלהיטלר לא הייתה זוגיות במובן הרגיל כי נשים אהבו אותו כל כך שהן לא רצו לראות אותו בקשר זוגי ארצי ממוסד.

אחר כך קראתי במחקר אחר שהוא היה מגיע למן אכסטזה אפילו מינית במופעים הפומביים האלה ובנאומים שלו. כלומר, הבנתי שהוא העביר את העם שלו חוויה שהיא ממש על-חושית, משהו לחלוטין בלתי נתפש, משהו שהוא עצמו היה שבוי בו.

 

הנה כמו בסרטון הזה. זה הרי סוחף ומטרף את כל החושים.

http://www.youtube.com/watch?v=Q7R5FfmuZgs&feature=related

 

 

נו ומה הבנת אחר כך בהמשך?

 

הרגשתי את זה ממש באופן ממשי, שהוא היה מנותק לחלוטין ממה שנקרא המציאות הממשית. שהוא יצר לעצמו מן עולם מקביל משלו בו הוא היה שרוי, ובו הוא היה חי כל הזמן.

זה כאילו שהיה לו את "מזג האוויר האנרגטי" של מה שקורה מסביב, ואחר כך ממש ראיתי שהוא כאילו חווה מן השתקפות במן מציאות מקבילה, במן מראה כזו, של מה שמכונה ה-folk  הרוח הגרמנית הזו אותה חיפשו האידיאליסטים הגרמנים הקדומים לו, והם לא הראשונים אשר מדברים על רוח העם. גם הקבלה שלנו מדברת על כך שלכל אומה יש שר, והוא היה מחובר לשר הזה של העם הגרמני, שהתחבר לו לאותם אלים קדמונים.

 

נו ומה ראית בהמשך, לאן התמונה הזו הובילה אותך?

 

זה הוביל אותי ממש לחוש בדיוק את מה שהם התכוונו כאשר הם דיברו על מרחב המחיה שהעם הגרמני זקוק לו, כאשר הם רצו לכבוש עמים וארצות אחרות ולטעת בהם את זרעי הגזע העליון.

הלא הם "הפיקו" כ-20 אלך ילדים מהזרע של קציני הס"ס אשר הימלר בחר אותם בקפידה אחרי שבדק 5 דורות אחרות שזה דם נקי וטהור. הרגשתי ממש את החוויה שהוא כל כך ייחל לה של עם המחובר לאדמתו, יושב בשלווה ובבטחה, ואז עוד אור יורד ומביא ברכה לעולם כולו.

ממש כמו במיתוס של הגביע הקדוש, כאשר המלך והארץ הופכים להיות אחד, וכאשר גם העם והארץ אחד הם. הרי היטלר האמין בכל הגישה הזו, אותו לימד אותו קרל האוסופר ממציא תורת הגיאו-פוליטיקה, שעם חייב שתהיה לו מולדת, אחרת הוא כמו פרזיט אשר אוכל את הגוף המארח שלו, כפי שזה  קורה עם היהודים, לטענתו.

אחר כך גם ראיתי, כיצד הוא הופך את ברלין "לירושלים של מעלה" שלו, כי הרי הוא רצה להקים בשטח שבקרבת  הרייכסטאג  מקום כינוס לחצי מליון איש. ניסיתי לדמיין וממש חוויתי חצי מליון אנשים שרים את ההמנון הנאצי ומניפים ידיים, ואיזה עוצמה הייתה בזה. אבל כל זה התקלקל אחר כך לחלוטין.

 

למה, מה קרה?

 

נזכרתי שקראתי במקורות שונים ובספרי היסטוריה רבים, שהוא ממש האמין שהיהודים הם המקור לכל הצרות, לכל המלחמות, שהוא "שוחר השלום המסכן", שרק רצה להשיב את גרמניה לגבולותיה הטבעיים ברגע שהוא פלש לאוסטריה ואחר כך סיפח את צ'כוסלובקיה, ואחר כך את פולין. הוא מבחינתו בכלל לא תוקפן.

עם פלישתו לפולין הכריזו עליו צרפת ואנגליה מלחמה. הוא נמלא כעס וחמה בלתי רגילים, שהנה עוד עם נפל תחת השפעתו של הפרזיט הזה אשר שמו היהדות העולמית.

 

קראתי את הדברים ואז נכנסתי ליו-טיוב ופתאום ראיתי שיש את כל הנאומים המקוריים של היטלר, אחוזי הטירוף ונוטפיי השנאה ליהודים, וזה היה נראה לי מטורף לגמרי. הרבה יותר מטורף ממה שניתן לתאר, אם סתם נעשה פרופיל פסיכולוגי ונגיד שהוא מגלומן חייב אישפוז.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=2o4DXUxO_J8

 

 

או זה למשל:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Sur6_AXZw0M

 

או זה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_0V_xf3OQgM&feature=endscreen

 

קטע אותנטי ביותר.

 

 

למה, מה זה עשה לך?

 

זה שיגע אותי, במיוחד לראות את ההמון הסוער המריע לו, המניף את ידיו ואפילו מישהו בקהל צועק שם:

DE UDEN כלומר, היהודים. ממש ראיתי איך מסוגל להפנט שם קהל שלם, אומה שלמה, כאשר הוא אומר משפטים כמו:

 

"בעולם שמזדהם והולך מבחינה מוסרית בגלל הרעל היהודי, תגבר בסופו של דבר האומה המחוסנת מפני הרעל הזה. לפי ההשקפה הזאת יזכה הנציונל-סוציאליזם בהכרת-תודה נצחית על שהשמיד את היהודים בגרמניה ובאירופה המרכזית".

 

 

זה ממש שיגע אותי, והם עוד מריעים לו שם. קמים על עומדם ולא מפסיקים להריע לו. זה שיגע אותי איך הוא סחף אנשים נורמליים כביכול, איך זה ייתכן?

 

אז מה עשית כאשר ראית סרטונים אלה?

 

החלטתי להיכנס לאווירה שלהם, לחוות אותם על בשרי, וראיתי כיצד אני כמו כל אחד מהקהל שם, מאבדת את העשתונות ונסחפת לתוך הנאומים הללו, להתלהבות המשכנעת שלו, שאכן היהדות היא המקור לכל הצרות של העולם, היא אשר מערערת את הכל ממצב של שלום למצב של מלחמה, ושאלתי את עצמי איך הוא מבין זאת כך, הרי שהוא זה שהכריז מלחמה, אז איך הוא מעז להאשים את היהודים שהם מחבלים בשלום העולמי?

 

תראי גילה, את לא מבינה דבר אחד חשוב. כאשר הוא סיפח את אוסטריה, וכו', הוא האמין שהוא עושה זאת בשרות השלום, כלומר, שהוא מחזיר דברים למצבם הטבעי, כי ככה זה צריך להיות.

הוא לא חלם על התנגדות, הוא לא תיאר לעצמו שבריטניה שהוא העריץ אותה יותר מכל, כמשנה לגזע הארי, אכן תקום ותכריז נגדו מלחמה, לכן הוא ישר האשים את היהודים בכך.

 

הוא באמת האמין למה שהוא מדבר? למה ששפתיו דוברות?

 

יש לך ספק בכך גילה?

את הרי חווית את זה, ולכן הייתי רוצה שתמשיכי את סיפור החוויות שלך, תשתפי את כולנו בכך!

 

טוב, אז אחרי שקראתי וראיתי במו עיני את הקטעים הנוראים האלה באינטרנט, החלטתי לשוב שוב למצבי התודעה הגבוהים שלי ולראות מה אחווה הפעם, וזה היה ממש מזעזע, ואסביר את עצמי.

 

שוב חוויתי את האור הגדול שעולה מהדימוי שלו על העם הגרמני החי במולדתו המורחבת ברייך ה-3 של אלף השנים. חוויתי אותו כמו ילד אשר יושב מול מסך מחשב זוהר ומשחק במשחק משובב נפש. לפתע התחילו להופיע לי כתמים על המסך שהזדחלו כמו צללים שחורים.

אל תשכח שאני הייתי הוא במודעות. אפופה באור, והנה הצללים השחורים הופיעו, כאשר חשבתי על המושג, "יהודים".

 

הבנתי שזה כמו מקלקל לו את תמונת עולמו "הכל כך מוארת", והוא התחיל להיאבק בהם, מנסה לסלק אותם מנגד עיניו, ולאט לאט הוא משוכנע שאם לא יעשה זאת הם יחנקו את כל האור, ולא זאת בלבד, אלא שזה מלחמת התשה בין האור לבין החושך הזה, ושזה כל כך הפריע לו, עד כדי כאב.

כמו ילד שמשחק במשחק מחשב ומשהו מפריע לו, ואז בכל מחיר הוא רוצה לסלק את זה.

חשתי שהוא ממש היה בסרט של עצמו בתוך העולם הסגור האוטיסטי שלו, שאין שם שום מגבלה, שהכל יכול לקום שם לתחייה בן רגע, ואם הוא צועק משהו כמו, "תסלקו לי את היהודים האלה מהפרצוף", הרי שמבינתו אין שום פער בין האמירה לבין הביצוע.

 

הבנתי שהוא היה לחלוטין מנותק מהעולם המעשי, ואחר כך גם הבנתי שזה נכון בעוד מקרים.

הוא הרי לקח על עצמו את הפיקוד על הצבא ובימים האחרונים של המלחמה פתאום הוא צעק שצריך להסב בתי חרושת למטוסים לבתי חרושת לתותחי נ"מ. שהוא צעק ופקד לעשות זאת, כאשר הוא מתעלם לחלוטין מהאפשרות המעשית להוציא את זה לפועל.

כלומר, היטלר היה כמו אוטיסט, שלא ראה בכלל בני אדם, אלא רק רוח של עם, אותה יש לטפח, והתעלם לחלוטין שעם או גזע מורכבים בעצם מאנשים.

הוא לא ראה את זה, הוא נכנס לקטע של הכללה במלוא מובן המילה, עד אשר הוא חווה את זה ממש על עצמו.

את העניין היהודי הוא לקח באופן אישי. זה ממש הפריע לו בחוויות שלו.

 

או קיי גילה, אז הוא היה מניאק, אבל למה זה כל כך זעזע אותך?

 

זה זעזע אותי מפני שהם חיכו לכל מילה שיוצאת מפיו, כדברי אלוהים חיים, כפקודה משמים, ואז הם היו מבצעים את זה ממש ממשי. כאילו, שאם הוא אמר להשמיד "אז נשמיד". הבנתי כמה זה קל לעבור מהלכה למעשה, כאשר הוא לחלוטין מנותק ממה שקורה

 

את לא רוצה לטעון שהוא היה מנותק ממה שקורה?

 

בכלל לא, הבנתי מדברי ההיסטוריה שהם חיכו למוצא פיו, וגם דיווחו לו על ההישגים שלהם והוא ברך על כך וסמך על זה את ידיו. הבנתי שהוא ממש נעשה חולה מזה שרוח הפולק הגרמני מזוהמת על ידי היהודי, ושזה ממש הטריף עליו את הדעת, כי הוא ממש לקח את זה באופן אישי. עד כדי כך, שהוא ממש הרגיש שזה גורם לכך שהאומה הגרמנית ממש נהיה נגועה בפרזיט הזה שנקרא יהודי. הבנתי שזה אמונה כל כך בסיסית, אקסיומאטית ומושרשת, שאי אפשר להבין אותה בהגיון. זה משהו שמעבר לכך. זה משהו שהוא תמצית ההוויה שלו, תמצית הקיום שלו, זה עובדה שלא נתונה בכלל לויכוח מבחינתו.

 

אז מה את רוצה להגיד בכך? הרי חווית שהוא היה ממש כמו SEMI GOD כמו חצי אלוהים. אז מה קרה כאן לדעתך?

 

לדעתי, הוא באמת הגיע להתעלות. לחוויה רוחנית גבוהה מאוד, אבל אז התחילו להזדחל לתוך כך דברים אפלים שבאו מהאישיות שלו, וזה היחס שלו ליהודים.

אני חשתי דברים מאוד מוזרים בחוויה שלי. אני חשתי שהוא היה מודע למה שהוא עושה, ולכן כל היחס שלו ליהודים היה מאוד מוזר. הרי ישבתי וחרשתי את ספרי ההיסטוריה, ונקלעתי גם אני לדילמה המאוד חזקה, של מי נתן את ההוראה להתחיל את מכונת ההשמדה ההמונית המתועשת.

הבנתי לפי החוקרים שהם ציפו להוראה שתבוא ממוצא פיו, להוראה שאינה אפילו בכתב, כי הוא לא נוהג היה לעשות את זה.

הבנתי שהם חיכו לפקודה מלמעלה כמו שמחכים לפקודה אלוהית. אחרי קריאה במחקרים הבנתי את השתלשלות העניינים וזה אני אתן בסיכום בנפרד.

 

בכל זאת גילה, תנסי לתקצר לנו כאן.

 

בסדר אנסה.

ברור כשמש שהוא תמיד שבהתלהבות דבריו הוא תמיד רצה להשמיד את כל היהודים, בכל אופן לנקות את גרמניה ואת אירופה מהיהודים, ולכן דיבר יותר על גירוש מאשר השדמה, ורק בין קיץ 1941 לסוף 1941 ניתנה הוראה ללכת על השמדה טוטאלית.

הבנתי שזה התחיל מפקודה שניתנה כבר ביולי 1941 והועברה להימלר, שצריך להשמיד בכל זאת את יהדות רוסיה, לכן גם את הנשים והילדים כדי שלא יהיה זכר לגזע היהודי, ולא רק את היהודים הקומוניסטים כביכול. הבנתי שזה הגביר יותר את קצב הירי בבורות המוות.

הבנתי שבאותה תקופה פולין כבר הייתה כבושה כשנתיים ושאז התחילו ליצור את הגטאות, וגם שלחו למחנות את יהודי צרפת והולנד.

 

בכל אופן בצורה מאוד מוזרה, ב-400 אלף יהודי גרמניה הוא לא נגע, והשאלה היא באמת למה.

הבנתי על סמך ספרי ההיסטוריה שהימלר לחץ עליו לקבל החלטה בנידון, כבר  וכשמושל החלק הכללי של פולין הנס פרנק שמע שהוא עומד לקבל משלוחי יהודים לגטאות העמוסות ממילא, הוא מחה על כך בכל תוקף!

חלק אחד של היהודים נשלח לריגה, ואחר גם למינסק, והשלישי לפולין ללודג', כאשר הפעם הם נשלחו הישר אל ההשמדה.

 

הבנתי מספרי ההיסטוריה שכבר ב-1941 התחילו לדבר על זה שכנראה יהיה פתרון כללי וכנראה דרך השמדה בגז של היהודים, אחרי שמחנות המוות כבר התחילו לפעול בקטן בסוף שנת 1941 ואז התכנסה ועידת ואנזה להסדיר את העניינים ומכאן והילך זה התגלגל לעסק תעשייתי בקנה מידה רחב.

הבנתי גם שהרסן הותר לחלוטין בדצמבר 1941 כאשר בעקבות מתקפת פרל הרבור הצטרפה גם ארה"ב למלחמה והרבה מההיסטוריונים חושבים שאז ניתנה הפקודה, ושזה היה נקודת המפנה בהשמדת יהודי אירופה.

חלק מההיסטוריונים חושבים שהיטלר לא שלט בעניינים, והם הוציאו ממנו הסכמה ככה כבדרך אגב, והוא עצמו הסכים ובירך על המלאכה לאחר מעשה.

שככה באוויר נזרקה גם הפקדה לעבור להשמדה המונית.

חשבתי שככה זה באמת היה, עד אשר נכנסתי למדיטציה עמוקה ואז הבנתי את דרך החשיבה שלו עד הסוף וזה היה  מאוד מוזר ומפתיע!

 

כן גילה שתפי בחוויה ואז אם יהיה צורך אנסה להסביר לך זאת.

 

תראה. ראיתי סרט שמכונה: "בתוך המוח של היטלר", ובו מנסה קבוצת פסיכולוגים לעשות לו ניתוח פסיכולוגי וזה בהחלט היה מאוד מעניין.

הם טענו שם שהייתה לו "אישיות ריקה", כלומר, הוא יכול היה להזדהות עם כל דבר. ואכן כן. הייתה לו חשיבה מאגית מאוד חוויתית, והוא ממש חווה את האידיאל של העם הארי היושב בארצו בארץ פוריה, פורחת ושופעת, הגרסא שלהם לחזון "הארץ המובטחת".

היות והוא האמין בקשר התנ"כי שבין האדם לאדמה, כי לא סתם בעברית זה אותה מילה, אז הוא גם האמין שברגע שהעם מחובר לאדמה, אז הוא לא רק הכרה קוסמית אחת, אלא גם נפש אחת, ובמצב שכזה, האלים הקדמונים יוכלו לתקשר ולשוב אל האדמה.

 

כלומר, הוא האמין שהוא כאילו בונה מן רשת אנרגטית כזו של אנשים עם דם טהור על פני אדמה מטוהרת ומחודשת, ככה הוא חזה את הדברים.

יפה, נקי, קרוב לטבע, מחובר לאימא אדמה, יפי הגוף והנפש, ממש חזון של גן עדן עלי אדמות.

כלומר, הוא יכול היה לחוות מדינות שלמות ולהזיז בדמיון שלו עמים שלמים ממקומם, בדיוק כמו שמזיזים חיילים על פני לוח שחמט, והחיזיון הזה ליווה אותו לאורך כל הדרך.

כל המקורבים לו, ממש חיכו למוצא פיו אפילו באופן מאגי!!!

היות וכולם האמינו בחזון שלו, כי הם הרי היו שותפים לו מראשית המפלגה.

מבחינתם, היה לו כמו ברומטר, למדוד עד כמה הדברים הם בהתאם לרצונם של האלים הקדמונים!

בתוך החזון הזה היו היהודים. עם שאין לו מולדת, ואגיד לך את האמת אני בטוחה שהוא פחד מהיהודים!

היה לו מהם פחד מאגי מלווה בפרנויה, והוא לאורך כל הדרך פחד מהם.

 

את צודקת גילה, ככה זה בהחלט היה, הוא לחלוטין פחד מהם.

הרי העם היהודי, נושא עמו גם בשורה וחזון משלו בדבר הארץ המובטחת, שהוא עומד לרשת אחרי שחיכו 40 שנה במדבר, בעקבות חטא המרגלים שמסמל את חטא הגאווה של חודש אב, שם נאמר שארץ אוכלת יושביה היא.

כלומר, רק ברגע שהעם היהודי ישב בארצו, ותשרור בו אהבה ולא תהיה בו שנאת חינם, הרי שיבוא שפע לכל העולם כולו.

בתנ"ך הצטווה יהושע לכבוש כאן את הארץ מידי 7 עמים אשר ישבו כאן, וגם קיבל את הצו למחות את כל הזכר של עמלק. אני אומר זאת, ולא רוצה להיכנס להשוואות.

 

אני רק אומר שבעצם יש דמיון בין ההבטחה התנ"כית לבין הנאצית, והשוני הוא בדרך ועד כמה זה בא על חשבון אחרים, כי אז זה פסול.

 

כלומר, אין ספק שהיטלר אימץ לו מרעיונות התנ"ך, שהם לא חדשים, ואצל עמים רבים יש את הקשר בין, אדם, אדמה ואלוהים, שבעברית הן מאוד קרובות אחת לשניה.

 

אני מסכימה אתך אבל לדעתי יש הבדל גמור בין ההבטחה לעם היהודי לבין ההבטחה אותה חיפש היטלר עבור העם שלו, אבל רוצה להשאיר את זה לאחר כך. אני רוצה שתענה לי על מה שאמרת. האם היטלר באמת פחד מהיהודים?

 

ברור גילה שהוא פחד מהיהודים!

אלה שינתחו את אישיותו יסבירו שהייתה לו פרנויה, ובמקרה כזה האדם אחוז פחד מפני אויבים דמיוניים.

היטלר בהחלט פחד מהיהודים, ולכן הוא גם לא נגע ביהודי גרמניה כל כך מהר, ואני לא מדבר על ליל הבדולח, הצרת הצעדים ולקיחת הזכויות.

יש כאן משהו הרבה יותר מהותי.

אני מדבר על פחד דמוני שהיה לו מהגזע היהודי, דבר שהוא חווה את זה ממש על בשרו כמו גיהנום אישי אשר לאט לאט הלך והשתלט עליו.

את ראית את זה בנאומים שלו כאשר הוא מדבר על היהודים, כיצד הוא חדור כריזמה אפילו מאגית.

היטלר פחד מזה שהיהודים בכל זאת ערבים זה לזה, ופחד שהם כאילו ישות אחת דמונית, שכפי שהיא משתלטת על מנהיגים ומדינות תשלט גם עליו יום אחד.

 

הוא במפורש התייחס ליהודים כמו לגידול סרטני שלפעמים מסוכן לעקור אותו מהשורש וצריך להניח לו אולי, עד אשר הוא יכלה את עצמו מבפנים.

הוא יעזור לזה, על ידי כך שהוא יגלה את היהודים לסיביר למשל, או למדגסקר, לאזור ללא תנאי מחיה. מבחינתו, רוח העם חזקה מאיתני הטבע, וכל החזק שורד, ואם היהודים כל כך חזקים הרי הם גם ישרדו בכל מזג אוויר ובכל תנאי מחיה, בכך הוא מנקה עצמו מאשמה.

את אפילו קראת באחד הספרים שהוא אפילו האמין ביכולת האדם לגבור על איתני הטבע, כי כל הקונספציה שלו בעצם הייתה חזרה לחיים הכי קרובים לאימא אדמה.

דרך אגב. אחת מהשיטות לטפל בגידולים סרטניים, היא לחנוק להם את אספקת הדם, כלומר, לחסל את כלי הדם המזינים אותם!

הוא אפילו האמין בקרמה, והאמין שהיהדות בעצמה תביא עליה את כיליונה!!!

 

רגע רגע, איך זה יכול להיות, שאם הוא היה התליין הוא יאשים את התלוי בחבל התליה?

 

כמו  כל "איש רוח" האמין שיש שכר ועונש קוסמיים, והיהודים אינם אלא נענשים על מעשיהם, ובאמת כשהוא אמר את זה, עוד לא היה לו בראש את כל תוכניות ההשמדה האלה, אבל הוא ידע, עד כמה הציבור אפילו בפולין ורוסיה לא בדיוק סובל את היהודים. הוא ידע את הלך הרוח הכללי כלפי היהודים.

הוא באיזה שהוא מקום האמין בפרזיטיות של היהודים אשר יכולה להביא עליה את כל הצרות אשר בעולם, כי לו נמאס וגם לאומות אחרות ימאס יום אחד, כי הדרך בה היהודים פועלים, אינה אלא מדרדרת אותם במורד המדרון הקרמתי התלול.

את הרי ראית מה הוא כתב במיין-קאמפף. הוא טען שכל הערבות ההדדית של היהודים אינה אלא הטעיה. שנכון שהיהודים מתלכדים בעת צרה, אבל בזמנים רגילים הם הרי אוכלים האחד את השני, ככה שאין לא ספק שהיהדות זה מערכת אשר תכלה את עצמה מבפנים.

 

אתה יודע מה, הוא לא טעה בהרבה. הרי שני בתי המקדש נחרבו בגלל שנאת חינם זה לא סוד, אבל אני רוצה לחזור לשאלה הבסיסית יותר, האם היטלר עצמו נתן פקודת השמדה מפורשת להשמיד את היהודים באופן תעשייתי והמוני או שזה התגלגל מעצמו לבד?

 

ומה את חווית בחוויה שלך?

 

חוויתי את ההפתעה של החיים שלי. הרי כמו מרבית החוקרים חשתי שבאמת לאט לאט רעיון ההשמדה הלך וחלחל יותר ויותר, עד אשר גם הוא סמך את ידיו על המלאכה, אבל בכל זאת, פתאום מתוך החוויה הרוחנית העמוקה שהייתה לי ראיתי דבר מאוד מוזר.

 

מה ראית?

 

שהוא בהחלט היה מודע למה שקורה, אבל מתוך העולם הפנימי המוזר שלו.

חשתי שהוא כמו אותו ילד אשר מסך המחשב התקלקל לו, וכמו אחד אשר נאבק עם דמון מסוים בתוכו שמנסה להשמיד אותו, אבל הוא חייב לעשות זאת בצורה שהדמון לא יקום על המארח שלו.

כלומר, להיפטר מהיהודי, אבל להיפטר ממנו ככה שזה לא יתנקם בגזע הארי ההולך ובנה את הארץ המובטחת שלו.

אמרתי לך שהוא לא ראה אנשים, או מדינות, או בני אדם, ושהוא היה נתון למן עולם פנימי מטורף משלו, בו אפשר להזיז בקלות צבאות כמו שמניעים חיילים על לוח שחמט.

 

את הכל הוא צבע בשחור או לבן. זה כמו שהוא התייחס לכל גרמניה כמו למעין גוף ענקי כזה, כאשר אותו הוא ראה כרשת אור, כשנפש אחת שתאחד את כל האומה הגרמנית לעם, אדם ואדמה, למסה של הכרה קולקטיבית אחת.

לשם יוכלו לחזור האלים הקדמונים.

את כל אירופה במיוחד את סקנדינביה, אוסטריה, צ'כיה, החלק המערבי של פולין הוא ראה באופן הזה, ואחר כך התמונה התרחבה לו עד לרוסיה עד להרי האורל.

 

בחלק גדול של פולין הוא ראה מעין פח זבל, מקום אליו "גורפים את כל האשפה", ולכן יש בפולין גזע נחות של עבדים ומשרתים, אותם הוא ישעבד אבל לא ישמיד, וככה זה לגבי הרוסים, אשר נגועים בחיידק הבולשביקי.

כל מה שמעבר לזה, הרי אורל, סיביר וכו', זה כבר לא שייך אליו, זה הרי חושך ולכן לשם מותר לסלק את כל היהודים.

זה כאילו שהוא ישב ותיקשר עם התמונה הפנימית הזו שלו שאותה אנו לא יכולים לפסול.

אולי באמת היו כאן אלים קדמונים, אלי היבשת האבודה אטלנטיס, אשר יכולים לשוב ולתקשר דרך עם שלם אשר הופך לנפש אחת, אני לא אפסול רעיון זה, למרור שזה מעורר דילמה מאוד קשה. כי אם באמת יש אלים קדמונים עימם הוא תיקשר, אז אולי הם "פקדו עליו" באמת להשמיד את היהודים כיצור דמוני.

 

שאלה מאוד חשובה גילה אבל בבקשה תמשיכי בתיאור שלך שחווית במדיטציה, ואחר כך נשוב לשאלה זו. הבנתי את דברייך, האם הוא היה שבוי בתוך סיוט דמוני, האם זה מה שהוביל לפיתרון הסופי?

 

אני חושבת שכן ותשמע מה שעוד חוויתי.

חוותי שכשהוא היה בהתעלות הגבוהה המטורפת שלו בחזיונות שלו, הדמות של היהודי השתלטה עליו ממש כמו שיגעון. עד כדי כך, שכאשר הוא נאם את נאומיו ברחובות, בכינוסים או בפרלמנט, רואים את הטירוף הזה החסר כל פשרות.

זה דבר טבעי. רבים מאתנו שואבים את הכוח במדיטציה ובמסרים הפנימיים ואחר כך זה מלווה אותם ביומיום כאמונה אכסיומטית שאין עליה עוררין. ככה זה היה אצלו.

כי אחרת לא ניתן להבין את השנאה המטורפת הזו. כתוצאה מכך הייתה לו  דילמה רצינית ביותר. זה בדיוק כמו אדם אשר נאלץ לחיות עם גידול סרטני, שעלול בכל רגע להשתלט עליו. לכן צריך להיפטר ממנו לאט לאט.

כלומר, היטלר כן היה מודע למה שהוא עושה, ואלה אשר היו תחת שליטתו חלקו עימו את אותו חזון, והם חיכו למצוא פיו.

בתוך כל המהומה הזו, הוא נתן בקיץ 41 את הפקודה להשמיד את כל יהדות רוסיה. זה לא שהימלר החליט על דעת עצמו, להרוג גם נשים וילדים, מה שלדעת היסטוריונים מהווה עליית מדרגה.

ההשמדה החלה בבורות המוות הענקיים שעד היום אני לא מבינה, כיצד בני אדם היו מסוגלים לירות למוות בבני אדם אחרים.

 

את לא מבינה את זה גילה?

הנה אנסה להסביר לך. הרי המפלגה הנאצית גדלה על המיתוס של דם, אדם ואדמה, מיתוס אותו טיפח הימלר בפלוגות הס"ס אשר הוא הקים. היה זה מסדר גברי, מעין אחוות גברים לוחמת אשר אותם הכניסו בסוד של האידיאולוגיה הנאצית הכמוסה.

את הרי קראת בעצמך שלאחר שהיטלר עלה לשלטון הוא אסר על הפעולה של כל הכתות המיסטיות שהיו הערש להתפתחותו, והמילר אימץ את חלקם לחיק הס"ס.

את גם קראת שהוא לעג להימלר, על אמונת היתר שלו בגלגולים קודמים, אבל הכל היה לכאורה. זה כמו שלכל אדם רוחני יש חוויות פנימיות כמוסות, אותם הוא לא לגמרי ישתף עם אחרים.

 

להיטלר היו הרי את השלבים בראש, והוא תכנן לכבוש את כל אירופה ולהקים בה את מלכות אלף השנה, לבנות בתי כינוסים להמונים, להטיף לתזונה בריאה, ואז היה מחנך את העם הגרמני ומספר לו שהוא גזע עליון.

בתוך זה לקחו ממיטב האנשים, עשו להם שטיפת מוח, והביאו אותם בסודי הסודות של הכוונה לטהר את  רוסיה בשלב ראשון מיהודים.

סיפרו להם כנראה, ופה אני מחדש לך מעבר לכל ספרי היסטוריה, שכדי לטהר את האדמה, היא חייבת להיות רוויה בדם יהודי.

 

זה נשמע רעיון מפלצתי אבל חשבי על הפסוק התנ"כי, "ושב אדם עפר אל האדמה והרוח תשוב אל אלוהים אשר נתנה."

הרי היה להם את רעיון ההשמדה בגז ממבצע האותנסיה, של השמדת הילדים הנכים וחולי הנפש, פרוייקט אשר התחיל כבר בשנת 1939. הם יכלו להשתמש באותה טכנולוגיה בערבות רוסיה. הם הרי נהגו לעשות זאת בעיקר באמצעות משאיות המוות שלא הייתה בעיה להסיע אותם לרוסיה. אבל לא.

הם האמינו שיש ליטול חיים דרך רצח המוני.

 

זה נשמע נוראי, אבל אני מסכימה עימך. וזה בדיוק מה שאני חוויתי. אני חושבת שהייתה כאן תופעה מטאפיזית בלתי רגילה. אנחנו העם היהודי מאמינים בקבורת הגוף באדמה, כי רק ככה משתחררת הנשמה ועולה אל בוראה.

אני חושבת שברגע שהתחילו לשרוף יהודים, זה קם על היטלר כמוברנג ואז כבר השיגעון אפף אותו וחנק לחלוטין את החזון שלו.

אני חושבת שכל הנשמות שנשרפו בתאי הגזים, לא מצאו מנוח, והם התנקמו בו כבומרנג.

אני חושבת שכאשר ארצות הברית הכריזה את הכרזת המלחמה שלה על גרמניה, כאן היה המהפך.

כאן נמלא היטלר חמה וכעס, ומתוך הטירוף הזה, הוא נתון את האור הירוק להשמדה הטוטאלית.

הרי את יהדות גרמניה הוא סילק כבר כמה חודשים קודם, ונותרה הבעיה העיקרית בשלב ראשון שזה יהדות פולין אשר הלכה ונדחסה לתוך גיטאות.

זה מאוד מעניין, שגם המקורבים אליו הרגישו בשיגעונו, וגם היו בטוחים שהוא אינו עוד מנהל את ענייני המלחמה כהלכה.

תראה איך הכל התחיל ללכת לו עקום!!!

איך הוא קיבל החלטות שגויות. איך הוא לקח על עצמו את הפיקוד על הצבא, כאשר לא הייתה לו כל הכשרה צבאית ממשית.

כיצד החל משנה זו התחילו יותר לחרוש מזימות להפילו, דבר שהגיע לשיאו במבצע ולקירי המפורסם בשנת 1944.

 

אבל איך את מסבירה את ההמשך? את השמדת יהדות הונגריה, איטליה וסלוניקי שנעשתה למשל ממש בשלב הסופי?

 

אני מסבירה את זה בכך, שהטירוף אצלו הלך והתעצם עד ללא גבול. זה כמו אדם אשר בכל מחיר מנסה לגרש את החושך אשר אפף אותו. כמו אדם שהולך ושוקע בתוך הביצה ככל שהוא נאבק יותר ויותר וצאת ממנה.

 

את צודקת גילה, ואת יודעת מה. מבחינתו הוא ראה עצמו כדמות הרואית טראגית אשר רק מקריבה את עצמה. הוא מבחנתו השעיר לעזאזל אשר מוכן ללכת לגיהינום למען גרמניה.

 

תסביר את עצמך?

 

מאוד מאוד פשוט.

התרבות הנאצית אשר נולדה מתוך בית מדרשו של קרארל האסופר אשר התחנך אצל הסמוראים היפנים, האמינה בקונספט ההתאבדות ואכן רבים מבכיריה בחרו להתאבד והרשימה ארוכה.

היטלר שכבר היה אפוף צללי מוות,  בשל הקץ הקרב של גרמניה, הגביר עוד הרבה יותר את השמדת היהודים, ואפילו על חשבון רכבות אספקה לחיילים, כאשר אף אחד כבר לא הבין את מניעיו!

הרי המלחמה כבר הייתה אבודה. את טרבלינקה שהייתה מחנה השמדה עבור גטו ורשה כבר פירקו מזמן, כי הם בכל זאת התביישו במעשיהם, אז ההגיון היה מחייב שהם יאטו את ההשמדה, במיוחד של קהילות רחוקות כמו הונגריה, סלוניקי וכו'.

 

אז למה להגביר?

 

כי היטלר, וכנראה כבר רק הוא בלבד היה עוד שותף לחזון!

האמין שבכך הוא יגאל את הרוח הגרמנית!!

 

את האדמה הוא הפסיד, את הארץ המובטחת הוא לא יצליח להביא!!

 

אבל את הנפש הגרמנית הוא גואל מהיהודים. לכן הוא נמלא באידיאליות מטורפת שכזו.

 

תביני גילה!

 

בכירי המפלגה הנאצית לא פחדו כלל ועיקר מן המוות!

 

עבורם זה היה לשוב לארץ האבות, ארץ האלים הקדמונים. הם האמינו בחיים אחרי המוות, באותה ארץ קדמונית  "טולה".

חלקם האמינו שהיא נמצאת בעולם מקביל, שזהה אפילו לפנים של כדור הארץ. כלומר האמינו שהם יגיעו לשם לאחר שייטלו את חייהם.

 

כי אחרת למה שלא ידבקו בתוכנית יותר הגיונית שעלתה על הפרק?

לקום ולברוח לאזור בברייה, לרדת למחתרת, להקים ממשלה גולה, ולנהל מלחמת גרילה פרטיזנית.

זה מה שהם ביקשו שהיטלר יעשה והוא סירב.

 

למה?

 

כי הוא החליט להקריב עצמו.

הוא הבין שהוא כבר "נגוע".

הסיוט היהודי גבר והשתלט עליו, ונשמות ששת מליון הקורבנות רדפו אחריו ללא רחמים!

לכן הוא גם נטל רעל וגם ירה לעצמו בראש, וזה אחרי שהוא נשא את אווה בראון לאישה, ואחר כך ציווה לשרוף את גופתו.

 

האם חשבת על זה? למה שהוא יעשה את זה?

 

למה לא?

הוא פשוט לא רצה שיחללו את גופתו כמו שחיללו את גופתו של מוסוליני. הוא לא רצה שהחיילים הסובייטים יתעללו בגופתו!

 

לא גילה את טועה!

תרבות אשר דוגלת בדם, אדם ואדמה, לא תעשה כך. הוא יכול היה לברוח אל היערות באישון לילה ולהמית את עצמו בתוך הטבע ושם לצוות על קבורתו.

שימי לב שבהתאבדות בבליעת הרעל ובירייה לעצמו עם כדור בראש ואחר כך בשריפה, הוא מבצע אקט סימבולי של בדיוק של מה שהוא עשה לעם היהודי:

ירה, הרעיל בגז ושרף!

הכל היה מתוכנן כטכס התאבדות סימבולי פולחני בו הוא מקריב את עצמו למען העם הארי, לעתיד לבוא.

 

הוא הרי נושא את אווה בראון לאישה, אחרי שנמנע מזה כל חייו, כי הוא הרי נשוי היה לצד הנשי של רוח האומה הגרמנית. הוא הרי היה בהכרה הקוסמית של אחדות, ושם אין בני אדם יחידניים אלא רוח של אומה ויש גם את הצד הנשי, "בו הוא מאוהב".

 

זה מזכיר לי, להבדיל אלפי הבדלות את שיר השירים בו השכינה שהיא היסוד הנשי של הרוח של עם ישראל מתנה אהבים עם בוראה, גם שם יש רוח של התעלות אישית לגלובלית, האם זה נכון?

 

כן גילה זה נכון.

בהכרה הקוסמית של הצ'קרה השמינית באמת יש את השכינה שהיא בת ישראל העורגת אל בוראה.

בהינדואיזם או בטנטרה, יש את שיווה ושאקטי שהיא האישה הקוסמית אצל ההינדים, וכאשר מתנים אהבה עם אישה ארצית, לא רואים בה אלא את התגלמות של השאקטי והגבר הוא התגלמות האל שיווה.

 

כן גילה, יש כאן עליה מן האישי אל הכוללני וככה זה היה אצל היטלר.

הוא נושא את אווה בראון לאישה כדי לעזוב את העולם כ"זכר ונקבה" ברא אותם, אחרי שהוא מרגיש שהוא כאילו בגד "בשכינה הארית".

הוא מת מוות סימבולי כמו קורבנותיו, ובכך הוא נידון לגורל של לא להגיע לארץ האגדות טלה בחיים שלאחר המוות, אלא ללכת יחדיו לגיהינום עם הסיוט היהודי שאפף אותו.

 

כן גילה, בשנה האחרונה לחייו הוא כבר היה אחוז שיגעון, הגידול הסרטני שזה הפרזיט היהודי התפשט בכל נשמתו ונפשו, והדרך היחידה להיפטר מכך היה זה לקחת את זה עמו יחד "לשאול".

הוא לא ראה שום פתרון לשיגעון אשר בתוכו מלבד המוות.

 

זה מאוד מעניין מה שאתה אומר, ואני רואה שלהגיע להכרה קולקטיבית זה מאוד מסוכן, כי אפשר ככה להפנט המונים ולקחת אותם לאבדון.

לכן אני רוצה שנחזור לשאלה המאוד כואבת ומאוד בסיסית שחוזרת ונשאלת עוד ועוד מאז תום השואה והיא:

איפה היה אלוהים בכל הסיפור, למה הוא נתן לזה לקרות!

אני לא רוצה להיכנס לויכוח הפילוסופי המקובל, שבאמת אולי אלוהים לא קיים, או שהיהודים הביאו על עצמם את זה כי לא הלכו בדרך התורה וכו'.

לא רוצה את תיאוריות השכר והעונש האלה, רוצה הסבר מטאפיזי הרבה יותר עמוק. לכן אחדד את שאלתי.

אם אתה אומר שהנאצים תיקשרו עם רוח האלים הקדמוניים. אם אתה אומר שהם הטיפו לחבור בין אדם, אדמה וטבע, שהם רצו לבנות אומה בריאה בנפש ובגוף, אז מה?

האלים אשר הם מדברים בשמם, הם בעצם רעים?

כלומר, אם במקור אותו גזע ארי קדום, בהנחה שכן היה מאטלנטיס וכו', כבר אז היה משמיד את הפחות ראויים ממנו.

 

תראי גילה. לא ניכנס למה שאומר אדגר קייסי ואחרים שבאמת הייתה אטלנטיס, ושבאמת הייתה שם תרבות רשעה אשר שעבדה בני אדם ועשה בהם ניסויים גנטיים ולכן היא שקעה למצולות. כי אז זה היה יוצא נכון. באמת ניתן לומר שהיסטוריה חזרה על עצמה וכמו שאטלנטיס הקדומה הייתה גזענית, ככה גם התרבות הנאצית אשר החרתה החזיקה אחריה.

בואי גילה ו"נרד מהסוס הזה" ונלך לכיוונים אחרים.

את הרי טוענת כל הזמן שתרבות אלטנטיס הקדומה אכן הייתה קיימת ושדווקא השפה העברית, קלפי הטארוט והעם היהודי העם הנבחר, היא ההמשך של תרבות אטלנטיס האבודה.

הוא ההמשך לאותו גזע אלים אשר היה חי כאן.

את אפילו העלית זאת בדברייך ובסוף תקשור זה את תביאי מקורות.

אבל אשאל אותך שאלה יותר ויותר רצינית ונענה עליה באופן מטאפיזי.

מה חסר לך כאן בכל הרקע והשורשים המיסטיים והרוחניים של ההתרבות הנאצית?

את הרי עשית מחקר בן חודשים בנושא. מה בדיוק חסר לך כאן. מה אין כאן?

 

אין כאן את אלוהים!!!!

 

נכון גילה. בהחלט נכון, הם מדברים כאן על הגזע הארי הקדום שישוב למורשתו ולארצו, אבל הם לא מדברים על אלוהים!

אין כאן!

יש כאן דם אחד, נפש אחת, אדמה אחת, אבל אין כאן את אלוהים.

לא רק שאין אלוהים, אלא אין כאן את האדם האלוהי, אשר הוא ההתגלמות של האל עלי אדמות, האדם שהוא צלם אלוהים, האדם אשר נושא בנשמתו את הניצוץ האלוהי, ולכן אין בתורה הנאצית המיסטית, שום התייחסות לאלוהים או לאדם כנשמה.

 

הם מנהלים את הגוף, את הנפש, את טוהר אדם, אבל אין אלוהים, ולכן זה היה בגדר עבודת אלילים לשמה!

לכן הייתה להם היכולת ליצור כוחות דמוניים, שהשתלטו על תת ההכרה של ההמונים, עד כדי כן שבחוליות האייזצנגרופן, חוליות ההרג הגרמניות,  היו ממיטב העילית הגרמנית!

 

אז תסביר לי איך דבר כזה קורה.

 

 

אני אסביר לך את זה גילה דרך ציור, שבעזרתו את תביני את כל הרעיון של שטיפת מוח המונית היפנוטית, וזה יהיה לך ולקוראים שלך מתנה על מנת להבין את הבאות, את מיסתורי הצ'קרה השמינית, אשר סודותיה כמוסים בתנ"ך.

 

הנה על מערכת הצ'קרות מהאתר של שלוס – כולל הצ'קרה שמינית

 

http://www.jd-schloss.com/Schloss_New_Second!/Prod-Chakra-page.html

 

 אז הנה תראי איור של חיבור לצ'קרה השמינית ללא חיבור ללב, במקרה כזה האדם מבטל עצמו, וכל תחושת העצמי הייחודית נמחקת. זה לחלוטין מצב של היפנוזה, של שטיפת מוח, של השלטות מנטלית. אין בזה רע אם זה נעשה למטרות טובות. יש בזה רע כי זה לוקח מהאדם את המחשבה העצמית שלו.

 

 

 

האמת היא שחשתי את זה. בחוויות המודעות שלי בחג הפסח כאשר חשתי שאני הופכת להיות כמו אחד מההמון הגרמני המריע לפיהרר.

חשתי בדיוק מה הם הרגישו.

זו הייתה תחושה ממיסה ומשכרת, וזאת הייתה תחושה ממש נפלאה. חשתי שאני כמו גוף אבל בלי ראש, והראש הפך להיות משהו אחד גדול ועצום עם כולם, אבל הוא היה מחוק. זו באמת הייתה תחושה מוזרה.

 

 

אז בואי ותראי גילה מה מרגישים כאשר הצ'קרה השמינית מחוברת לצ'קרת הלב.

התמונה היא לגמרי שונה. כאן את מרגישה את אותה תחושה של אהבה גם מלמעלה אבל גם ממך עצמך.

 

 

 

תראי גילה, אוכל להסביר לך את זה דרך חכמת האותיות.

 

סיפור גן עדן זה הרי בריאה בנפש, כי כאן יש לנו את הדם, אדם ואדמה, וגם נפש חיה.

סיפור נוח והמבול זה החיבור לצ'קרה השמינית שמיוצגת בשפה העברית על ידי האות מ' שזה השכינה או המים העליונים.

 

לכן יש לנו את נח, שזה נ' (מזל עקרב שזה מים תחתונים), פלוס ח' מזל סרטן שזה מים תיכוניים, ונח צריך היה לחבר בין מים תחתונים לעליונים. הרי כאשר הוא נולד נאמר אליו זה "ינחמנו מעיצבון לבנו ומהאדמה אשר איררה אלוהים".

 

כלומר, השורש נ.ח.ם זה נח-מ'   או חן-מ', כלומר נוח יוצר את החיבור לאות מ'.

 

מסיפור המבול של נוח, יצאו גם 7 מצוות בני נוח, שמחייבים את כל אומות העולם, כלומר לפי גישה זו, אומות העולם הם הבריאה בנפש, מבריאה מעפר שזה היפוך אותיות של המילה עורף, והגעה למצב של גן העדן שזה נפש חיה. במצב זה בהחלט יש כוח היפנוטי רב, ואת הכוח לברוא מציאות, מה שאנו מכירים כמצב של דמיון מודרך ומצב של חלום.

שימי לב שכתוב "וייפח באפיו נשמת חיים", ולא כתוב שהוא ברא את הנשמה שבו, זה משום שאנו אלה אשר בוראים את הנשמה בתוכנו.

 

אבל אז יש את משה רבנו אשר למרות שהיה מזל דגים שזה להיות כבר בעל הכרה אוניברסלית, הוא בא לייצג את האות ה' כי משה=שם-ה', וחוץ מזה הוא בא לחבר אותנו את העם כולו לכוח הנשמה. משה גם עמד במקום קדוש, כאשר עמד=דע-מ'.

 

האות ה' זה מזל טלה שהיא האות הראשונה באלף בית העברי המייצגת מזל, וזה חופף לחודש ניסן, חודש יציאת מצרים. באות ה' מתחילה להיווצר תודעת הייחודיות, והאות ה' זה בדיוק אזור החזה בגוף האדם, מושג צ'קרת הלב שצבעיה הם ורוד למען חמלה אנושית וירוק למען אהבה אוניברסלית.

כלומר, סיפור גן עדן ונוח והמבול מייצגים את בריאת האדם בנפש וחיבורו לאדמה, וזה מתאים לקונספט של גזע האלים הקדמונים של אטלנטיס, והרעיונות אשר אימצה המיסטיקה הגרמנית של סוף המאה ה-19, רעיונות אשר קנו להם אחר כך אחיזה בתרבות הנאצית.

 

בקיצור כאשר אין חיבור למישור אלוהי, אז אין חיבור לצ'קרת הלב, אז אין חיבור לייחודי כאדם, ואין חיבור לאלוהות כמשהו אוניברסלי, שאנו ניצוץ ממנו.

 

לכן האדם נברא בשני תהליכים שזה צלם ודמות.

 

תהליך ראשון זה צלם שזה צל-מ', ושימי לב כיצד סיפור גן העדן מתחיל במילים:

"ואד יעלה מן הארץ", כלומר חסרה כאן האות מ'.

 

ואז בא נוח "המנחם", ומשלים תהליך זה על ידי מבול של ארבעים יום ולילה, וגם יוצר חיבור לאות נוספת באלף בית העברי שזה ד'.

כי הרי מסופר שם על הקשר בין הדם והנפש, וגם על האיסור לשפוך את הדם.

יש כאן את תחילתו של חוק הקרמה, שאומר שמה שאתה עושה לאחרים לבסוף בא חוזר אליך!

שזה "שופך דם האדם באדם דמו יישפך", ואז גם נאמר סוף סוף "כי בצלם אלוהים עשה את האדם"!

 

זה לא כפי שהיה בפרק א' בבראשית "בצלם אלוהים ברא אותו".

כלומר, יש כאן את החיבור אל האות מ' אל נפש האדם, וזה דרך הדם, וזה בדיוק  בקונספט של חיבור בין אדם, דם אדמה, ולא רק של הנאציזם, אלא גם של מיתוס הגביע הקדוש, ישו הצלוב שמופיע בברית החדשה כבן האדם, "שאת בשרו אנו אוכלים, ואת דמו אנו שותים" מדי יום ראשון במיסה השבועית בכנסיה, שכפי שאמרנו זה זכר לטקס פגאני קדום.

 

אבל אני למדתי ואני יודעת שהאות ה' היא החיבור למזל טלה שזה עלול להיות החיבור לאגו האדם, כלומר, יכול לבוא ממנה גם רע, גם שליטה, ודומיננטיות על אחרים אז איפה חל הפיצול?

 

הפיצול או הסוד לכך נמצא בסיפור קין והבל, כאשר סיפור זה גם מסמל את הקרמה, וגם מסמל את הבומרנג אשר בא על היטלר ועל שותפיו כאשר הם החלו את ההשמדה ההמונית, כשהכל התהפך לרעתם, בדיוק כמו הדם של הבל אשר צעק מן האדמה, ותבע את נקמתו.

 

כלומר, אוכיח לך שבהעדר הדרכה אלוהית וחיבור לנשמה, תפעל האות ה' בעוצמה מאוד מאוד חזקה ותשרת את האני, את האגו, וזה יכול להביא לתוצאות הרסניות, כמו במקרה של היטלר, אשר היה משוכנע בדרכו, אבל זה היה לחלוטין מנותק מן ההדרכה העליונה.

 

האדם נברא כדי לעבוד את האדמה, כאשר אדמה זה אדם-ה'.

האדמה נותקה מהאדם כתוצאה מהחטא הקדמון שזה חטא הנחש, כאשר הנחש עוסק באות נ' שזה מזל עקרב כוח הקונדליני בגוף שלנו.

האדמה המבורכת זה מזל שור, האות ו' בשפה העברית, וכשהוא מקלל את האדמה במילים "קוץ ודרדר תצמיח לך", הרי שהוא קוץ=קץ-ו', כלומר אין יותר את החיבור לאות ו', ואין עוד גן עדן.

 

כל זה עד אשר נשוב שוב אל האדמה אשר ממנה לוקחנו. וגם כתוב ו"אכלת את עשב השדה", כאשר עשב=שב-ע' שזה מזל גדי שזה האדמה הארורה, ומזל גדי מסמל את שבאתי והעם היהודי, כאשר העם היהודי לקח על עצמו את הסבל של כל העולם, הוא העם אשר קיבל את התורה והיה מוכן לומר נעשה ונשמע, כאשר שמע=שם-ע'.

 

את מיתוס העם היהודי המחפש את מולדתו, התחיל אברהם אבינו אשר היה העברי הראשון, כאשר עבר=בר-ע' או רב-ע', כלומר הוא הקים עם שלם, גוי שלם, אשר היה מוכן לקחת על עצמו את הסבל והגלות שבאות ע', עד אשר ישוב אל הארץ המובטחת.

 

נוח כאמור היה צריך לחבר בין הדברים מחדש, והיה צריך להסיר את הקללה מן האדמה  שקוללה פעמיים!

בגירוש מגן העדן וברצח הבל כאשר האדמה לקחה את הדם.

 

כאשר קוללה האדמה בפעם הראשונה, היא הפכה מהאות ו' לאות ע', (ריידר וויט בחפיסת הקלפים שלו יצר דמיון בין קלף השטן שזה ע' לבין קלף הכוהן הגדול שזה האות ו'), ממזל שור למזל גדי, לפי מיתוס גן העדן, ובפעם השניה כאשר לקחה את דמו של הבל, שם נאמר שהדם של הבל צועק מן האדמה, כאשר צעק=קץ-ע'. כלומר, לאחר הגירוש מגן העדן עוד יכול היה האדם לעבוד בזיעת אפיו, כאשר זעה=זע-ה' וכעת גם כוח זה נלקח ממנו כי נאמר:

 

"לא תוסף תת כוחה לך, נע ונד תהיה בארץ"

 

שמי לב גילה למילים נע ונד.

שתיהן לקוחות מהמילה עדן, כאשר משתי מילים אלה ניתן ליצור את המילה עדן.

 

בקיצור כאשר נולד קין, זה היה מהשורש קנה- שזה קן-ה', כלומר היה לו את הכוח של האות ה', אבל מי שצריך היה לטפל באות ה' זה הבל כאשר שמו הוא הבל=לב-ה' ואילו קין רצח אותו וביטל את כוחו והפך אותו לבל-ה'.

בכך הוא ניתק את האדם מן האדמה!

(יש בזה מן האמת כי העם היהודי שמשווה לקין, היה באמת מנותק מהאדמה ומחיים פיזיים)

 

שימי לב, שחלק מהעבודה הרוחנית זה להתמיר את האות נ' לאות ה' ולא סתם שתיהן 5 בגימטרייה.

זה היה התפקיד של הבל אשר היה רעה צאן בדומה אחר כך למשה רבנו.

לעומת זאת קין היה עבד אדמה.

תהפכי את המילה קין למילה נקי ותביני שקין היה עובד אדמה נטו, כלומר הוא היה נטו אדם-ה'.

 

לעומתו הבל היה רעה=ער-ה'  צאן=צא-נ'.

כלומר צא-נ' והפוך לער-ה'.

הבל מייצג את האות ה' בתנועה, ולכן הוא צריך היה להביא מנחה שזה מנחה=נחם-ה'.

 

קין לא צריך היה לעשות זאת כי הייתה בו את היציבות של האדמה.

 

לא סתם האות ה' מורכבת משני חלקים. חלק מסגרתי וחלק מנותק,  מהדהד ומתפשט למרחקים!

 

בקיצור קין הרג את הבל, ואז האדמה אין בה עוד כוח לתת לו (לא תוסף תת כוחה לך. כוחה=כוח-ה')

כתוצאה מכך קין הופך להיות נע ונד, וכאשר הוא אומר, לאלוהים שכל מי שימצא אותו יהרגנו, נותן לו אלוהים את אות קין:

 

"לכן כל הרג קין שבעתיים יוקם, וישם ה' לקין אות לבלתי הכות אותו כל מצאו"

 

שבעתיים זה שבע, ושבע זה שב-ע'.

 

הרג=גר-ה' הכה=הך-ה'

 

כלומר, להרוג את קין זה להוציא ממנו את כוח האות ה', זה לינוק ממנו את לשד עצמותיו, ואז זה חוזר כקרמה למשך דורי דורות.

 

אז מה כל הסיפור הזה קשור לעם היהודי ולנאציזם. מי כאן במשל הוא קין, ומי הוא הבל?

 

אוו גילה, בסיפור הזה גלומה כל האנטישמיות באופן סימבולי.

העם היהודי הוא בעצם השה לעולה, הוא הקורבן, הוא עם הבחירה אשר לקח על עצמו את עול הגלות ועול השעבוד, עד אשר הוא ישוב לבנות מחדש את דמות אלוהים האמיתית.

הוא אבל לקח על עצמו את התיקון של האות ע', של לתקן את גלות האדמה ואז גם להשיב לה את כוחה!

 

(ואכלת את עשב השדה= דע השב ה-ה')

 

שימי לב.

מלכתחילה, היה קין עובד אדמה, יושב בארצו ובמולדתו, וגם עם ישראל ישב בארצו.

אחר כך התפלגה המלכות לישראל וליהודה אשר ירושלים הייתה בירתה.

כתוצאה מכך נשארה רק ממלכת יהודה ובירתה ירושלים ובית המקדש אשר בה.

 

שימי לב- יהודה, שמשם השורש יהודי,  זה בעצם- יהודה=יודה-ה'

 

שני בתי המקדש נהרסו בשל שנאת חינם, לשון הרע וקנאה, בדומה לקנאתו של קין.

 

כתוצאה מכך גלה העם מארצו, ואז במקום להיות הבל אשר מלכתחילה היה נודד ורועה צאן אך במובן החיובי, הוא הופך להיות קין, אשר נודד ללא כוח וללא אדמה.

 

למיתוס זה תרמה גם הנצרות, אשר ראה בצליבתו ובשפיכת דמו של ישו על האדמה, את מעשה קין, ולכן היהודי הפך להיות לנודד,  לבזוי, כשהוא נושא עליו את אות קין!!!

 

למה אתה אומר את זה?

 

כי אסור היה להשמיד את היהודי. בתת הכרתה ידעה זאת הנצרות!

 

(הערה- לאחר שנכתבו דברים אלה מצאתי אותם אצל פרופ' פלוסר:)

http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/mahanaim/floser2a-3.htm

 

היא גירשה את היהודים בגירוש ספרד, היא ערכה את מסעי הצלב האכזריים, היא רצתה שהיהודים ימירו את דתם, אבל היא בשום אופן לא רצתה להשמידם!

 

האנטישמיות של גרמניה של סוף המאה ה-19 שהיטלר היה נושא הדגל שלה רצתה בחצי השני של המלחמה למחות את כל זכר העם היהודי מעל פני האדמה!

 

זאת עובדה!

 

להיטלר שיחק המזל בתחילת דרכו.

נכון שהוא הצר את צעדי היהודים, השפיל אותם, רצה לגרשם, נאמניו לחצו עליו לצעדים יותר קיצוניים, אבל למרות  שנאתו הכריזמתית היוקדת, הוא לא נגע בהם בתחילת הדרך, לא במובן של הרג מכוון.

נכון שהיה גירוש, מחנות ריכוז, תת תנאים בגטאות בהם מתו יהודים, אבל לא הרג באופן ישיר. את תרומתם של היהודים לתרבות העולמית ולגרמניה, הוא ראה כפרזיטיות, כטפילות, מתוך אמונה שהם גזע נחות יותר, וכאשר יש עם ללא מולדת, הרי שהוא מכלה את הגוף המארח שלו, הסכמנו על זה.

הוא פיתח כלפי היהודים שנאה אשר הייתה רוויה בפחד ובפרנויה, ומתוך הפחד הזה הוא פחד לגעת בהם. זה כמו שמפחדים לעקור גידול סרטני, כי אז יהיה מצב שהגולם יקום על יוצרו.

 

הוא היה שרוי בחזון  הגזע הארי, והיהודי הפריע לו, ואז כמו המן הרשע  (המן=נם=ה'), הוא רצה להשמיד את כל העם היהודי, אבל הוא היסס.

 

הימלר, אשר היה עושה דברו, אבל הצל שלו, היה אדם לחלוטין נטול נשמה, וזה את ראית היטב בחזיונות שלך גילה.

 

כן, נכון, ראיתי בהימלר שטן יותר גרוע מהיטלר, כי הוא היה קר מזג ומחושב מאוד.

הוא פשוט היה מכונת השמדה משוכללת שנעה לעבר מטרתה בלי לסטות ממנה, ומבלי לדעת למה היא בכלל נעה לשם.

הוא היה אדם, רווי סבל, אשר לא יכול היה לחיות יום אחד בלי המרפא הטבעי שלו קרסטן.

חוויתי אותו כאדם שסובל מכאבים איומים בכל גופו, ויש האומרים שזה ממחלת קרון, יש האומרים שזה דלקת פרקים, ואני חושבת שזה היה פיברומיאלגיה במצב מאוד מתקדם.

מתוך הכאב שלו הבלתי נסבל, הוא כאב ושנא את כל העולם, במיוחד את היהודי השעיר לעזאזל.

לכן רצונו היה רק לשלוט. ובשקט הוא השתלט על כל מנגנוני הביטחון, הגסטאפו, הס"ס, ניהול מחנות הריכוז וגם ניהול מערכת ההשמדה.

לשם כך הוא מינה את רינהרד היידריך, מוזיקאי מצטיין שהיה ידוע בשיא האכזריות שלו, אשר כינס את ועדת ואנזה ותכנן את הפתרון הסופי, ואכן האות של קין קם עליו!

הוא נרצח במאי 1942 עד ידי חברי המחתרת הצ'כית.

דיברנו על זה גם שהימלר מנהיג הס.ס שהקים מעין אחווה סודית של טוהר הדם, נצטוותה לירות ביהודים בבורות המוות. בכך הם חשבו שהם באמת מטהרים את אדמת רוסיה בדם היהודי, אך הם לא הבינו שהם כמו שופכים את דמו של הבל על האדמה, ומפרים את הצו התורה: "שופך דם האדם, באדם דמו ישפך.

הם לא הבינו שזה יחזור אליהם כבומרנג, והיטלר אשר נתן את האוקיי הסופי להשמדה כוללת של היהדות ועוד בגז, הביא עליו את כיליונו ואת כליון גרמניה החל מסוף 1942, כאשר הוא התחיל להפסיד במלחמתו נגד רוסיה, וארה"ב נכנסה למערכה.

למרות שהכל כאן נשמע נכון זה מאוד אכזרי מה שאתה אומר.

רבים מהיהודים הפכו לכופרים כאשר הם שאלו איפה היה אלוהים בשואה. והנה אתה טוען שכן היה אלוהים, כי הייתה כאן קרמה, הייתה כאן נקמה, אז איך זה התנהל?

כבר מיליונים נרצחו, ועוד יותר נרצחו ככל שהיטלר הלך והפסיד את המערכה. המחיר כאן היה מאוד כבד!

עד אשר פעל אות קין הלכו מיליונים של יהודים!!!

 

תראי גילה, זו שאלה מאוד קשה.

אין חוק משמים שעד כה זה מעשה ידי האדם, כי יש לו בחירה חופשית לבחור אפילו ברע, ומתי מתערבת יד הגורל בשל הקרמה שהייתה פה.

נכון, אסור היה לפגוע ביהודים, וכל כל מי שפוגע בעם היהודי בא בסוף על עונשו, וזה לא מתוך גזענות!

 

זה מפני שהיהודי לקח על עצמו את הקרמה של העולם מבחינה קוסמית, ולכן אסור לפגוע בו. הוא העם הנבחר, משום שבחר לקחת על עצמו סבל!

 

שימי לב שהיטלר של העלייה לשלטון לא היה אותו אדם מהרגע שבו הוא התיר את הרסן להרג המוני!

 

מאדם "אחוז חזון", וזה זכותו כי לכל אחד החזון שלו, הוא הפך לאדם רדוף סיוט, רדוף פרנויה. היטלר של 1942 והילך לא היה עוד הוא עצמו, אלא כבר לחלוטין נשלט על ידי טירופו.

 

היטלר, שחי היה במציאות משלו, בה אין בני אדם, אלא יש רק עמים, הפך להיות נרדף באופן אישי, על ידי כל הנשמות אשר עלו באש, ותדעי לך שיש כאן משהו מטאפיזי!

 

לא סתם מצווה היהדות לקבור את המתים באדמה ומהר, וזה כדי שהנפש תשחרר את הנשמה. במקרה של תאי הגזים הייתה כאן השפעה עוד יותר חזקה על היטלר וזה רק הגביר את הטירוף שלו, כך שהוא פקד להקצות משאבים חיוניים להמשך המלחמה לשם השמדת היהודים!

 

הוא אפילו, כאמור,  מנע רכבות אספקה לכוחותיו הצבאיים כדי להסיע יהודים למחנות ההשמדה, ואף אחד לא הבין זאת, גם לא מקורביו. באופן נואש הוא ניסה להיפטר מהטירוף של היהודי שאחז בו, אך הוא הלך וטבע יותר ויותר בביצה.

 

איך בן אדם בכלל יכול לחשוב בצורה כזו, כל כך לתת לדברים האנשה?

 

מה הבעיה גילה?

הוא הרי הפך את העם היהודי לישות דמונית, והוא ראה עצמו כנושא הבשורה של הגזע הארי, ולא כאדם פרטי, אז למה שלא יחוש כיצד אותו דמון קם עליו להשמידו, וזה גם היה נכון, כי הוא התעסק כאן עם כוחות מאגיים מאוד חזקים.

בעבר היה כוח כזה לכוהן הגדול בבית המקדש (כהן=כן-ה').

 

אחר כך היה כוח זה למלכים כמו לדוד ושלמה וכו'. כאשר פסקה האמונה באלוהים, הכוח הזה אבד, ואילו כאן לראשונה בהיסטוריה חזר כוח זה אבל באופן דמוני!!!

 

לכן כל החוקרים ניצבים מלאי יראה, ומנסים להבין את התופעה הזו של שליטת אדם אחד בעם שלם!

 

בקיצור גילה, אחרי שהוא ראה שהמערכה אבודה, הרי הוא כאמור הקריב את עצמו, הוא החליט לקחת עימו את הדמון היהודי  לשאול, ובכך הוא ראה שהוא עושה מצווה לגרמניה ולאירופה כולה.

 

ושוב אומר, רק המוות הסימבולי של רעל, כדור בראש ואש אולי נתנו איזה שהוא מנוח לנשמתו, כאשר הוא ידע שהוא מקריב עצמו והולך לגיהינום, כי הנאצים האמינו הרי בעולם מקביל, בארץ הטולה שמחכה להם לאחר המוות. הרי לפני מותו הוא דיבר בצורה של להקריב את עצמו כקורבן למען האומה הגרמנית והגזע הארי.

 

אז נחזור לשאלה הקודמת. יש קרמה או אין קרמה? יש בחירה חופשית או אין?

 

תראי גילה, לא ניכנס לזה.

כביכול ניתנה לו לאדם בחירה אבסולוטית לבחור בטוב או ברע, אבל כאן בסיפור קין אנו רואים שאלוהים נוקם ואפילו שבעתיים במי שעושה רע למי שיש עליו את אות קין עליו, כלומר כאן יש את הקרמה במפורש וגם את התיקון, אשר נעשה בידי עצמך ולא בידי אחרים.

זה קשור לתורת הגלגולים.

כאשר יש עליך תיקון בין עם מתוך חטא ובין אם לקחת אותו על עצמך כמחויבות של אחרים, הרי אתה הוא זה אשר לוקח על עצמו את התיקון.

 

כאשר אלוהים אומר לקין "איה אחיך", אז מה הוא לא יודע?

 

אבל הדם של אחיו צועק אליו מן האדמה, כלומר, הוא מפנה אותו להיות מודע לאשר עשה, ולא על ידי עונש  בידי אחרים תהיה תקומתו.

לכן, הם לא יוכלו לגעת בו, ורק הוא בעצמו יצטרך לעשות את התיקון!

 

מה כל הגילויים האלה עושים לך גילה?

 

אני חושבת שזה עשה אותי אדם יותר טוב.

 

הנה יצאתי ביום העצמאות ה-64 של המדינה.

הנה יצאתי לרחובות לחגוג.

ראיתי משפחה ערבית כנראה מן השטחים או מהכפרים באה לצפות בזיקוקים.

היה שם אבא,  ואישה לבושה בלבוש מסורתי מוסלמי ו-5 ילדים בכל הגילים, והם התכוננו למופע הזיקוקים, ופתאום חייכתי אליהם, והם חייכו אלי בחזרה וחשתי אליהם המון אהבה.

אהבה כבני אדם, לא ראיתי אותם כערבים, אלא כאנשים עם מנהגים שונים.

 

אחר כך עליתי למרכז הכרמל ושוטטתי ברחובות, וכמוני עוד רבים.

היו שם רוסים, ערבים, אתיופים, כושים ותיירים ולפעמים זה היה מעצבן, כי היה שם רעש והמולה ודוחק, אבל בשום אופן לא חשבתי בכיוון של "אוף, שוב פעם הערבים מהעיר התחתית", או "הרוסים השיכורים האלה" וכו'... שבאים להעכיר את שמחתי.

 

כל זה לא היה שם!

זה קילף ממני את כל השאריות של גזענות שכולנו חוטאים בה, ואת כל הנטייה הטבעית לעשות הכללות.

אני חושבת שמה שקרה כאן במלחמת העולם השניה, זה לקח שההיסטוריה ניסתה ללמד אותנו.

 

זה אזהרה, של כיצד אנו יכולים לבנות כאן גן עדן, או במחי יד אחת להשמיד את כל התרבות הזו וכדור הארץ, והכל בשל שנאת חינם וגזענות.

 

 

 

 

 

 

לקריאה נוספת:

 

לינק למידע נוסף:

 

www.oryada.com/shoa.htm

 

 

 

להלן המאמר שלי שפורסם בירחון חיים אחרים בגליון אפריל 2012

 

וזכה לתגובות מאוד נלהבות, כאשר אנשים הוכו בתדהמה מהנאמר.

 

http://www.oryada.com/nazi-maamar.htm

 

 

להלן מאמר זה אשר הועלה לאתר של IFEEL

 

http://www.ifeel.co.il/page/20231

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בברכה

 

גילה בויום

 

www.oryada.com/kartis.htm