10.2.19

 

ישראל עד שנת  ובשנת 2015 – לאן מועדות פנינו

לכבוד התוכנית 2025

 

 

2025

 

 

מאת גילה בויום

 

הרקע לכתבה הוא תוכנית הטלוויזיה החדשה של יורם זק וארז טל שתיקרא 2025.

ואז עולות שאלות רבות בראשנו:

 

האם מדינת ישראל תתקיים ב-2025? 
אם כן, מי יהיה ראש הממשלה ואיזה גוש יהיה בשלטון ימין או שמאל?

האם בכלל יהיה שלום?

מה צפוי במדינות ערב?

מה יהיה בישראל מבחינה כלכלית, חברתית, תרבותית רפואית וכו.

כמה פעמים נזכה באירוויזיון עד 2025?

 

 

ובכלל באופן כללי.

אילו טכנולוגיות עתידניות יכנסו לחיינו עד אז?

מה יקרה עם ההתחממות הגלובאלית.

גשם  או בצורת.

אסונות טבע?

 

הרקע שלי וכיצד ייבחנו הדברים

 

שמי גילה בויום, ואני בעברי בוגרת מדעי המחשב ועבדתי במשרד הביטחון במחשבים. אני עוסקת במיסטיקה כמעט 30 שנה, ומאחר ואני באה מהתחום הרציונלי, פיתחתי מודלים נומרולוגיים ואסטרולוגיים למתן תחזיות עתידיות, אותם אני מכנה (בעיקר מבחינה אסטרולוגית) שעוני הגורל. כלומר ביכולתי להראות אפילו באופן גראפי ויזואלי מגמות עתידיות.

 

במאמרי זה אני הולכת להביא תמונת מצב מבחינה אסטרולוגית בצירוף עם נומרולוגיה. למרות שמאמרי יתרכז בשנת 2025, הרי שלא ניתן לבודד שנה זו, כי זה חלק מתהליך. בכל זאת ישנם שינויים דרמטיים מבחינה אסטרולוגית וגם נומרולוגית שבהחלט יבואו לידי ביטוי במפת המדינה.

 

 

 

 

מה זה בעצם מפה אסטרולוגית?

 

אז מפה כאמור, זה פשוט הצילום של מצב הכוכבים בשמיים כאשר האדם נולד, ואז הוא נמצא באמצע. הוא הופך למרכז היקום. הוא כאילו עומד עם ידיים פרושות לצדדים ורואה את כיפת השמיים שמעליו. כאשר האיזור המקווקו באיור, זה חצי כיפת השמיים שמתחתיו. כלומר, המפה זה בעצם חתך גובה, זה כאילו שיש להחזיק את הדף כלפי מעלה.

העיגול עם הנקודה במפה זה השמש, כאשר אם מישהו נולד סמוך לאחר הזריחה, אזי השמש היא במצב מספר 1- קצת מעל האופק שזה קו המזרח.  אם הוא נולד בצהרים אזי השמש תהיה במרומי השמים, כמו במצב מספר 2. ואם הוא נולד בלילה, אזי השמש כבר שקעה והיא מתחת לקו המערב, והיא מגיע לנקודה הכי נמוכה, שזה הנקודה של חצות הלילה, כמו במצב מספר 3.

 

 

אבל אני מחלקת את כיפת השמים לא רק לחצי עליון ולחצי תחתון, אלא ל-12 חלקים, כאשר כל חלק הוא תחום חיים אחר. כלומר, אם ארצה לדעת על קריירה, אסתכל במרומי המפה באיזור מספר 10 איזור צוהרי היום, אם ארצה לדעת על זוגיות אסתכל באיזור 7 שזה איזור השקיעה, איזור המערב ואם ארצה לדעת על ילדות ובית הורים אסתכל באיזור מספר 4, איזור חצות הלילה, האיזור הכי נמוך במפה.

 

 

 

 

 

חלוקה זו ל-12 חלקים של כיפת השמיים נקראת בתים, והיא חלוקה קבועה! 

אז כפי שיש מפה אישית כך גם יש מפה למדינה, אם אותה חלוקה לביתם אבל עם משמעות מדינית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

להלן מפת ישראל עם החלוקה לתחומי החיים

 

 

 

אז היכן יהיו הכוכבים בשנת 2025 ואיך זה בדיוק ישפיע על מפת המדינה. כמובן שעלינו לשים לב לכוכבים האיטיים יותר, כאלה שמשנים מזל באיטיות.

 

נתחיל מיופיטר הכוכב בצורה של 4. כיום הוא נמצא בבית 2 איפה שמזל קשת. בעוד 6 שנים הוא ימצא בדיוק ממול בבית 8 שם יש את מזל תאומים מזל התיקשורת עם מרקורי כוכב התיקשורת.

בשנה זו תפגין ישראל יכולת תיקשורתית רבה גם כלפי פנים וגם ביחסי חוץ. תהיה עצמאות כלכלית יותר גדולה, ובהחלט רצון לשנות את השלטון, והרבה המצאות בעיקר בנושאי תיקשורת, טכנולוגיות התפלות מים שיופצו בכל רחבי העולם ויעזרו מאוד למגר בצורות ועוד.

 

שבתאי כוכב הקשיים והאחריות ה-3 מתוך 4 בבית 10 עם סופרים מהירח שמאלה, ייכנס בדיוק לבית 6 בית יחסי עבודה ורפואה שם נמצא מזל טלה.

ידוע כבר שישראל היא מעצמה רפואית. כבר כיום יש הישגים בלתי רגילים למשל בענף מסתמי הלב וההשתלות דרך צינתור. ישראל הולכת להיות המובילה בטכנולוגיות רפואיות שונות ובהמצאות רבות.

בית 6 הוא גם בית של יחסי עבודה ויש בו את מזל טלה, וזה יביא בהחלט למרד ואולי התחזקות שוב של ההסתדרות וועדי העובדים, כי חייב להיות שינוי בדרך העבודה בארץ.

 

אורנוס כוכב המרד והמהפכות נכנס כעת בשנת 2018 לבית 7 של המדינה, היכן שנמצא מזל שור והוא מערער נורמות בנושא היחסים עם השכנים. בבית זה מצוי גם ראש דרקון היעוד בצורה של אוזניות והשמש בצורה של עיגול עם נקודה.

השמש נמצאת במעלה 24 בשור. בשנת 2025 יחלוף שם בדיוק אורנוס וזה יהיה בשיאו של תהליך של הסכמים עם השכנים, כי כפי שנראה להלן לא נוכל לדחות עוד הסכמי שלום. זה יהיה או שלום או מלחמות שילכו ויעשו יותר ויותר כבדות.

תהליכים אלה יתחילו עוד שנתיים קודם ויגיעו לשיאם בשנת 2025.

 

נפטון הכוכב בצורה של קלשון נמצא במפת ישראל בבית 12 במאזניים. כיום הוא בבית 5 בדגים, וזה מ-2010 ועד 2025. הוא זה שסוף סוף הביא לנו את האירוויזיון לישראל. הוא עומד להיכנס לבית 6 למזל טלה ולהצטרף ליופיטר.

 

 

הכי חשוב זה כוכב פלוטו כוכב המעמקים, ההרס והבניה מחדש. הוא בדיוק ייכנס סופית לבית 4 היכן שמזל דלי בצורה של גלים ויגרום למהפכות מאוד משמעותיות. הוא עלול להוות סיכון לעצם קיומנו והיכולת שלנו לשמור על הגבולות, והוא יגרום לדיונים מאוד קשים בנושא של אדמות לעומת הסכמי שלום. דלי הוא מזל של מרד וייחודיות ואנו עלולים למצוא עצמנו לבד כנגד כל העולם, במיוחד בניגוד לדעת ארה"ב.

 

לסיכום חלק זה.

קברניטי התוכנית של 2025 כנראה בחרו בשנה זו אולי לא במקרה. זו שנה שחלים בה שינויים דרמתיים מבחינת הכוכבים אשר עוברים למזל חדש אחת ל-10 שנים ויותר.

ראינו כיצד אורנוס שעבר כבר למזל שור ולבית 7 הבית של יחסים עם השכנים כבר ב-2018 יגיע למהלכים מאוד משמעותיים בשנת 2025. וגם ראינו כיצד נפטון עובר לבית 6, ופלוטו כוכב ההרס עבור למזל דלי המרדן ועלול להביא למאבק על עצם קיומנו. 

 

 

 

"שעוני הגורל" ומה הם מראים

 

משך כמעט 30 שנה אני עובדת עם מודל אותו אני מכנה שעוני גורל, ואני מנסה לסנכרן בין כמה סקלות. מעניין שבשנת 2012 הכנתי כתבה לשנים הבאות וסימנתי שם שנים משמעותיות כמו 2014 למשל.

 

 

תרשים ראשון – נקודת גיל

זה שעון מסתורי שרץ מהחץ השמאלי נגד כיוון השעון כל שנה 5 מעלות. כיום הוא נמצא שנה לפני השלמת סיבוב של 72 שנה. מעניין שבשנת 2012 סימנתי באדום את 2013 ועד 2015 שזה היה אז צוק איתן והבחירות הקודמות.
הקושי יהיה בין 2023 ל-2025, כאן הוא יצביע על זנב דרקון ציר הגורל, וב-2024 יחלוף על כירון כוכב הפצע בלב. זו תהיה תקופה של היפגעות של העם עצמו, שיצא בהחלט נגד השלטון עם סכנת מלחמה, וזאת נסנכרן עם שעונים אחרים.

 

 

 

 

 

 

תרשים שני ירח מקודם וקידומי מרקורי

 

אם נסתכל על התרשים של הירח המקודם אשר בין 2016 ל-2018 חלף בבית 4 הרי שנראה שלא היה לנו רגוע בגבולות בכלל.

הכי מסוכן זה 2024 ועד 2025. שם יחלוף כוכב זה בבית 7 בית האויבים וההסכמים על ציר הגורל ויביא  לסכנות מלחמה וזה במקביל למה שראינו קודם.

לגבי קידומי מרקורי, כבר בשנת 2012 סימנתי את שנת 2019 כמשמעותית מפני שיש זווית של 60 מעלות לציר הגורל, כלומר אנו מתחילים בהליך גורלי ביחסים עם השכנים אשר יגיעו לשיאו בשנת 2024 2025. אין ספק שמדובר בתהליכים מאוד משמעותיים לקיומנו.

 

 

 

 

 

תרשים שלישי – שעון מרס יופיטר

על פרמטרים אלה יש לי בלעדיות.  שעון מרס מדדה כרגע בתוך קשת בבית 2 שהוא כלכלה. כבר בשנת 2012 סימנתי את שנת 2019 כתחילת מהפך כלכלי. מסתבר שאנו הולכים לשנים של מה שמכונה נסיגה בין גיל 72 ל-75. כלומר בין 2020 ל-2023. זה נראה שכל המערך הכלכלי ישתנה. יהיו הוצאות רבות על צבא וביטחון וזה לא חדש. עלולה להיות העצרות כלכלית והתאוששות רק ב-2023. חלק גדול מהכספים יבואו מטכנולוגיות הקשורות ברפואה, תיקשורת, ומכירת ציוד צבאי.

אין ספק שישראל תהפוך למעצמה של תקשורת והמצאות וסטרטאפים.

 

שעון יופיטר מראה שעברנו תקופה לא קלה עד 70 למדינה, ולא רק. סימנתי כבר ב-2012 את גיל 71 עד 72 למדינה שזה ממש קורה כעת, וזה בבית 9 של יחסי חול והשקפות עולם. מתחיל כאן לדעתי תהליך של שינוי קונספט, של שינוי השקפות עולם ביחס לשלטון וליחס לשכנים. בעולם הערבי הולך להיות מצב לא יציב עד גיל 73 של המדינה עד שנת 2021, (העולם הערבי מסומל על ידי ונוס  בסרטן בבית 9) ואין שם יציבות. כלומר, לא ברור בכלל אם מי אנו הולכים לעשות הסכמים.

 

 

 

 

 

סיכום הדברים ומסרים נוספים

 

היחס עם הערבים

 

אנו רואים דברים דרסטיים בכוכבים, ולא תמיד אנו יודעים לפרש כי בסוף המציאות עולה על כל דמיון. מה שברור הוא שעד 2023 שזה עד 75 למדינה אין כאן שום דבר יציב מבחינת העולם הערבי. לכן יהיה קשה מאוד להגיע להסכמי שלום למרות שזה יתבקש כנראה ולמרות שיהיו לא מעט איומים וגם אי שקט בגבולות. זה יהיה במיוחד בכל 2019.

בגבול העזתי יהיה היתקלויות אבל זה לא יגיע למלחמה כוללת. שלטון החמאס הוא די יציב, ואין לו תחליף וישראל יודעת את זה ולכן מנסה לשמר זאת כולל מגעים חשאיים. החמאס עצמו בקושי משתלט על הנעשה וכדי להוכיח שהוא עדיין אנטי ישראל מעורר פרובוקציות מקומיות. לצערי הרב כל זה בתיאום. החיזבאלה לא תעיז להרים את הראש.

חוסר יציבות נוראית יש ברשות הפלשתינאית. אבו מאזן הוא כיום בן 83 והמפה שלו לא מראה המשכיות לאורך זמן. הוא נולד ב-15.11.1935. הוא בשנה אישית 1 של התחלות חדשות ונכנס לשנה 2 בגיל 84 שהיא שנה לא קלה עבורו. לא ברור מה יהיה עם המשך שלטון הרשות.

הסכנה הכי גדולה היא מהגבול הסורי. איראן בונה שם בסיס אימים, ומתחת לאף שלנו היא עלולה להגיע ליכולת גרעינית בשנת 2023 וזה עלול ליצור מאזן של אימה. כי פחד מאוד גדול עובר על העם מ-2023 ועד 2025.

בשנת 2012 נתבקשתי לכתוב על סכנת רעידות אדמה בישראל. ציינתי שנים מסוכנות שזה היה 2014 שזה היה צוק איתן וגם התייחסתי ל-2017. כרגע על הפרק 2019 ועד 2021. מצב שכזה עלול לקרות אצל השכנים שלנו ואז ישראל תצטרך להושיט סיוע.

בקיצור, העולם ערבי הולך להתחלק לגושים כאשר המובילה בראש היא איראן עם החיזבאללה יחד לעומת הגוש הסעודי, המצרי וכו'  ונסיכויות המפרץ אשר יהדקו את היחסים עם ישראל, ואין ספק שהעולם הערבי יצטרך לשתף פעולה עם ישראל, גם טכנולוגית וגם מבחינת  התמודדות עם אויבים אחרים בתוך עצמו.

האם ייחתם הסכם שלום?

עד 2023 לא בדיוק יש עם מי וגם אז לא נראה לעין החזרי שטחים, זה יצטרך להיות הסכם מאוד מיוחד.

האם יש סכנת מלחמה?

יותר מצפון. מה שנקרא מצפון תיפתח הרעה. האיומים יהיו יותר קשים בשל מעורבות איראן. יותר ויותר משאבים יוקצו לביטחון ומכאן האטה כלכלית. החל מ-2020 תבין ישראל שאויב חדש בשטח וזה מסוריה. ישראל תצטרך להסביר לעולם שאיראן זה בעיה עולמית, אבל לא כל כך יש עם מי לדבר. ארה"ב נכנסת לבעיות קשות ויש  נתק ואולי גם חילוקי דעות עימה החל מ-2021.

 

 

ימין, שמאל או אמצע

 

השלטון נוטה להיות ימני, ובמפת ביבי רואים שהוא ימשיך בתפקידו אבל לא קדנציה מלאה, אלא עד גיל 74 שזה שנת 2023.

בינתיים יעבור על העם שינוי בלתי רגיל,  וזה יתבטא בשנת 2023 שאולי רק אז יעלה השמאל. בינתיים יש שלטון בלתי יציב במדינה, כולל מרי אזרחי מאוד חזק נוסח 2011.

הסיבה העיקרית תהיה יוקר המחיה כי ראינו שהחל מ-2020 הולך להיות כאן קושי כלכלי רב עד שנת 2023.

שינוי קשה עלול לעבור על העם וזה עלול להביא לפרץ גזענות. חילוניים נגד דתיים, נגד ערבים וכו'. במיוחד ימאס לעם מקואליציות עם חרדים ועלולים להיות מהומות בנושא זה. יש גם סכנה של תג מחיר ומחתרת יהודית. יהיה מבחן מאוד גדול לכלל של ואהבת לרעך כמוך.

יהיו גם גילויים יפים שיתוף פעולה לעזרה לזולת. לפי תרשים ירח מקודם עד 2021 יש סיכוי לעוד זכייה באירוויזיון, ולהישגים מאוד יפים באולימפיאדה בשנת 2012.

 

 

 

המצאות וטכנולוגיות

70 אחוז מהמים שלנו כבר מותפלים ותהליך זה ימשיך. לפי מפת ירח מקודם עד 2021 הוא בדגים שזה מזל מים, אח"כ הוא עובר לטלה ולמזל שור. אלו מזלות חמים וצחיחים. גם ב-2021 תתחיל התחממות גלובאלית נוראית שתלך ותואץ, ופיתרון יהיה חייב להימצא עד שנת 2030, אחרת העולם יגיע לנקודת העל חזור.

לישראל יהיה מה לומר בנושא בפרוייקטים גלובאליים.

התקדמות בלתי רגילה תהיה ברפואה. הבשורה תצא מציון בפריצת דרך רפואית למיגור מחלת הסרטן שבהחלט ימצא לה פיתרון יותר הולם החל מ-2023, וכך גם למחלות רבות. פריצת דרך בלתי רגילה תהיה בכל מה שקשור ללב, דם, אירועים מוחיים, צינתורים וכו'.

ישראל תהפוך למעצמת תיקשורת בכך שהאינטרנט יהיה על קווי החשמל וזה תהליך שיואץ מאוד כבר ב-2019 ועד 2021.

זה גם יגרום לכך שהתלת מימד יכנס לחיינו בצורה מאוד חזקה.

זה יקרה החל משנת 2021 במה שנקרא מציאות רבודה. הכל יהיה כל כך קומפקטי וממוזער שתוכל ללכת ברחוב ולדבר עם הסבתא שלך מניו יורק כאילו שהיא ממש עומדת לפנייך בתלת מימד. שלא לדבר על ישיבות עסקים מקצה עולם אחד לשני, ועל התייעצויות  רופאים ומדינאים דרך העולם הוירטואלי.

עולם זה ייכנס חזק למערכת החינוך ולמשחקי מחשב. מדפסות התלת מימד יתפתחו בצורה בלתי רגילה והם ידפיסו החל מחלקים זעירים בגוף שיש להחליף וכלה במבנים.

 

ב-13.4.2029  יתקרב אפופיס, אסטרואיד החג סביב כדור הארץ למרחק מסוכן של בערך 40 אלף ק"מ שזה עשירית ממרחק הירח. זה יביא למחקר חלל רב בנושא שישראל תתפוס בו מקום מאוד חשוב.

למי שאוהב תיאוריות אפוקליפטיות  בבקשה:

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%A4%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%A1_(%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%99%D7%93)

 

נראה שישראל תירתם למחקר בינלאומי בכך החל משנת 2021, מה שיביא לשידרוג מאוד גדול של תוכנית החלל.

 

 

 

 

 

תזונה ובריאות

בשנת 2025 עובר נפטון לטלה לבית 6 בית הבריאות של המדינה ושם זה כבר שיא ההישגים של נושאי הבריאות, ובמיוחד הבריאות המונעת שזה בעיקר התזונה. יותר ויותר אנשים ירצו לדגול בתזונה בריאה וזה תהליך שמתחיל כבר מ-2019 כנגד "הקונספירציה" של חברות המזון אשר הופכות אותנו לעם מכור לסוכר וגלוטן. כותבת מאמר זה כבר הגישה את המלצותיה בנושא למשרד הבריאות בשנת 2016 וכל מה שצריך לעשות זה ליישם.

www.oryada.com/bari.htm

 

 

היישום צריך לבוא מהאנשים עצמם אשר ידרשו את התזונה הבריאה יותר, וזה יביא לפיתוח של מזונות על. אחד מפריצות הדרך הגדולות ביותר יהיו לאכול חלבון דמוי בשר שיהונדס גנטית. הבשורה כאן תצא ממש בשנת 2025 וזה אבל ייקח עוד לפחות 5 שנים לשכנע את הציבור לשנות הרגליו בנושא...

 

 

 

לסיכום

 

זו  תקופה מרתקת ומאוד עתידנית של עולם שהולך להישגים רפואיים וטכנולוגיים ותיקשורתיים בלתי רגילים. לישראל חלק רב בכך. יהיו שינויים חברתיים בעלי היקף רב והחברה תיעשה יותר שמאלנית, כי יבינו שאין ברירה אלא להסכמי שלום ושיתוף פעולה. העולם הערבי עצמו יהיה שסוע ואיראן תהפוך לבעיה עולמית. יהיו שינויים גלובאליים רציניים. ירידה של הגוש הסובייטי וארה"ב ועליה של המזרח. של סין ומדינות המזרח וסכנה מצד מדינות מוסלמיות. בכל  זאת מ-2025 יש סיכוי לנפילת משטר האייטולות באיראן. תקופה שמעניין לחיות בה בתקווה שלא יהיו מלחמות או אסונות טבע כמו רעידות  אדמה. יהיה מעניין.

 

 

כתבה גילה בויום

אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת

http://www.oryada.com/kartis.htm