1.1.2012

 

 

 

2012 כבר כאן   ואנחנו לאן-

 

לחורבן  -  או  התחלה חדשה?

 

 

מאת גילה בויום

 

 

מאמר זה הינו הרחבה למאמר אשר יצא בגיליון חיים אחרים 184  של ינואר 2012

 

הוא נושא את הכותרת:

 

 

הנבואה השמימית

 

סיומי מחזור מהלכים עלינו אימה, אבל הם כאין וכאפס לעומת מה שעומד לקרות בשנת 2012 ובשנים הבאות אחריה. גילה בויום מציגה את המפה האסטרולוגית של מדינת ישראל ואת מהלכי הכוכבים בשמים ובודקת מה העתיד צופן עבורנו – חורבן או התחלה חדשה.

 

הערה- מאמר זה מכיל מפות ותרשימים ברזולוציה גבוהה, ועלול לקחת זמן טעינה.

מומלץ להדפיס ולקרוא בעיון רב.

 

כמו כן, הועלה מאמר זה בגרסת וורד לשרת ציבורי ומומלץ להורידו למחשב ולעיין בו בניחותא.

 

להלן הלינק להורדה

 

http://www.megaupload.com/?d=3WWDVX6Z

 

פשוט לחצו ועקבו אחר ההוראות

 

 

 

 

שנת 2012 ולוח המאיה- מהלכים על חבל דק

 

 

כשהייתה זו שנת 999   לספירה, המוני נוצרים יצאו לתפילה ופעמוני הכנסיות צלצלו מפחד לסוף העולם הקרב. ואז הגיעה שנת 1000 והעולם על תלו עומד, וכשהגענו ל-1984 שבאופן מצמרר הייתה בעברית שנת תשמ"ד, שוב נמלא לבנו יראה.

ואם לא די בכך, הגיע גם סוף המילניום ואז באג אלפיים המאיים עמד בפתח, וגם את זה עברנו בשלום.

נראה שסיומי מחזור בזמן, מהלכים עלינו אימה, אבל כל זה וכאין וכאפס לעומת מה שעומד לקרות לנו ב-21.12.2012.

 

כל זה לפי לוח המאיה העתיק אשר סופר את הימים בשיטה מאוד מיוחדת.

הוא סופר במחזורים של 19 יום כאשר היום הראשון הוא 0.0.0.0.1 וזה היה לפי לוח המאיה שנת  11 לאוגוסט 3114 לפני הספירה והתאריך בו מסתיים לוח זה הינו 13.0.0.0.0, וזה בדיוק 21 לדצמבר 2012.

במחזור יש מליון ו-872 אלף ימים שזה בערך 5125 שנים לפי הלוח שלנו.

ביום זה צפו בני המאיה שיחול מה שהם כינו יום "הלידה מחדש", ובשם אחר "יום טיהור כדור הארץ", וכאן נשאלת השאלה האם זה באופן מילולי, או שמא גם באופן מעשי.

אבל זה לא בדיוק שמסתיים כאן מחזור של כחמשת אלפים שנה, אלא בני המאיה שהיו אסטרונומים מוכשרים ביותר, ידעו כפי הנראה על מחזור גדול בהרבה יותר.

 

ציר כדור הארץ נטוי על צירו בזוית של 23 וחצי מעלות, והוא סובב כמו סביבון אשר נוטה טיפה הצידה, כאשר הוא משתנה  בתנועה איטית של מעלה לשנה, אשר נקראת מחזור נקיפת ציר הסיבוב של כדור הארץ, ותנועה זו של השלמת סיבוב שלם, תארוך בדיוק 5 מחזורים של לוח שנת המאיה שזה כ-26 אלף שנה, וזה קורה בדיוק ב-21.12.2012 שהוא היום הקצר ביותר בשנה.

תנועה זו של מעלה לשנה של תנועת ציר סיבוב כדור הארץ, נעה הפוך לתנועה המוכרת לנו בגלגל המזלות. כלומר, אם כאשר נוצרה האסטרולוגיה, ביום השוויון האביבי שזה תחילת מזל טלה, השתקפה בזריחה גלכסיית מזל טלה, הרי ששמי השמיים זזו ובאלפיים השנים האחרונות ראינו בעצם את גלכסיית מזל דגים, והנה כיום בתאריך מיוחד זה, הרי שניכנס למזל דלי, ומכאן גם השם עידן הדלי.

 

 

 

2012 והסדק האפל

 

אם רק בכך היה מדובר דיינו, אבל מסתבר שמערכת השמש שלנו היא חלק מגלכסיית שביל החלב, שהינה ספירלה ענקית שלה מספר עצום של מערכות שמש. קוטר שביל החלב מאה אלף שנות אור ועוביו אלף שנות אור (שנת אור- המרחק שלוקח לקרן אור לנוע משך שנה. אור השמש מרוחק מאתנו 8 דקות אור כאשר הוא נע במהירות של כ-360 אלף ק"מ לשניה!).

משערים שיש בשביל החלב 400 מיליארד כוכבים הנעים סביב מרכז שביל החלב במהירות עצומה.

מניחים שבמרכז שביל החלב מצוי חלל חשוך אפל בעל כוח כובד עצום, שעל פי חישובי מדענים מדובר כפי הנראה בחור שחור. נכון שחור מכונה כך משום שהוא בולע כל, כולל קרני אור. מצד שני טוען המדען סטיבן הוקינג שמשולי החור השחור נפלטת קרינה מיוחדת מאוד במינה, של מה שהוא מכנה חלקיקים וירטואליים. בני המאיה ידעו על כך, ומבחינתם, בין היתר, אנרגיה זו מגיעה למערכת השמש, ומותמרת לאנרגיה של חום ואור על מהשמש שלנו.

אז מה בדיוק יקרה בתאריך מיוחד זה?

אם נסתכל על גלכסיית שביל החלב מהצד, נראה שהיא מורכבת משני חלקים כאשר במרכזה ישנו מעין סדק אפל. בלילות חשוכים ללא ירח, ניתן לראות זאת.

 

 

 

 

 

 

מסתבר שב-21.12.2012 תחול תופעה מאוד מיוחדת, שנקראת התיישרות גלקטית, אירוע אשר מתרחש אחת ל-26 אלף שנה, ובזריחה תהיה השמש וכדור הארץ בקו אחד עם מרכז הגלקסיה, עם מרכז הסדק האפל, ואז האנרגיה המיוחדת אשר תנבע מהסדק האפל אשר במרכזו החור השחור, תשפיע ישירות על הפנימיות שלנו ותגרום לנו לרמות גבוהות יותר של תודעה מצד אחד, משום שנקבל ישירות את קרינת מרכז הגלקסיה, מה שבני המאייה כינו בשם "הונג קו"- hunab ku.

באותו היום תהיה השמש במעלה האחרונה של מזל קשת, ולכן 29.5 מעלות בקשת נחשב אכן למרכז הגלקסיה.

 

מצד שני, אנו עדים כבר כעת לשינויים חברתיים, אקלימיים, כלכליים, פוליטיים וכו', ולכן ההשערה היא שכדור הארץ עומד לעבור שינויים דרסטיים.

 

זה כבר נראה שאנו על קצה חוט השערה מבחינות רבות:

 

1.                    שינויים כלכליים שגורמים לעצבנות וחוסר יציבות במדינות אירופה, בארה"ב וכתוצאה מכך יש השפעה ישירה על כל בורסות העולם ועל כל אחד מאתנו.

2.                    אנו עדים לתופעה של כתמי וסערות שמש במחזוריות של 11 שנה. מדובר על חלקיקים שנפלטים מהשמש, ומסוגלים לפגוע בכל תקשורת, במיוחד לוויינית. משערים גם שיש לכך השפעה ישירה על אירועים חברתיים ופוליטיים כאשר בפעם הקודמת זה היה ב-2001 באסון התאומים. הפעם זה יהיה בסוף 2012 ובעוצמה שטרם נראתה כמוה.

3.                    כתוצאה מההשפעות המגנטיות של השמש, חוששים שיפגע השדה המגנטי של כדור הארץ, וזה עלול לשנות את כיוון סיבובו, עד כדי מצב של היפוך הקטבים. כבר היום אנו יודעים שהצפון המגנטי נע כל שנה בכ-80 ק"מ, ולכן המצפנים אינם יעילים יותר ככלי ניווט.

4.                    חלק מאוכלוסיית העולם במיוחד של המדינות הנחשלות עלולה לסבול מרעב, בצורות ומגיפות. מה שידוע הוא שמזה כמה שנים הולכת אוכלוסיית הדבורים בעולם ונעלמת. החל משנת 2006 מכה בדבורים וירוס בלתי ידוע, כך שהוא חיסל למשל כ-40 מיליארד דבורים, שזה רבע מאוכלוסיית הדבורים בכל אמריקה הצפונית.  לדבורים תפקיד חשוב מאוד בהאבקה, והיעלמותם עלולה לפגוע בשרשרת המזון.

5.                    החל משנת 2011 ועוד קודם אנו עדים להתפרצות געשית גוברת. חבית אבק השריפה של ארה"ב והעולם זה פארק ילוסטון בארה"ב שהוא בעצם מקור לפעילות געשית אשר הולכת ומתגברת כבר משנת 2003. במידה והוא יתפרץ, הרי שהוא יכסה שני שליש מארה"ב בענן אפר וולקני בגובה של 40 ק"מ שעלול לכסות גם את אירופה, ותהיה ירידה של 10 מעלות בטמפרטורה לשנים רבות, והשמדת החקלאות באסיה.

6.                    משטרים רבים אינם יציבים בעולם, והטרור רק מתגבר. מזמן כבר ארגוני טרור שולטים במדינות, ויש סכנה של הימצאות נשק גרעיני ביד מדינות בעלי משטר בלתי יציב וארגוני טרור.

7.                    שנים רבות אנו בתהליך של התחממות גלובלית, המסת הקטבים ועליית פני הים, ומצד שני חורפים קרים מאוד, הוריקנים וסערות ענק, ועוד.

8.                    מעמדה של ארה"ב אשר הייתה השוטר של העולם הולך ונופל מגמה שעלולה להתחזק ב-2012, ואין עוד אפשרות ליד קשה ולהשלטת סדר במקומות שונים בעולם.

9.                    חיידקים רבים אינם עוד עמידים לאנטיביוטיקה, ובכל רגע עלולות לפרוץ מגיפות מוירוסים בלתי ידועים, שגם ללא הרף מסוגלים לשנות את צורתם, ולכן קשה מאוד להתגונן בפניהם.

 

 

 

מאמר שמספר על העלמות הדבורים והעטלפים

 

 

 

כל אלה ועוד הופכים את המצב למסוכן ביותר

 

 

נבואות שונות, מלבד לוח המאיה המסתיים חברו יחדיו על מנת לצפות את העומד לקרות בשנת 2012.

 

·                      נמצא הספר האבוד של נוסטרדמוס אשר בעזרת איורים מרמז על תאריך זה.

·                      חושבה נוסחה מתמטית על פי ספר התמורות- האי-צ'ינג הסיני המכיל 64 הכסגרמות. על פי חישוב זה ישנם 26 גלי זמן, וזה שלנו עומד להסתיים בסוף 2012.

·                      צ'יפים אינדיאנים משבט ההופי מכינים עצמם כבר משנות ה-40 לחורבן הגדול, כאשר נבואותיהם בעבר התגשמו במידה רבה.

·                      מזה 10 שנים פועלת ברחבי האינטרנט תוכנת ה-"ווב בוט", הסורקת את רחבי הרשת ומודדת את התת מודע הקולקטיבי. היא חזתה בהצלחה רבה את הצונאמי ב-2004, סופת קטרינה ב-2005 ועוד אירועים. ב-2012 היא צופה אסון כלל עולמי ושינוי בעולם כפי שאנו מכירים אותו היום. תוכנה זו חזתה גם מלחמה גרעינית ב-2009, אבל חוץ מהתגברות איום הגרעין האיראני לשמחתנו זה לא קרה.

 

כל אלה ואחרים מביאים אותנו לשאלה המאוד חשובה, מה אם כן תהיה שנת 2012 עבורנו?

 

חורבן או ראשיתה של התחלה חדשה?

 על מתנת לבדוק את הדברים ננסה לראות מערכי כוכבים ושינויים אסטרולוגיים של שנת 2012 ונראה מה היא צופנת עבורנו מבחינה גלובלית, אישית ומבחינת מדינת ישראל.

 

 

 

מה מספרים לנו השמיים על התקופה כולה?

 

2012 כחלק מהזווית הקשה של 90 מעלות בין אורנוס לפלוטו

מה שבצוני להדגיש הוא שאנו נכנסים למעבר, למסדרון בן 6 שנים, אשר כבר החל בשנת 2011, ו-2012 רק תדגיש זאת יותר. כלומר 2012 היא חלק מתהליך בן 7 שנים של מהפכה חברתית, רוחנית, מדינית וכו'. תהליך זה כבר החל בשנת 2011 עם מעבר פלוטו לגדי, אורנוס לטלה, והשלמת המעבר של נפטון לדגים ב-2012.

מאז סוף מלחמת העולם השנייה הלכו פלוטו כוכב ההרס והבנייה מחדש, ונפטון כוכב האשליות אך ההשלמה והמסירות באותו הקצב ולכן הם שמרו על זווית הרמונית של 60 מעלות ביניהם. קשר זה לא התנתק לעולם והוא מופיע של כל ילידי סוף שנות ה-40 ומעלה.

בשנת 2000 בערך נפרם קשר זה, כאשר בשנות ה-90 הוא הופיע לסירוגין, וזה כאילו "שהמשים נחשפו", למצב ללא הגנה. והנה בשנת 2011 המאוד סוערת נפל דבר.

אורנוס כוכב התהפוכות והמרד עבר לטלה, מזל צעיר ומאוד אנרגטי, ואילו פלוטו החל לבסס מעמדו במזל גדי המאוד שמרני, ודור הפייס בוק והטוייטר, קם נגד הדור המבוגר ונגד הממסד עם לא מעט אלימות. רוח של מהפכה חברתית החלה סוחפת את העולם כולו, כשזה מתחיל בעולם הערבי ובספרד, עובר לישראל וממשיך במדינות המערב.

קשר זה של זווית קשה בין אורנוס לפלוטו יימשך עד 2017, ולכן שנים אלה צפויות להיות סוערות ביותר כאשר קשר זה ישפיע על מדינות רבות כפי שנראה להלן. מאחר וגדי קשור גם במוסדות, כספים ובנקים, הרי שנראה לא מעט תהפוכות כלכליות, ובורסה מאוד לא יציבה.

הכל יהיה אפשרי בשנים אלה. גם לשנות חוקים ואמות מידה שהשתרשו בנו כבר משך עשרות בשנים מבחינת חקיקה, וכל פני הממסד ישתנו. טלה הוא מזל צעיר והשפעת הדור הצעיר תלך ותגבר, והעולם יהיה עוד יותר שייך לצעירים. השפעה זו תהיה חזקה יותר בחברות שמרניות פונדנטמליסטיות נוסח מדינות ערב, והיא תמשיך את המהפכות. מצד שני, בשל זווית קשה זו, זה גם עלול לגרום למשטרים לא יציבים במיוחד בחברות שהן לא דמוקרטיות.

מאחר וטלה הינו מזל מלחמתי הנשלט על ידי מרס, וזה בזווית קשה לגדי הממסדי, הרי שתהיה התנערות קשה מאוד מכל משטר צבאי, או שלטון רודני כוחני צבאי.

בהפגנות לצדק חברתי שהיו במדינה דובר נגד  ההפרטה, במיוחד של שירותים חיוניים. אנו נראה שתי מגמות אלה זו בצד זו. כי מצד הגדי שם נמצא פלוטו, יהיה אולי כן צורך להחזיר את השליטה לממסד, אבל מצד אורנוס בטלה, יהיה צורך לתת מקום לעצמאות וליוזמה עסקית. זה חבית חומר נפץ, ואם נשכיל לעשות זאת אז אולי ניתן יהיה ליצור כאן חברה עצמאית אבל גם דמוקרטית סוציאליסטית, שבה לא כל תחרות חופשית אפשרית. בכל אופן זה תהליך שיארך כ-6 שנים.

 

2012 כמעבר הסופי של נפטון לדגים

 

בד בבד עם מעברם של אורנוס לטלה ופלוטו לגדי, מה שחווינו משך שנת 2011, החל נפטון לעבור לדגים. נכון להיום הוא בנסיגה שוב בדלי, אבל הנה ב-2012 הוא עובר סופית לדגים, שנחשב למקום הטבעי שלו.

נפטון בדגים מביא עימו מצד אחד המון תקוות וחזונות, ואידיאליזם, אבל מצד שני גם היסחפות ואשליות. דגים הינו מזל שמאחד את כל המודעות למקשה אחת, ונפטון ישהה שם עד 2026.

מצד אחד זה יגביר את תחושת האחדות ושיתוף הפעולה של האנושות, ואנשים יחושו יותר שותפות גורל האחד עם השני. נקווה שזה לא בגדר של "להקדים תרופה למכה", דהיינו, אנושות אשר חייבת להתאחד כדי להתמודד באופן משותף עם בעיות גלובליות.

דגים הוא גם מזל של מים, ונפטון הוא אל הים, ולכן גם ברכה כמו אוצרות גז ומזון באים מהים, אך גם אסונות כמו הוריקנים וצונאמים, והתפלת מי ים כדי לספק מי שתייה כאשר ארצות רבות כולל ישראל, ימצאו בתהליך שהם יהפכו ליותר ויותר שחונות.

נפטון בדגים יביא עמו גם נהייה מאוד חזקה אחרי הרוחני והמיסטי, מה שמובן מאליו נוסח האכזבה מדת פורמלית כלשהי נוסח פלוטו בגדי, והרצון להתחדש ולמרוד, כולל בממסד הדתי נוסח אורנוס בטלה.

לכן אנשים ימצאו מפלט בשיטות רוחניות ובפיתוח המודעות, ומי יודע אם לא נחזה בתופעות שהם למעלה מגדר הטבע כמו עב"מים וחוצנים.

נפטון בדגים יגביר גם את האומנות, היצירה וההתחברות הרגשית. הוא יפתח באנשים חמלה, ורצון לעזור איש לרעהו. באיזה שהוא מקום הממסד יצטרך לתת את הדעת לתמיכה ולהגברת שירות סוציאלי, משאבי אנוש, סיוע לחלשים ועוד.

הטלה הצעיר הנלחם בגדי, לא ירשה עוד לממסד להתחפר בתוך עצמו ולהתעלם, ואילו נפטון בדגים יחזק את הנטייה לחמלה ועזרה לחלש.

הזווית המבורכת ההרמונית שבין נפטון לפלוטו בגדי שהייתה עד שנת 2000 תתחיל לשוב לאט לאט אחרי 2014, וזה ילמד את הממסד שעליו להיות הרמוני עם הלך הרוחות של עם שלם, וזה יהיה כאמור אחרי שהזווית המהפכנית של אורנוס נגד פלוטו תסתיים. לכן יהיה על הממסד ללמוד את הלקח שהוא חלק מהעם, ולכן לא יהיה עוד מקום למשטרים דיקטטוריים, בשל רוח של אחדות ושותפות גורל שתשרה בציבור.

 

 

 

 

ישראל ושנת 2012-

 שנה שמתחילה סדרת שנים הכי משמעותית לקיומנו

 

 

החור השחור במפה האסטרולוגית של מדינת ישראל

 

 

2012 היא שנה מאוד קריטית במפת המדינה, מאחר ואנו נכנסים לסדרה של שנים שהן הכי משמעותיות לקיומנו כעם וכמדינה.

במפה האסטרולוגית של המדינה קיים קטע של 10 מעלות בין אורנוס לוונוס כפי שנראה בציור, אותו אני מכנה "החור השחור במפה של מדינת ישראל.

כאש אנו עושים חיזוי, אנו מקדמים פרמטרים מסוימים ביחס למפת הלידה, והנה פעמים כוכבים "נתקעים" באותו אזור במפה. ככה זה היה מקום המדינה, וזה מה שהולך גם לקרות בשנים הבאות.

 

מפת המדינה היא מאוד מיוחדת ומורכבת.  היא מחושבת לפי התאריך 14.5.1948 בתל-אביב בשעת ההכרזה-  16:37. יש הסוברים ששעת הלידה היא 16:00 אבל ההיסטוריה טוענת שהיה איחור של לפחות חצי שעה בהתחלת ההכרזה.

 

למפה אופק עקרב, כאשר האופק מדבר על העם עצמו, ועקרב מראה עם למוד סבל, חיים ומוות ולמוד מלחמות קשות ועקובות מדם.

השמש בשור נמצאת בבית 7 בית השכנים ובית האויבים הגלויים, ולכן יש לנו תיקון לא הכי קל עם שכנינו, והיות והשמש היא היעוד, אנו חייבים להגיע לחיים הרמוניים עימם, אינשאללה.

 

בית 10 הוא בית השלטון, שזה מרומי המפה שם יושב האריה עם 4 כוכבים, ולכן השלטון שלנו הוא כה רב אגו ותהפוכות.

בבית השלטון יושב הירח שזה מראה על שלטון דמוקרטי ושליטת ארה"ב שהיא מזל סרטן, וגם שבתאי שזה מראה על מוסדות ושליטת הדת, וגם מרס שזה מראה על השלטון של יוצאיי אנשי צבא.

 

באזור 2 שזה בית הכספים, יושב מזל קשת עם יופיטר כוכב ההצלחה, וזה מה שמראה על משק כלכלי לא יציב, אבל גם המון דגש על חו"ל, יבוא יצוא, ובכלל התעסקות עם מטבע חוץ, מה שקיים אצלנו מזה שנים רבות, וזה שוק חופשי במטבע חוץ. הקשת הוא גם מזל שמעדיף להמר, ולכן אין זה פלא שהבורסה אצלנו פורחת.

 

אבל מה שהכי מעניין במפה הוא בית 8, בית השינויים העמוקים, וההישענות על כספי אחרים.

שם נמצא את מזל תאומים, ואכן אנו מעצמה תקשורתית. בתוך מזל תאומים נמצא מרקורי כוכב התקשורת, ולכן אנו נשענים הרבה על כספי תרומות ומגבית.

מרקורי הוא בזווית חיובית לנפטון בבית 12 ופלוטו במרומי המפה, וזה מה שמגן עלינו בעת צרה.

אין ספק שמדינת ישראל מוגנת, וזה גם מראה את התקשורת המשותפת, את האחדות של העם בישראל, כאשר יש מצבי חירום, כאשר בעת מלחמה וצרה אנשים מתגייסים לעזור אחד לשני.

אבל במזל תאומים מצוי גם אורנוס כוכב התהפוכות הבלתי צפויות, ובמרחק לא גדול ממנו, ונוס בסרטן בבית 9, בית השקפות עולם וחו"ל, כאשר ונוס מסמלת אדמות וגם את העם הערבי, בעוד אשר שבתאי מסמל את העם היהודי.

והנה למרחק הזה בין אורנוס לונוס, אשר סימנתי באדום בצד ימין, אני קוראת החור השחור במפה של מדינת ישראל, כי כל שעון גורל או כוכב אשר חולף שם, נתקע שם, ומבלה שם שנים רבות.

 

הבה ונתבונן במפת ישראל עם סימוני מספרים, שזה גילי המדינה, ובכך נמחיש את תופעת החור השחור.

 

 

באסטרולוגיה קיימת שיטה של חיזוי לפי קידום נקודת גיל לפיה סופרים 5 מעלות לשנה, כאשר מתחילים מצד שמאל, מתחת לחץ האופק נגד כיוון השעון. בכל פעם ובמיוחד, כאשר נקודת הגיל נגעה בכוכבים שמפה קרו אירועים משמעותיים.

למשל 1989 שזה תחילת העלייה הרוסית והאינתיפאדה, שזה גיל 41 למדינה, ושם יש נגיעה בשמש בשור.

אחר כך הגיע תורו של מרקורי כוכב התקשורת בבית 8 בתאומים, שזה תקשורת עמוקה ושינויים עמוקים, וזה קרה בשנת 1992 בשנה זו התקיימו בחירות ונבחר יצחק רבין לראש ממשלה, כאשר שנה לאחר מכן נחתמו הסכמי אוסלו והחל תהליך שלם של הידברות, מה שגם הביא לשלום עם ירדן ב-1994. הכל התקדם יפה, מלבד גלי שנאה בלתי רגילים לרבין כבר שנת 1994, ושימו לב לכך שנקודת הגיל התקדמה בתאומים בבית 8 בין המריבות העמוקות והשינויים.

ואז הגענו לשנת 1995, לאזור במפה אותו סימנתי כחור שחור, וכולנו יודעים מה קרה שם:  רצח רבין אשר שינה את פני המדינה לעד, והשנתיים שאחרי בהם נבחר נתניהו לראש ממשלה ונפל, כאשר ב-1998 שם נבחר אהוד ברק.

 

אם היינו עוסקים רק במעבר נקודת גיל על המרווח בין אורנוס לונוס דיינו.

 

כוכבים נוספים אשר חולפים ונתקעים בחור השחור במפת המדינה (המרווח שבין אורנוס לונוס)

 

יש לנו את מרקורי בתאומים בקידומים שזה התקדמות מאוד איטית והיא היא נתקעה בדיוק באותו איזור במפה, ולהלן תרשים השנים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הציור כאן מדבר בעד עצמו. הילוך אחורי של מרקורי נמשך 20 שנה, והנה אתם תראו את שנת 1967, שזה מלחמת ששת הימים, ואחר כך ב-1977 הילוך אחורי שאז עלה הליכוד לשלטון עם מנחם בגין ונחתם הסכם השלום עם מצרים.

כל זה במהלך 23 השנים שכוכב מרקורי היה בנסיגה איטית. הנה ההתמודדות העמוקה שנת 1984, אשר היה השיקום הכלכלי, הבחירות, הרוטציה בין שמיר לפרס, וזה היה תהליך מבורך ביותר של תיקון הכלכלה.

אבל הנה ההיעצרות לקראת הילוך ישיר בשנת 2000, שם החלה האינתיפאדה, אשר נמשכת עד עצם היום הזה, והנה ההתמודדות שלנו, אשר מגיע לשיאה בין 2012 ל-2014, כאשר מרקורי עוזב את "החור השחור", והנה שוב ניצבים אנו בפני אילוצים לקראת הסכמים, בתהליך מדיני קפוא, ועם זה נתמודד בשנתיים הקרובות בין 2012 ל-2014.

 

ונוס היא כוכב של מנוחה ושביעות רצון, וגם היא "נתקעה" במהלכיה באזור זה במפה.

 

 

 

 

 

מהלך נסיגה של ונוס, לוקח כ-40 שנה, והנה תראו באיזה איזור זה קורה.

ניחשתם נכון, באזור "החור השחור" במפה של מדינת ישראל.

שימו לב לשנת 1967 שם החלה הנסיגה, ושימו לב שונוס נעצרת כיום על אורנוס עד שנת 2020, כלומר, מנוחה לא תהיה כאן, נצטרך להתרגל לתהפוכות מאוד עמוקות. חדשה תרדוף חדשה בקצב אירועים מסחרר.

 

 

שעוני הגורל המסתוריים שלי והחור השחור במפת מדינת ישראל

 

 

חשבתי שמהלכי נקודת הגיל (שכיום שוב היא ב-90 מעלות כפי שמסומן מצד שמאל), ובמהלכי ונוס ומרקורי בקידומים יצאתי ידי חובתי בנוגע לפעולתו של  "החור השחור" במפה של מדינת ישראל, אבל התבדיתי.

עובדת אני מזה 20 שנה עם שעונים אסטרולוגיים מאוד מיוחדים להם אני קוראת "שעוני הגורל", מאחר ויש 2. בתחילת 2011 עלה בראשי לשרטטם יחסית למפת המדינה, ונמלאתי חלחלה. זה ברור וללא כל ספק, שהחל משנת 2012, ושוב שנת 2012 הולך להיות מופעל אזור זה במפה ולכן ישראל עומדת להיכנס ל-9 שנים מאוד משמעותיות, השנים הכי משמעותיות לקיומה החל משנת 2012, כפי שנראה להלן.

 

בשעונים אלה יש גם מצב של נסיגה של הילוך אחורי כפי שראינו לגבי ונוס ומרקורי. במצב זה יש להתמודד עם בעיות חיצוניות ופנימיות ולמצוא מענה בדרך חדשה.

השעון הולך בקצב של 5 מעלות לשנה, ובכל מחזור של 13 שנה הוא במזל אחר  כאשר 4 שנים מתוך זה הן של ההילוך האחורי. השעון השני הולך בקצב של 20 מעלות לשנה, ורק פעם ב-25 שנה הוא נכנס להילוך אחורי.

נחשו מה ראיתי כאשר שרטטתי את שרטוטיי. ניחשתם נכון!

בשנת 2012 יעלה השעון המרכזי (השמאלי) על אורנוס, עדיין בהילוך ישיר שזה גיל 64 של המדינה.  אחר כך שוב שנת 2014 שזה גיל 66 של המדינה. ולבסוף בשנת 2019 2020 שזה גיל 71 72 של המדינה, ורק ב-2021 הוא יוצא מתחומי "החור השחור", ומפת המדינה משתחררת.

כלומר החל מ-2012 אנו נכנסים לתהליך גורלי של  9 שנים שהכל יכול לקרות בהם!

 

 

מה יקרה כאשר יופעל אורנוס במפת המדינה החל משנת 2012

 

הבה וננסה להבין מה משמעות הדברים ומה משמעות אורנוס.

דבר ראשון אורנוס הוא שליט דלי אשר נמצא בבית 4 של המדינה, מה שמסמל את האדמות שלנו.

 

מדברים על סכנה של רעידות אדמה, אך כמעט ולא עושים דבר, ולא נערכים מספיק!

כל אסטרולוג יאמר לכם שאורנוס שולט גם על הנושא של רעידות אדמה, מה גם שמפת המדינה הוא בבית 8 שזה הבית של המעמקים של עקרב.

והנה אורנוס עומד "להיפגע", ב-3 נקודות: 2012 2014 ו-2019, כאשר כל התקופה של 9 השנים הקרובות מסוכנת, אבל אלו הנקודות היותר מסוכנות.

 

נכון להיום בסוף 2011 ארה"ב היא לא במצב הכי יציב וחזק כלכלית ובית 8 זה כספי אחרים, ואורנוס הוא כוכב של עצמאות. הצבעת שעון הגורל עליו מראה לנו שבכל הכוח נצטרך להגיע לאי תלות כלכלית, ולסמוך אך ורק על עצמנו!

 

אורנוס מסמל את הדלי, ואת הגבולות שלנו, וכבר לפני שנה אמרתי שהגבולות הפרוצים שלנו בסכנה, במיוחד בדרום.

נראה שראש הממשלה פועל מתוך השראה ובספטמבר 2011 הוא התחייב שבניית גדר ההפרדה תהיה מואצת והפרוייקט יסתיים בספטמבר 2012. אני רואה בכך חשיבות לאומית בלתי רגילה, בפני הבלתי צפוי.

אולי לא מדובר רק על מסתננים ומחבלים, אלא בגלל המצב הבלתי יציב במצריים, בלוב ובתוניס, יש סכנה ממשית של חדירת אוכלוסייה ממדינות ערב שתנוע לעבר הגדר.

הנה דבריו:

 

http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-a5f058db7526231017.htm

 

אורנוס בתאומים בבית 8 קשור גם בתיקשורת, ולכן תהיה לישראל בעיה רצינית בתדמית שלה כלפי העולם ויהיה צורך לתקן את הרושם ולהוציא את האמת לאור, כאשר כבר ב-2011 התעוררה תרעומת על הליקויים בהסברה הישראלית בחו"ל.

 

אורנוס בתאומים קשור במרד ובתקשורת, והנה נכון לנובמבר מנסים להעביר את חוק לשון הרע שיפגע קשות בדמוקרטיה ובחופש העיתונות.  לדעתי זה תהליך זה של ריב על חופש הביטוי, יימשך שנים רבות, ויתבטא בעיקר באינטרנט.

 

אורנוס בתאומים בבית 8, קשור בפיתוחים של תקשורת עמוקה וסודית, ולכן ישראל תצטרך לפתח אמצעי ביון בלתי רגילים, ותזכה להצלחה בלתי רגילה בפעילות מודיעינית, ועוד נשמע רבות על מעללי המוסד.

הקשר הטוב לנפטון במאזניים שמסמל אחדות וסובלנות יביא להדברות ומציאת מכנה משותף בין שכבות שונות בציבור, וכמו כן שיפור הטכנולוגיה ואמצעי התקשורת.

כבר כיום נכנסים לשוק שני מפעילים סלולאריים נוספים שיתחילו לפעול ב-2012, וכמו כן מתגברת מגמת האחדות בין הטלפון הנייד, האינטרנט וכו', כאשר כבר היום הופך הנייד למכשיר רב עוצמה, בו ניתן לגלוש, להיכנס לפייס-בוק, לדבר עם חברים בכל רחבי העולם בעזרת הסקייפ ועוד.

אורנוס שולט במזל דלי שמייצג את האדמות שלנו, ולדעתי, במיוחד בשנים 2012 2014 2019 אנו עלולים לחוש איום על עצם קיומנו.  זה גם יכול לבוא מצד איראן, ועל כך בהמשך.

כאשר אורנוס מופעל מבית 8 הוא משפיע על הבית שממול בית הכלכלה. אין ספק שתחת מאבק ציבורי כל התפיסה הכלכלית תשתנה. ביטול הריכוזיות במשק, הגבלת יכולת הפעולה של הטייקונים ועוד. כל זה יעלה לויכוח ולסדר ציבורי, במסגרת המחאה שהייתה  בשנת 2011. כל זה יתחיל לקבל ביטוי כבר מאמצע 2012, ויגיע לשיא ב-2014.

 

 

 

המפה המרכזית- שעוני הגורל ומהלכם לפי שנות גיל המדינה

 

היות ואורנוס הוא שליט מזל דלי שנמצא בבית 4,  תצטרך להשתנות כל הגישה הקשורה לדיור, כמו החזרת נושא הדיור הציבורי והדאגה לצעירים ופריפריות.

תהליך זה יתחיל בשנת  2012 והוא יימשך משך שבע שנים עד לשנת 2019, כאשר במסגרת זו ייבנו אלפי דירות בהנחה. מצד שני זה גם אורנוס כוכב המרד, ויהיו מספיק עמותות  אשר יקומו וידרשו שטחים וסיוע בבנייה. כל זה תחת דיון ציבורי סוער, משום שנושא זה שעלה למודעות במהפכה החברתית, אינו עומד לדעוך.

נושא נוסף שיעלה על סדר היום הציבורי, זה הון ושלטון, כלומר עד כמה טייקונים עושים הון פוליטי דרך כספם.

שיא הדיון בנושא זה יהיה ב-2014.

 

 

 

בקיצור:

השנים הגורליות על אורנוס בתאומים בבית 8 עלולים להביא לרעידות אדמה, סכנה מבית ובגבולות, התמודדות עם תקשורת עוינת בחו"ל, צורך להגיע לעצמאות כלכלית, צורך לשמור על הגבולות של מדינת ישראל, דיון ציבורי על אדמות, כאשר הכל לגיטימי, כולל דיונים על ירושלים וגבולות 67, מה שיביא גם לשיח ציבורי מאוד קשה, ומלחמה על חופש הביטוי ועצם הדמוקרטיה.

מצד שני נהנה מתחרויות חיובית בשוק התקשורת הסלולארית והאינטרנט, וגם מצב שבו כל אחד מאתנו, יהיה מחובר וזמין בכל רגע. טכנולוגיה זו רק תימשך ותתפתח מה שישמע אולי כמדע בדיוני. נוכל לעבור לתקשורת מילולית, לשדר את כל אשר עובר עלינו לפייס בוק ודומיו בשידור חי, להיות בצ'ט תמידי עם חברים בכל רחבי עולם, והשמיים הם הגבול.

אין ספק שישראל תיטול חלק נכבד בפיתוחים אלה, וחברות סטרט-אפ רבות יבצעו פריצת דרך בתחום התקשורת, וכמו כן צפוי שיפור בלתי רגיל באמצעי ריגול ומודיעין במיוחד בלוחמה אלקטרונית.

כמו כן יהיו שינויים כלכליים מרחיקי לכת, תוך כדי ביטול הריכוזיות במשק, וגם התחלת כל הפרוייקט של דיור ציבורי, ודיור להשכרה בהנחה. פרוייקט זה יתחיל ב-2012 ויימשך 7 שנים.

 

 

שעון הגורל השני- ההולך בצעדים הרחבים יותר

 

לפי האיור תוכלו לראות שבגיל 61 למדינה שזה היה שנת 2009 דרך שעון זה על ונוס בסרטן, כאשר ונוס מסמלת את העולם הערבי, והחלו לראשונה המהומות בעולם הערבי, וזה היה באיראן, כתוצאה מטענה על זיופי הבחירות.

שעון זה דורך על מרס באריה בגיל 64 למדינה וזה בדיוק 2012, וזה מעלה את הסכנה של מלחמה, או לחילופים נפילת ממשלה בטרם הבחירות.

בהחלט עלול להיות מבצע צבאי, שישראל תיזום, ואם יהיה מדובר על מתקפה באיראן זה עלול להיות כבר באביב 2012, אז גם הגרעין האיראני יגיע לנקודת העל-חזור מבחינת האפשרות לעצרו.

שעון זה נוגע בנפטון בשנת 2014 וזה יוצר קשר קשה לונוס בבית 9 בסרטן, מכאן נוכל להבין שלא יהיה שום שלטון יציב בעולם הערבי, עד שנת 2014 לפחות, ולכן גם לא יהיה עם מי להתדיין.

 

נפטון במאזניים, בבית 12 שהוא הבית של דגים מסמל את ההחלטות שצריך לקבל בנושא משק המים בישראל.

כבר בשנת 2008 בגיל 60 של המדינה כאשר שעון הגיל עלה על מרס באריה במפת המדינה, התרעתי על יובש, שנות בצורת והידלדלות מקורות המים בישראל. טענתי שאנו הולכים והופכים להיות ארץ מדברית, כאשר החורף הולך ונסוג ונעלם!!!

הסתכלו על התרשים של נקודת הגיל ותבינו שמגיל 60 של המדינה הראה שעון זה על מרס באריה שזה יובש. תראו כיצד ב-2016 מצביע שעון הגיל על נפטון שהוא אל הים, וכבר אז דיברתי על כך שנצטרך להגיע להתפלת מים, ובכל ראיתי את הנולד, כי תהליך זה עדיין היה בחיתוליו!!

 

החל משנת 2008 הולכת ומוקמת רשת של התפלת מי ים בישראל. הצריכה הארצית נכון ל-2009 היא 800 מיליוני קוב לשנה.

כיום פועלים 3 מתקני התפלה שמתפילים כבר 40 אחוז מהמים שלנו, והחל משנת 2013 יגיעו מספר מתקני ההתפלה ל-5 ובשנת 2020 ל-7 מתקנים ברחבי הארץ.

בשנת  2014 תצטרך ישראל להגביר את פעולות ההתפלה. אומנם מתוכננים 650 מליון קוב שזה כבר כ-70 אחוז ממשק המים, וב-2016 כבר 75 אחוז, אבל זה לא יספיק.

שינויים אקלימיים יגרמו לכך שכל האזור יסבול מחוסר במים, והמצוקה במדינות ערב תלך ותגבר, ואין ספק שישראל תהפוך לספקית המים העיקרית באזור.

 

להלן נתוני ההתפלה:

http://www.water.gov.il/Hebrew/Planning-and-Development/Desalination/water-desalination-in-Israel/Pages/default.aspx

 

מפעל ההתפלה בפלמחים

מתקן התפלת המים בחדרה

 

 

במסגרת הסכמי השלום חויבה ישראל להעביר 85 מליון קוב שנה לירדן ולפלשתינאים, ולמרות שישראל מתייבשת היא מעבירה מעבר לכך, אפילו 120 מליון קוב לשנה.

צריכה זו תמשיך ותגבר, וישראל תצטרך להעביר כמויות נוספות של מים, ולכן תיטיב הממשלה לעשות אם תזרז את הקמת מתקני ההתפלה.

 

בדף זה תוכלו גם למצוא סרטון של רשות המים:

http://www.water.gov.il/Hebrew/Planning-and-Development/Desalination/Pages/default.aspx

 

ולקרוא על התפלת המים. למראה הדברים בהחלט ניתן לחוש גאווה לאומית, במיוחד נוכח השיטות המתקדמות ביותר להתפלת מים, ובמיוחד בכך שישראל אפילו מייצאת שיטות אלה למקומות רבים בעולם. אין ספק שבכך תביא ישראל מסר של חיים לכדור הארץ ההולך ומתייבש בהתחממות גלובאלית, ובשל ההתקדמות לכיוון נפטון תוך 4 שנים, נוכל לחוש גאווה לאומית בתרומה האדירה שתהיה לישראל בנושא המים.

נפטון הנמצא בבית 12, והמגן עלינו מכל צרה, מביא לכך שפעמים רבות כמו מתוך הדרכה מלמעלה, "רואים" מקבלתי ההחלטות את הנולד!

הרעיון להתפיל מים בכמות הולכת וניכרת, הוא ממש ראיית הנולד!!!

 

כמובן שמחיר מים מותפלים גבוה ממחיר מים בשאיבה, וזה עוד עלול לעלות עם עליית מחירי הדלק. הפתרון לכך הוא  עתודות הגז שנמצאו בחופי מדינת ישראל. לכך יש לתת עדיפות עליונה ביותר, במיוחד לנוכח הפיצוצים החוזרים ונשנים בצינור הגז ממצריים.

 

זה כבר צריך להיעשות ב-2014 ולבוא לידי פעולה מלאה עד 2016.

בספטמבר 2011 החלה הנחת צינור הגז לאשדוד, והיא תשולם ב-2013.

בכל אופן עתודות הגז של ישראל הם המשאב הכי חשוב שהגורל העמיד לרשותנו, וזה ישנה את כל מצבנו מבחינה כלכלית, חברתית ומדינית.

 

עוד נשמע לגבי כך גדולות ונצורות כאשר כבר בשנת 2015 2016 תתחיל ישראל למכור את הגז בעיקר לאירופה, ואולי גם ליפן, וזה כאנרגיה נקייה וכתחליף לאנרגיית הכורים הגרעיניים, אשר היו לזרה להרבה מדינות אירופאיות.

 

כבר ב-2011 החל המאבק לסגירת תחנות הכוח הגרעיניות, והגז אשר נמצא בישראל יהיה בהחלט פתרון לכך.

דרך אגב, במסגרת זו, וזה לפי מסרים שקיבלתי, ישראל תשתף ישראל פעולה עם קפריסין, אשר אף מאגרי גז ימיים, ודרך קפריסין (ככה ראיתי אינטואיטיבית),  ישראל תעביר את הגז לכל אירופה.

כל זה יביא לפריחה כלכלית, ויעזור לבנות כאן חברת רווחה.

 

2012 הנה, אם כן, נקודת הפתיחה של התחדשות כלכלית, חברתית מדינית, אבל עם הסתייגות.

 

 

 

 

האם אנו בפני קושי ואתגר

 

 

 

האמנם צפויות רעידות אדמה ב-2012 ובכלל בשנים הקרובות

 

אין לדעת מה ילד יום, כי הכל נשלט כעת על ידי הגורל שזה בית 12, והתמודדויות עמוקות שזה בית 8. כלומר, אנו חפצים להיזהר מהבלתי צפוי ולא יודעים בדיוק ממה. המצב גם כל כך כאוטי, ומרגע לרגע הכל יכול להשתנות. אנו שאולים עצמנו מהם הסכנות בפניהם אנו עומדים.

 

האם אלה מלחמות, או חס וחלילה אסונות טובע, כאשר בנושא רעידות האדמה, ישראל ממש לא ערוכה!

פרוייקט התמ"א 38 של חיזוק מבנים בפני רעידות אדמה נכשל.

מאז תחילת 2011 מנסה המדינה לקיים פרוייקט של התראה בת מספר שניות ועד עשרות שניות לפני רעידת אדמה, וסרטון ההסברה שהוצג בתקשורת, יצר בהלה רבה.

בדרך של הצלבת נתונים ניסיתי לראות האם ישנם תקופות מסוימות בזמן שהן יותר מסוכנות, משום שכמה כוכבים מצביעים עליהם, כי הרי ראינו שאורנוס בבית 8 בתאומים "יותקף" ב-3 נקודות:

 

 ב-2012, 2014 ו-2018 לכיוון 2019.

 

בהיותי אסטרולוגית מזה 20 שנה מכירה אני וגם כל פעם מתלהבת מחדש מתופעת הסינכרוניזציה שבמפות, כאשר מספר כוכבים מצביעים על אירועים דומים, כל אחד מכיוונו הוא.

 

ניסיתי לראות האם יש כוכבים נוספים אשר מדברים אף הם על קושי בתקופות אלה וגם ניסיתי לחדד לחודשים מסוימים.

 

לגבי 2012 אתייחס מאוחר יותר ובהרחבה, כי הרי זה הנושא העיקרי של מאמר זה.

 

אתייחס בראש וראשונה ל-2014 שהיא המסוכנת ביותר מבחינתי

 

 

האם צפוי אסון לאומי או התמודדות קשה מאמצע 2014

 

הכי מסוכנת היא שנת 2014 כלומר, יותר נכון סופה, ותחילת 2015.

בשנה זו שזה 66 למדינה, יעלה שעון הגורל המרכזי על אורנוס כאשר הוא בהילוך אחורי, והשעון השני השמאלי יעלה על נפטון בבית 12, בית הגורל הבלתי נשלט.

 

שאלתי עצמי מה צפוי מבחינת מהלכי הכוכבים הרגילים בשמיים?

 

אם לא תהיה נפילת ממשלה קודם, הרי שהבחירות הבאות צפויות להתקיים בדצמבר 2013.

יהיו אלה בחירות קשות מאוד, כי מיד לאחר מכן, עובר שבתאי אשר פותח את מהלכי 2014 על נקודת זנב דרקון של המדינה בבית 1 במזל עקרב.

 

כלומר, שינוי משמעותי מאוד עמוק יעבור על העם וכנראה שתוצאות הבחירות יהיו בלתי שגרתיות!

 

בהמשך השנה במרץ 2014 יעלה שבתאי על כירון, כוכב הפצע בלב ויבצע הילוך אחורי עד יולי 2014.

כלומר, כאב חד עובר על העם  בחודשים אלה.

 

 

 

 

 

במידה ותהיה זו באמת תקופת בחירות, וזה מאוד אפשרי כי בית השלטון יהיה מאוד לא יציב, הרי שבכל מהלך 2014 לא יצליחו להרכיב ממשלה, והשאלה למה?

 

האם בגלל שתהיה זו שעת חירום במדינה?

 

את זה יוכיח לנו יופיטר

 

יופיטר עצמו יעבור בבית 10 בית השלטון של המדינה, כאשר בכל שנת 2013 הוא יהיה בבית 9 בית השקפות העולם ומדיניות החוץ של המדינה. בחודשים שלפני סוף 2013 יתחיל ויכוח מאוד קשה על שטחים, הסכמים ובכלל עצם קיומנו, כאשר יופעלו לחצים קשים מאוד על מדינת ישראל, כנראה על ידי ארה"ב אשר השלטון בה יהיה עוין לישראל.

וזאת למה?

אחד הדברים המפחידים ביותר, שעלולים לבוא לידי ביטוי כבר בסוף 2012 וללבוש ממשות בהמשך בקיץ 2013, יהיה סכנת איום אמברגו כלכלי על ישראל.

כבר כיום נתונה ישראל לסדרה של חרמים כלכליים ותרבותיים ספונטניים, האמברגו אשר כיום מופנה לאירן ואף לסוריה, עלול להיות מופנה כלפינו.

 

כנראה שזה בין היתר יצור את מערכת הבחירות הקשה והעקובה מדם אשר תהיה בסוף 2013 והכאב שהחברה הישראלית תעבור בחודשי מרץ ועד יולי 2014. בהמשך עלולים  להיות משאלי עם להחזרת שטחים, אינתיפאדה מבית, או כל סוג אחר של מלחמת אחים.

 

דבר זה יביא לזעזוע בשלטון אשר זה עתה נוצר, במידה והבחירות באמת יהיו ב-סוף 2013.

 

מצד שני, אין לממשלה יציבות כבר מ-2012, ועד 2014.

כלומר, עלולה להיות נפילת ממשלה ב-2012 ואז שוב בחירות ומצב של כאוס החל מקיץ 2014 כי אז מזעזע יופיטר  את בית השלטון של ישראל, כאשר הוא מגיע לשם.

המצב יהיה עוד יותר קשה בדצמבר 2014 ועד לאפריל 2015.

כלומר, יש לנו מצב קשה שעובר על העם החל מתחילת 2014 ועד לקיץ, ואז השלטון יעבור מצב קשה מקיץ 2014 ועד לאפריל 2015.

 

אז על מה זה חס וחלילה מרמז?

 

כאב על העם בישראל ואחר כך שלטון לא מתפקד?

האם זה ייגמר בוויכוחים בועיות חברתיות ולו לא?

או שמא חס וחלילה, באסון לאומי כמו רעידת אדמה?

אין אנו יכולים לדעת, אבל חובה עלינו להיערך בהתאם ובמהירות!

מקבלי ההחלטות צריכים לעשות הכל כדי להיערך לקראת אסון לאומי.

מוטב להקדים תרופה למכה!!!

לקדם את פרוייקט ההתראה בפני רעידות אדמה, לעודד הציבור לחזק מבנים, לבנות תוכנית חירום לאומית להתמודדות עם מצב זה, כי אולי יש עוד קצת זמן!!!

שנת 2014 היא הכי מסוכנת, ואם לא נהיה מוכנים לה, תהיה זו בכייה לדורות!!

במקרה של אדון לאומי חס וחלילה, ייקח לנו לפחות 3 שנים להתאושש!!!

 

 

 

 

 

ומה עושים יתר הכוכבים באותו הזמן?

 

מרס מבצע הילוך אחורי 1 לשנתיים למשך 4 חודשים.  ב-2014 יהיה הילוך אחורי זה בבית 12, על נפטון עם האי ודאות בדיוק היכן ששעון הגורל השני יכה.

 

 

 

 

 

לסיכום:

 

שרשרת קשה של מהלכי כוכבים הולכת לפקוד את המדינה כבר מ-2013.

 

זה יתחיל בויכוח שקשור ליחסי חוץ וויכוח עם השכנים על הסדרים וויתורים טריטוריאליים מה שיצור ויכוח מאוד נוקב בחברה הישראלית אשר תיכנס למחלוקת.

 

זה ימשיך במצב קשה של מדיניות החוץ ב-2013 עד כדי סכנה של איום באמברגו כלכלי, וזה יצור לחץ רב יותר על החברה הישראלית, שתעבור משבר קשה מתחילת 2014 ועד לקיץ 2014, כאשר בהמשך עובר משבר על השלטון, שאולי טרם נבחר במידה והבחירות יהיו במועדן שזה דצמבר 2013  והן יצביעו על  פילוג רב מאוד בחברה בשל דיונים מאוד קשים בנושאים מדיניים וחברתיים.

או שיהיו אלה בחירות חדשות במידה והממשלה תיפול ב-2012.  כך או כך, משום מה השלטון לא מתפקד, אחרי שהעם עובר משבר קשה. גם הירח המקודם יחלוף בעת ההיא על יופיטר בבית הכספים של המדינה וייתן מצב כלכלי בלתי יציב, עקב התמודדות עם הבית שממול, בית 8 בית השינויים העמוקים.

 

בכל לבי אני מקווה שאין הדברים מרמזים חס וחלילה על אסון לאומי, כאשר במהלך כוכבים כזה בו עם לא מתפקד וממשלה לא מתפקדת, זה מה שעלול לקרות.

 

ב-2014 יש כאמור גם דברים טובים, וזה הדרך לחופש כלכלי של ישראל, עקב התקדמות פרוייקט התפלת המים ושאיבת הגז באופן מעשי וגם התחלת מכירתו לחו"ל. כל זה בתנאי שלא יפקוד אותנו אסון לאומי.

במקרה וזה כן יהיה הרי שרואים התאוששות רק ב-2017, כלומר רואים 3 שנים של מאמץ ובניה עצמית מבית. שעוני הגורל מראים זאת.

השעון הראשי יהיה בהילוך אחורי עד   69 למדינה שזה 2017, ורק אז הוא מתאושש, ואילו השעון השני השמאלי עובר באותם שנים, את נפטון ועד יופיטר כאשר הוא חולף בבית 1 בעקרב שזה העם עצמו כואב את כאבו.

 

בשנים אלה גם עלולה להיות מחלוקת על עניינים חברתיים, וריב בין פלגים שונים, עד כדי סכנה של מלחמת אחים. זה עלול לכלול טרור, טרור יהודי ואירועי תג מחיר, בקיצור זו תקופה קרמתית מסוכנת לעם כולו.

 

 

 

 

מה בכלל יהיה מצב הכוכבים באופן כללי ב-2012

 

למרבית הפלא, שנת 2012 רגועה יחסית לפחות בחציה הראשון. אם לא היה זה לוח המאיה אשר מסתיים והליקוי הגדול של כל הזמנים, ואם לא הייתה זו שנה אשר פותחת תהליך של 7 עד 9 שנים הבאות, הרי שהייתה זו שנה שגרתית לחלוטין מבחינת מהלכי הכוכבים, במיוחד לאחר שנת 2011 הסוערת כל כך, בה יופיטר עבר מטלה לשור, אורנוס עבר לטלה, פלוטו ביסס מעמדו בגדי, ונפטון עבר חלקית לדגים.

 

זה בהחלט מעודד, מאחר וזה קצת יביא ליציבות לאחר אירועי שנת 2011 הסוערים.

שנת 2012 תיפתח ברטרו המסורתי של מרס, שאחת לשנתיים הוא נכנס להילוך אחורי למשך 4 חודשים וזה תמיד במזל הבא, כאשר בפעם הקודמת זה היה בשנת 2010 באריה.

 

מרס הוא כוכב פעלתן ובמזל בתולה הוא כאילו דורך מקום ואינו פורץ דרך. יהיה זה זמן עבור כל אחד מאתנו לשקוד ולדבוק בפרטים הקטנים, לטהר עצמו ולראות טוב טוב עם מה יהיה מעוניין להמשיך בחייו ומה לא. בתולה הוא מזל מפוכח ביותר, והוא מציב גבולות, ומרס שהוא אנרגיה בלתי נדלית, מגיע בו ליעלות רבה, עד כדי חשיבה על כל פרט, ולעשות את העיקר ולהפסיק לעסוק בטפל. אין ספק שבחודשים אלה כל אחד מאתנו יחוש את חשבון הנפש שלו, לגבי מאמצים והשקעה.

באותה העת, ומדובר על חודש אפריל, ישהו פלוטו בגדי כרגיל, ואורנוס יתקדם יפה בטלה וזה יאתגר כל אחד מאתינו בישן מול החדש.

 

בשל אורנוס בטלה, נרצה לקום ולמרוד, לפרוץ קדימה ולהסיר את כל המחסומים ולהילחם יחד עם פלוטו בגדי המאוד שמרן וממסגר, אבל מרס בבתולה יעצור אותנו מחיפזון ונמהרות.

באותה העת, ימשיך שבתאי במאזניים ויתקרב לסוף מזל זה, עדיין דורש מאתנו לתת גם תשומת לב לאחר וצרכי אחרים לפני שנחשוב על עצמנו. במיוחד בגלל הזווית ההרמונית לנפטון בתחילת דגים, שזה ילמד כל אחד מאתנו לתת מעצמו ללא אגו, וגם יגביר את שעתם היפה של אתה אשר באמת רוצים להשקיע ולהתקדם ברוחניות אבל בצורה אמיתית.

 

בעוד אשר מרס ייסוג בבתולה, שזה די קשה, סוף סוף יתיישר יופיטר בתוך השור.

 

רבים מאתינו חשו, שהשפע היה רחוק מהם והלאה בחודשים האחרונים של שנת 2011. במיוחד אלה מאתנו שעצמאיים, או אלה שניסו לקנות או למכור נדל"ן.

אבל אל דאגה, כל הצלחה חומרית שהתעכבה תתפוס תאוצה בחודשים אלה, ובכלל הולך להיווצר משולש אדמה שזה הרמוניה בין השור, הבתולה והגדי שיהיה מרץ 2012.

 

כלומר, השליש הראשון של 2012 נראה סולידי למדי, ויש בו התקדמות קדימה, עבודה קשה ועשייה תוך כדי נאמנות ומסירות לאחרים. הרצון למרד נדחק הצידה בשל 3 כוכבים אשר נמצאים במזלות האדמה ודורשים את העשייה היומיומית שלנו, כאשר אורנוס בטלה המרדן ויוצא הדופן יצטרך להמתין. יהיו אלה חודשים מאופקים, ואפילו קצת קשים, אבל שנראה בהם שכר לעמלנו, כאשר כל אלה אשר סבלו ממעצורים חומריים יחושו הקלה בשל התיישרות יופיטר בשור.

 

אבל אז יגיע מאי 2012 וונוס תיכנס לתאומים ושם תשהה כחודש וחצי והיא תעשה שם רטרו בתאומים, ואחר כך היא תשהה במזל תאומים עד ראשית אוגוסט, כלומר, חודשיים וחצי במקום 20 יום בערך.

 

בתחילת יוני יצטרף אליה יופיטר אשר יכנס לתאומים, והנה תגיע שעתם היפה של המהפכנים, התקשורת תפרח, וכל אשר הודחק בחודשים הקודמים יעלה על פני השטח.

נרגיש יותר אומץ, וגם נחוש שזה הזמן לפרסם ולהוציא דברים לאור.

המהלכים בתאומים יהיו כעת בהרמוניה לאורנוס בטלה, ונחוש פרץ של אנרגיה מחודשת ושהכל אפשרי.

כל מה שנדחה, או כל מה שהיה בהשהיה יקבל כעת את הצ'אנס, וכל מה שלא יעמוד במבחן היושר והרצון שלנו, יתפרץ החוצה בריש גלי וייפול.

 

אז יגיע חודש ספטמבר שזה השליש האחרון של השנה.

שבתאי עובר סופית לעקרב, וכעת תהיה לנו אנרגיה של התמודדות עמוקה משך שנתיים וחצי. שבתאי יגרום לנו לפתח את רוח הלחימה שלנו עבור הדברים שחשובים לנו באמת.

אחרי שעברנו שליש ראשון של 2012 שהיה חומרי למדי, שכלל התעסקות עם חיי היומיום, כעת שבתאי יכריח אותנו לחשוב על מה שאמיתי וחשוב לנו באמת, וכל אחד מאתינו יצטרך להתעמת עם האמת הפנימית שלנו ולהבין שאם אין אני לי מי לי.

שבתאי בעקרב עלול להיות מבחינה גלובאלית תקופה לא קלה, של מלחמת חרמה, ונקווה שלא בשל נסיבות חיצוניות.

 

 

 

 

שנת 2012 ומדינת ישראל

 

 

ראינו מקודם שזו הולכת להיות שנה משמעותית, ובכך אין ספק.

תחילת השנה תיפתח עם הרטרו של מרס בבתולה.

יהיה זה בבית 11 בית החברה, וזה יעלה נושאים רבים לויכוח ציבורי.  עלול להיות שכאב וקושי יעברו על החברה הישראלית, כאשר אנשים בה עלולים לחוש מדוכאים, ובכלל את האפסות של האדם הקטן מול המערכת והכלל.

עלול להיות שזה מפחד של האיום האיראני, נושא שיעלה לדיון ציבורי בצורה חזקה ביותר.

עלולים להיות ויכוחים קשים בחברה הישראלית בין מגזרים שונים, כמו בין דתיים חילוניים, קיצוניים ימניים וכו'. נקווה שזה לא ייגמר באובדן חיים כמו במקרה של אמיל גרינצוויג.

 

באותה העת, מתיישר יופיטר במזל שור, בבית 7 בית השכנים, ושוב עולה לדיון ציבורי ובצורה יותר נמרצת ההסכמים עם הפלשתינאים.

 

אבל לא זאת בלבד. המהפכה החברתית החלה, כאשר יופיטר נכנס לרטרו בשור, בגלל זה היא לא כל כך הצליחה למרות שהיא סחפה עם שלם. לאט לאט יש נגיסה  ונסיגה מהצעות ועדת טרכטנברג, וזה מביא סבל על העם, אשר חש את הדיכוי הממסדי עליו. והנה, יופיטר בשור, יעלה שוב אץ הנושא לדיון ציבורי, ועדיין זה יהיה במסגרת של שיתוף פעולה עם הממסד והשלטון.

 

בינתיים ימשיך אורנוס לבסס את מקומו בטלה, שנופל על בית 6 של המדינה, בית הבריאות, ויחסי העבודה.

הנה ראינו את שביתת הרופאים, שאין מצב שהיא דעכה.

2012 תהיה שנה מהפכנית בכל מה שקשור לקונספציה של הרפואה בישראל. בגלל המשמעותיות של השנים הבאות, יידרש טיפול שורש כדי לפתור אחת ולתמיד את הבעיות.

עם אורנוס בטלה ועם יופיטר בשור, יהיה הכרח להגיע להסכמים, וזה יהיה חייב להיעשות במחצית הראשונה של 2012.

 

יש אבל עוד אפקט חשוב מאוד לאורנוס בטלה, מלבד ריב על יחסי עבודה, וזה דאגה לבריאות.

 

הנה שמענו בסוף 2011 את הניצנים לכך. רוצים להקצות תקציבים לתוכנית חירום לאומית. רוצים לחנך ילדים ומשפחות לתזונה נכונה, זו נוכח מגפת ההשמנה במיוחד אצל ילדים.

רוצים לחוקק חוקים להגבלת פרסום ומכירת מזון עתיק קלוריות, סוכר ושומן טראנס.

קורים לזה התוכנית הלאומית   לקידום אורח חיים פעיל ובריא.

 

 

http://thegoodnews.co.il/2011/11/16/%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%97-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C/

 

 

במסגרת תוכנית זו:

 

 

ציטוט מתוך המאמר:

השינוי מיועד לכל גיל והוא נכון בכל זמן נתון. הכוונה היא לפעול בשיתוף הציבור, במתן תמריצים וביצירת סביבה תומכת, באופן שיביא לשינוי אמיתי ומהותי. לפעול מרמת הפרט, המשפחה, הקהילה, השכונה, העיר ועד לרמה הלאומית, תוך צמצום פערים בין מגזרים שונים ובין מרכז ופריפריה.

למטרה זו תוקם ועדת היגוי, שתכלול נציגי משרדי ממשלה (משרדי ראש הממשלה, הבריאות, החינוך, התרבות והספורט, התחבורה ומשרדים רלבנטיים נוספים, שתהיה אחראית להנחות ולפקח על צוות עבודה מקצועי שיוקם ליישום התכנית לקידום אורח חיים פעיל ובריא.

 

וגם:

כאמור, רוב ההמלצות של התוכנית נבחנו במדינות שונות ונמצאו יעילות. התכנית תלווה בשיווק, שיווק חברתי ודוברות, במקביל לעשיית בקרה, ניטור והערכה מתמשכות על ידי צוותים מקצועיים.

מתוך אחריות לתוכנית הלאומית שמוביל משרד הבריאות, יחד עם משרד החינוך ומשרד התרבות והספורט, תתוקצב התוכנית באופן חסר תקדים. בין השנים 2011 ל-2015, ישקיע משרד הבריאות לפחות 175.5 מיליון שקלים. משרד החינוך כ-15 מיליון שקלים ומשרד התרבות והספורט כ- 10 מיליון שקלים.

 

 

תוכנית זו תפרוץ בגדול באביב ובקיץ מלווה בקמפיין תקשורתי  רב עוצמה, וזה יתחיל עם ונוס ויופיטר בתאומים.

במשך כל השנה יש לנו זווית הרמונית בין נפטון בדגים, אשר יושב על בית 5 של המדינה, שזה בית היצירה והאומנות אבל גם בית הילדים, בזווית חיובית עם שבתאי בסוף מאזניים ובמעבר לעקרב.

זווית זו תביא לתשומת לב לאומית לצורכי ולבריאות הילדים, וגם תכריח להקצות משאבים לחינוך ללא שום פשרה וללא שום קיצוצים.

יש הטוענים שזווית זו גם תביא לשנה גשומה (מרים בניימיני באחת מתחזיותיה), אבל לא בהכרח (בנציבות המים סבורים שתהיה זו שנת בצורת).  זאת בשל הזווית החיובית של נפטון לשבתאי שתשרור בחלק גדול ממהלך השנה.

לדעתי, היא תביא בכל אופן להתעסקות עם נושא המים בכל מהלך 2012, ובין היתר יעלה הנושא לדיון ציבורי עם השכנים, אשר ידרשו את שלהם, וזה יצטרך להאיץ את תהליך התפלת המים.

 

יש עוד אפקט מאוד חשוב לפלוטו בגדי בבית 3 בית התיקשורת, ולאורנוס בטלה.

ברור שתהיה לנו התמודדות תיקשורתית עם העולם, ברור שנצטרך לשפר תדמיתנו, על כך דובר עוד קודם. בכלל ישראל לא תרד מעל החדשות משך כל השנה וזה יתגבר באביב ובקיץ.

 

מצד שני יהיה מאבק גלוי ומאוד קשה בכל הנושא של העתקות פיראטיות וזכויות יוצרים אשר כבר החל.

המאבק יגבר במיוחד בתקופת יופיטר וונוס בטלה שזה מיוני ועד אוקטובר 2012.

שוב יעלה לדיון ציבורי נושא המחירים והעול הכלכלי אשר נופל על העם.

נחוש זאת טוב בשליש הראשון של שנת 2012, ואחר כך בערך במאי יוני תפרוץ שוב המחאה החברתית.

כל זה יביא עימו סכנה לנפילת הממשלה, כי המחאה עלולה לפרוץ ביתר עוצמה, ואפילו באלימות, כי רף הסבלנות של העם ילך וירד, אחרי השחיקה של מרס בבתולה ברטרו בבית החברה.

 

ראינו מקודם את סכנת הפגיעה בדמוקרטיה, בשל הגבלת חופש העיתונות וחוק לשון הרע אשר רוצים להעביר.

 

נושא זה לא ירד מסדר היום הציבורי, ויהיה מאבק איתנים בתקופת ונוס בתאומים שזה החל מחודש מאי, שזה בדיוק על בית 8 של המדינה ועל המרקורי.

 

הדור הצעיר, דור הפייס-בוק יצא למלחמת חרמה נגד הגבלות תקשורתיות, כיאה לאורנוס בטלה הנלחם נגד השבתאי בגדי, אשר יושב בבית התקשורת של המדינה. הניצחון של הדור הצעיר למען חופש הביטוי יהיה בקיץ.

 

אם לא יעשו שינויים, ואם לא יכובדו דרישות הציבור, אזי כאשר ייכנס שבתאי לעקרב באוקטובר 2012, הוא יביא למלחמות חזקות מאוד, שיימשכו לתוך 2013.

 

זה יהיה או שינוי או מלחמה!

או שינוי או נפילת ממשלה.

 

במקרה זה, עלול להיות חוסר יציבות שלטונית עד 2014.

 

 

 

האם שנת 2012 מסוכנת?

 

 

אני סבורה ששנת 2014 מסוכנת יותר.

 

ראינו שהיא מסוכנת בהקשר הכללי, משום ששעוני הגורל הצביעו על מהפך של תחילת הילוך אחורי על אורנוס.

במקרה כזה הרי שהיא מסוכנת בראשיתה, ובמיוחד במאי 2012, כאן עלולה לפרוץ מלחמה, או פעולה באירן שנסבול ממנה, או חס וחלילה פעולת איתני הטבע.

 

בכל אופן 2012 היא פתח למה שיקרה בשנים הבאות מבחינת הסכמים עם השכנים, מאבקי חוץ, מאבקים חברתיים פנימיים לצדק חברתי, אבל יחד עם זאת פריצת דרך בכל מה שקשור להתפלת מים, סיום גדר ההפרדה והגנת הגבולות, התחלת התהליך של ניצול משאבי הגז, התחלת בניית הדיור הציבורי, וגם פריחת התקשורת, הקדמה והרוחניות.

 

 

 

 

מאמר זה יעודכן מדי פעם ויכלול גם הפניות ותחזיות על הקורה במדינות ערב.

 

תודה למערכת חיים אחרים ולעורכת מיכל בן-דוד, אשר אפשרו לינק זה, המאפשר לקוראים לקרוא מאמר זה בפירוט בליווי התרשימים.

 

 

כתבה גילה בויום שהינה אסטרולוגית, נומרולוגית, מתקשרת ועוד מזה 20 שנה.

להלן פרטים:

www.oryada.com/kartis.htm

 

 

משך שנה וחצי כתבה מדור ללימוד אסטרולוגיה בחיים אחרים, כאשר את המאמרים תוכלו לקרוא בלינק:

www.oryada.com/map.htm

 

 

איגרת למתעניין באסטרולוגיה

http://www.oryada.com/lama-astro.htm